Varulv Fight Club - Runda 1

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,607
Larvigt av mig att lyfta egentligen MEN: Hur fasiken vet du det?

Jag bara menar att ditt resonemang är så svagt att jag gärna ser dig uppe i ringen just nu.
Därför att du nämnde det?! Såklart att jag inte vet något om ulvarnas PM men ATT det står nåt om sjukhus i ulvarnas PM känns rimligt mot din post.

Så du vill se mig i ringen för att mitt case mot dig är svagt? Är jag en så usel ulv i dina ögon? 🙂
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,388
"Sjukhus-gate" mot Sidd är lika svagt som "piano-gate" var mot Rasmus tidigare i år.

Basse, du har spelat många spel. Hur vanligt skulle du säga att det är att ulvarna råka försäga sig på det sätt du och Octa menar att Sidd har gjort? Jag tänker och tänkelitänker men kommer faktiskt inte på ett endaste exempel.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,588
Location
Oktoberlandet
Därför att du nämnde det?! Såklart att jag inte vet något om ulvarnas PM men ATT det står nåt om sjukhus i ulvarnas PM känns rimligt mot din post.

Så du vill se mig i ringen för att mitt case mot dig är svagt? Är jag en så usel ulv i dina ögon? 🙂
Jag har i flera poster redovisat situationen.
Från min synvinkel kanske du fastnat i ett ulvHörn nu.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,607
Äh! Nu läser jag starten lite noggrannare och ser att Vimsan skriver ganska bra i post #20. Okejrå jag hade väl fel om Vimsan och Andersson.

NY LISTA
1. Sidd, kör pling-plongtaxi åt ulvgenget
2. Brynolf mysko skötare
3. Waterhouse kylig kirurg
4. Fjodor är försynt prao i receptionen

Resten är grönish
Jag är fajter och bybo, här behövs inga parenteser.

Andersson är skraj för smarta ulvar=bra paranoid bybo
Vimsan pm-outar innan SL outar PM
Impetigo är tuff
Octagonal ser att akutmottagningen är nedlagd och att sjukhuset kör med bluffakturor
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,607
Du har helt rätt. Jag behöver desperat mitt morgonkaffe. Jag ändrar mig - självknockningsfunktionen är värdelös.
Det kanske den är men hörni skärpning! Varulvsspel är inte ”VM I SPELDESIGN!” utan rolig underhållning! Visst det är bra att kunna analysera speldesign (gäsp) men viktigare att vara lojal mot byn och kunna ta en fajt!

Jag tolkar Andersson som grön för att han ger intryck av att vara en paranoid bybo.

Vad tycker du @Vimes ? Vill du rösta ut Andersson?
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,391
Du har helt rätt. Jag behöver desperat mitt morgonkaffe. Jag ändrar mig - självknockningsfunktionen är värdelös.
Men håller nog inte med, du har en poäng även om läget 2 vs 2 inte funkar. Om man är i ett drev mot en annan i samma fraktion kan det vara värt att ge upp, så inte alla vid 19 flyttar sin röst och ens kompis inte får immunitet. Det pekar iofs ut kompisen som tillhörande samma fraktion, men kan användas för mind games också, en ulv ger en bybo immunitet men pekar ut honom som ulv etc.

Ingen stark förmåga att ge upp, men helt värdelös är den nog inte.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,588
Location
Oktoberlandet
N
Det kanske den är men hörni skärpning! Varulvsspel är inte ”VM I SPELDESIGN!” utan rolig underhållning! Visst det är bra att kunna analysera speldesign (gäsp) men viktigare att vara lojal mot byn och kunna ta en fajt!

Jag tolkar Andersson som grön för att han ger intryck av att vara en paranoid bybo.

Vad tycker du @Vimes ? Vill du rösta ut Andersson?
Nu har du överdrivet smulat i flertalet poster 😇
Tackar- troligtvis är det redan uppdagat innan ens Fjodde kommit in i spel😳
Får mig att undra när det tippade över i tydlighet.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,697
Location
Stockholm
Kanske för att du fått ett annat pm din slingerulv!!
Du menar att jag har ett sjukhus i mitt PM?

Nej, Basse, Sidd och Octa behöver försöka bättre. Men först vore det förnämligt av Fjodor att höja på garden lite där i ringen. Ge oss något gött! Shake it!
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,588
Location
Oktoberlandet
Det kanske den är men hörni skärpning! Varulvsspel är inte ”VM I SPELDESIGN!” utan rolig underhållning! Visst det är bra att kunna analysera speldesign (gäsp) men viktigare att vara lojal mot byn och kunna ta en fajt!

Jag tolkar Andersson som grön för att han ger intryck av att vara en paranoid bybo.

Vad tycker du @Vimes ? Vill du rösta ut Andersson?
Håller med Basse här!
Att köra PMknäckar-verkstad kan man ju kolla med SL först när tanken dyker upp👍
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,607
Nä, nu får ni andra reda ut det här! Jag ska jogga 4-5 timmar och dricka 128 st ägg. Ses sen! ✨🤛👊✌
 
Top