Nekromanti DanCon XII

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,605
Location
Rissne
kloptok;n153288 said:
eller hyllar Transformers.
Chansen för just detta ser i och för sig ut att vara ganska låg just nu... Om inte tre pers till avbokar.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Anarchclown;n153736 said:
Jag vill komma. Jag vet inte vad kriterierna är. Säg till mig om jag ska komma eller inte.
Du ska komma.

Som belöning för ditt slit med Repetikon upphöjer jag dig till prio 2 och utökar samtidigt antalet platser till 31, så att ingen petas ner till reservplats pga. mitt maktmissbruk.
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,512
Location
Stockholm
Barf! På grund av att jag missuppfattat avgångstiden för ett flygplan måste jag tyvärr lämna min plats till förfogande. =(
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,605
Location
Rissne
gorillotaur;n159452 said:
Barf! På grund av att jag missuppfattat avgångstiden för ett flygplan måste jag tyvärr lämna min plats till förfogande. =(

Lukas blir säkert jätteledsen... =)
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
gorillotaur;n159452 said:
Barf! På grund av att jag missuppfattat avgångstiden för ett flygplan måste jag tyvärr lämna min plats till förfogande. =(
Trist.

Men kul för Lukas som nu inte längre är reserv.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,621
Location
Huddinge
Dante;n159500 said:
Men kul för Lukas som nu inte längre är reserv.

Den här gången det kanske inte kommer en radioaktiv och puttar av mig ifrån listan igen :)
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,944
Location
Ludvika
Jag måste tyvärr också avboka är jag rädd. Mina egna prioriteringar har kört ihop sig lite. Men brist på folk har ni ju inte, och så sitter Lukas lite säkrare ;)
 

Korman

Veteran
Joined
4 Aug 2015
Messages
12
Ohoj! Jag skulle behöva avboka p.g.a. kattallergi - missade detta när jag anmälde mig. Typiskt klarar jag en, max två timmar bland pälsdjur. Det vore dock mycket trevligt att titta förbi - vore det möjligt att släppa platsen och ändå komma och säga hej?
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,766
Location
Stockholm
Jag vill inte stå kvar som reserv, räknade med att det inte skulle bli något så är dubbelbokad.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Korman;n159641 said:
Ohoj! Jag skulle behöva avboka p.g.a. kattallergi - missade detta när jag anmälde mig. Typiskt klarar jag en, max två timmar bland pälsdjur. Det vore dock mycket trevligt att titta förbi - vore det möjligt att släppa platsen och ändå komma och säga hej?
Multipla katter har spridit allergener i huset i snart nitton år, så det vore nog dumt att utsätta sig för det.

Men självklart är du välkommen att svänga förbi och stanna så länge du mäktar med.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Anmälningslistan uppdaterad.

Nu har både Stövelkatten och Krank kravlat sig upp på ordinarie plats.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,605
Location
Rissne
Dante;n159652 said:
Anmälningslistan uppdaterad.

Nu har både Stövelkatten och Krank kravlat sig upp på ordinarie plats.

What? Jag tänkte ju att loppet var kört. Turligt nog har jag inget liv, så jag är inte dubbelbokad. Yay!

 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,944
Location
Ludvika
Dante;n159652 said:
Anmälningslistan uppdaterad.

Nu har både Stövelkatten och Krank kravlat sig upp på ordinarie plats.
Jag betraktar mitt bidrag till detta resultat som veckans välgärning =)
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Med blott en vecka kvar till DanCon XII är förberedelserna i full gång.

Jag tänkte att om jag ställer i ordning huset i förväg i stället för i sista stund kanske jag – för första gången – kan vara med på för-DanCon-ölen.

I år blir det fler bord, sittplatser och sängplatser än någonsin tidigare.

Viktig information: Från och med nu tar jag inte längre emot anmälningar. Men vet du att du inte kan komma tar jag, för reservernas skull, gärna emot avanmälningar.

Jag ska diskutera schemaläggning med olika hedersgäster och arrangörer och när det är klart skickar jag ut PM med all information.

Vi ses nästa lördag!
 

Galten

Veteran
Joined
10 Feb 2013
Messages
125
Location
Stockholm
Fick precis frugan schema på Karolinska och hon jobbar eftermiddag-sen kväll på lördag. Så jag måste tyvärr avboka min närvaro.

Hade inte det scenariot i huvudet alls...

// G
 

Sia

Veteran
Joined
18 May 2013
Messages
153
Location
Stockholm
Hej! Som planeringen ser ut nu så blir det nog ingen DanCon för mig i år - så stryk mig definitivt! Hoppas att ni andra får det roligt och kudos till Dante för att du håller i detta :)
 
Top