Varulv Fight Club - Runda 1

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Men jag har smular fajter ganska många gånger också…😊
Nädu.


Nååååväl... Bara för att man inte har hängt med i pm-gate så betyder ju inte det att man är ond per definition. Men OM man hängt med så borde man vara åtminstone lite grön.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Sant ju. Basse är fortfarande suspekt.
Mm, Sidds tydligaste var när han frågade om han "Behövde skriva att han var (bybo) också?". Men ulvarna är nog rätt säkra på att det står bybo inom parentes, samma format som deras ulv-pm har.

Jag anser mig grönat mig själv och håller Vimes som grön också.
Tycker framförallt Impetigo men även Brynolf och Octagonal fattat tidigt vilket grönar dem något, men kan vara klyftiga ulvar.
Basse och Sidd är för sena och sladdriga.
Andersson och Fjodor har ignorerat det hela.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Jag anser mig grönat mig själv och håller Vimes som grön också.
Tycker framförallt Impetigo men även Brynolf och Octagonal fattat tidigt vilket grönar dem något, men kan vara klyftiga ulvar.
Basse och Sidd är för sena och sladdriga.
Andersson och Fjodor har ignorerat det hela.
Yep. Här är sanningen.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
In med läktarskrikaren Andersson i ringen alltså!
Lite trist för dig att Fjodde redan ligger avsvimmad i ett hörn så att du inte kan få känna på den livgivande härliga känslan av smärta som kan få oss att riktigt känna att vi lever. Basse jabbar mest runt å skuggboxar mot publiken nu som skriker glåpord.

Fjodde kanske ställer sig upp på 9 och gör lite mothugg - vi får förhoppningsvis se.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Jag är f ö inte främmande alls för att flytta min röst till Basse. Basse, Sidd, Andersson och Fjodor, där tror jag vi har ett gäng ulvar. Men tror inte riktigt en ulv vågat totalt ignorera fighter-gate som Andersson och Fjodor gjort (iofs aldrig sett dem spela ulv så vet inte hur de beter sig där).
Basse känns däremot ulvig men det gör han ju alltid.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
”STOPP – jag ger upp”

äh jag är en sabla grinolle jag vet, men orkar inte vända det här en vecka kvar till jul. Bättre att ta ut frågetecknet Basse och leta på andra ställen!

Ber om ursäkt för dåligt spel men tyckte att jag grönade mig genialt. Sedan tror jag byn behöver få mer info om speldesignen och det lät vi få nu.
Jag åker ut nu - men vinner med byn! Go byn!! 💪✌🤛
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Nästa runda förbereds. Inga fler inlägg får postas i tråden!
 
Top