Varulv Fight Club - Runda 2

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,696
Location
Stockholm
Blir nog hopplöst att vända dreven. Sidd är ond och Fjodor är ond och/eller försvunnen.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,588
Location
Oktoberlandet
Verkar som att meningen med filmen är att komma över sin rädsla för den oundvikliga döden.

May I never be complete.

May I never be content.

May I never be perfect.

Deliver me, Tyler, from being perfect and complete.

Ingen högre makt kommer inte rädda oss och kämpa inte emot.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Jag har @Sidd som grönare än @Vimes.

Som jag skrev tidigare så sitter Vimes och Brynolf i mångt och mycket ihop. Skyddar varandra och försökter styra spelet vilket jag inte gillar. Har varit så i rätt många frågor nu. Därför tror jag att om till exempel Vimes är ulv så ökar sannolikheten att även Brynolf är det.

Kan någon sammanfatta caset på Sidd? Nu helt plötsligt skriver ni bara att Sidd är ond utan att iallafall jag har fattat alls varför. Lite från ingenstans.

Sen vill jag ha in Sidd lite mer i spel men att ni nu har han som röd utan argument är lite taget ur luften.

Då har vi mycket starkare case på @Vimes dvs det som jag har drivit med att pm beskrivningen är felaktig och på @Fjodor och @Andersson som inte deltog så mycket i R1 och har legat väldigt lågt.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
@Sidd nu flummar du iväg totalt här. Vad har det för nytta i spelet, vad händer? Menar du att det går ut på att vi alla ska åka?
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,588
Location
Oktoberlandet
Jag har @Sidd som grönare än @Vimes.

Som jag skrev tidigare så sitter Vimes och Brynolf i mångt och mycket ihop. Skyddar varandra och försökter styra spelet vilket jag inte gillar. Har varit så i rätt många frågor nu. Därför tror jag att om till exempel Vimes är ulv så ökar sannolikheten att även Brynolf är det.

Kan någon sammanfatta caset på Sidd? Nu helt plötsligt skriver ni bara att Sidd är ond utan att iallafall jag har fattat alls varför. Lite från ingenstans.

Sen vill jag ha in Sidd lite mer i spel men att ni nu har han som röd utan argument är lite taget ur luften.

Då har vi mycket starkare case på @Vimes dvs det som jag har drivit med att pm beskrivningen är felaktig och på @Fjodor och @Andersson som inte deltog så mycket i R1 och har legat väldigt lågt.
Som röstläget är nu så skyddar du och fjodde Vimes nästa runda.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,588
Location
Oktoberlandet
@Sidd nu flummar du iväg totalt här. Vad har det för nytta i spelet, vad händer? Menar du att det går ut på att vi alla ska åka?
Spånar mest ideer som jag grävt om nu när det närmar sig deadline och det är dags att riskera bli nattmördad.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,696
Location
Stockholm
Verkar som att meningen med filmen är att komma över sin rädsla för den oundvikliga döden.

May I never be complete.

May I never be content.

May I never be perfect.

Deliver me, Tyler, from being perfect and complete.

Ingen högre makt kommer inte rädda oss och kämpa inte emot.
Ok, det där ser jag som ett erkännande. Tycker du att ni har vunnit redan?
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,696
Location
Stockholm
Kan någon sammanfatta caset på Sidd? Nu helt plötsligt skriver ni bara att Sidd är ond utan att iallafall jag har fattat alls varför. Lite från ingenstans
Jag tycker ju då att PM-gate ÄR ett fungerande sätt att gröna folk, om än inte av samma anledning som WH trodde. Sidd, Andersson och Fjodor är de enda som inte tog några poäng där. Och Andersson har visat lite gröna tendenser nu medan Sidd gömmer sig, skriver konstiga saker och bidrar inte alls.

Eller såhär:

@Sidd, är du med på att flytta din röst till Fjodor? Lågflygare som lågflygare, eller hur?
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,588
Location
Oktoberlandet
Jag tycker ju då att PM-gate ÄR ett fungerande sätt att gröna folk, om än inte av samma anledning som WH trodde. Sidd, Andersson och Fjodor är de enda som inte tog några poäng där. Och Andersson har visat lite gröna tendenser nu medan Sidd gömmer sig, skriver konstiga saker och bidrar inte alls.

Eller såhär:

@Sidd, är du med på att flytta din röst till Fjodor? Lågflygare som lågflygare, eller hur?
kolla röstlängden i R1
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Både @Vimes och @Brynolf röstade också på Basse i R1 som vi nu vet är god. Det tycker jag också skaver. Finns en del saker som pekar mot erat håll tycker jag.
Lätt att som ulv försöka få ut en lite halv stressad och fladdrig Basse i R1. Samtidigt tyckte ju jag att Basse grönade sig så sticker som sagt lite i ögonen.
 
Top