Nekromanti DanCon XII

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,616
Location
Rissne
Anarchclown;n162689 said:
Radioaktiv har fått förhinder och kommer inte. Släpp in någon mer?

Yay, Arfert kan komma!

...om han nu inte hunnit boka upp sig.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
DanCon Livestream...

Ni bad om det...

Ni får vad ni förtjänar...

En tolv timmar lång paneldebatt mellan krank och Anarchclown.
Dagens ämne: vem skulle vinna av Optimus Prime och Orgasmatron i en Slap Off Contest.

:)
 

Ram

Skev
Joined
11 May 2004
Messages
5,542
Location
Slätta
Tony.Meijer;n162618 said:
Om det fortfarande finns intresse så kan jag försöka sätta upp något.
I bland räcker inte gilla-knappen.

Tok-fet-gilla!
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Jag hade ju ambitionen att komma i början av dagen för en gångs skull, men nu ska jag representera guldbaggefilm på förmiddagen. Jag hoppas jag är där i tid till åtminstone lite grann av snacken!
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Vad säger teckentydarna om att en korp flög kraxande över huset när jag klev ut för att ta min morgoncigg?

Kloptok, du som är astrolog?
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Dante;n163088 said:
Vad säger teckentydarna om att en korp flög kraxande över huset när jag klev ut för att ta min morgoncigg?

Kloptok, du som är astrolog?
Att vi får nybakade bullar.

Korpen brukar baka bullar... :)
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,624
Location
Huddinge
Dante;n163088 said:
Vad säger teckentydarna om att en korp flög kraxande över huset när jag klev ut för att ta min morgoncigg?
Att kult skall speltestas idag?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,698
Hejhopp! Jag lägger upp den här filen som introduktion till Metalopol! (Fiffigt, för då kommer jag åt den också när jag inte har dator!)
 

Attachments

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Ha en fin dag! Bara trevligt med det stora intresset. Jag anmälde mig 24 h efter anmälan öppnades, och hade ju aldrig riktigt någon chans. Nästa år hänger jag på låset!
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,223
Location
Stockholm
Dante;n163088 said:
Vad säger teckentydarna om att en korp flög kraxande över huset när jag klev ut för att ta min morgoncigg?

Kloptok, du som är astrolog?
Det är ett järtecken. Håriga män kommer att överskölja ditt liv de närmsta timmarna.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,698
TACK Dante för ett jättejättetrevligt konvent med mycket stimulerande umgänge med andra rollspelare! Jag hade extra kul åt att följa den spännande utvecklingen av Waterville (Sjunde Inseglet hostade Kult: Divinity Lost med några intresserade). Det var klargörande på flera sätt att få se hur Kult kan spelas och jag fick faktiskt ännu varmare känslor för spelet.

Det grämer mig att jag missade Into the Odd med Chrull men jag får hoppas på en annan gång.

Sedan spelade jag avslutningsvis inledningen till Metalopol och det var förstås jättekul! Tack till alla som var med!

:D
 

zonk

muterad
Joined
10 Jan 2016
Messages
3,138
Ja, tack Dante för ett grymt DanCon! Jag klappade ju ihop tidigt men det hann bli många djupa diskussionen om rollspel och allt möjligt, och lite Ghost Stories med Anth och gänget. Skitkul!
 
Top