Nekromanti DanCon XII

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Joined
22 Dec 2003
Messages
903
Location
Exil
Yä, tack Dante för inbjudan + ett trevligt första DanCon, och tack Tony för tech support!
Och Magnus som var behjälplig som tillförordnad Dante vid flera tillfällen.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,472
Location
Stockholm
Xhakhal;n163430 said:
Yä, tack Dante för inbjudan + ett trevligt första DanCon, och tack Tony för tech support!
Och Magnus som var behjälplig som tillförordnad Dante vid flera tillfällen.
Jag stod ju för påfyllning av kaffe och mjölk!

Tack Dan och TACK alla som kom dit! Det är visserligen Dan som står för konventet, men det är ni som GÖR konventet.

Yay!

/Magnus
 

hakanlo

Hero
Joined
25 Oct 2008
Messages
976
Location
Södra stockholm
Tack säger även jag! Grämer mig över min för korta tillvaro, där jag både fick avböja Into the odd och Järn. Real bummer! Men mycket kul att ha varit där, och väldigt intressanta programpunkter.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Fantastiskt kul konvent som vanligt! Även som vanligt är det diskussionerna efter midnatt som är den stora behållningen, tillsammans med hedersgästernas föredrag. Många trevliga människor, inklusive en bunt nya bekantskaper. Det enda jag ångrar är att jag inte spelade eller ens tittade på Kult, men jag var upptagen först med mat, sedan med Into the Odd då. Det får bli en annan gång.

Bunny;n163149 said:
Ha en fin dag! Bara trevligt med det stora intresset. Jag anmälde mig 24 h efter anmälan öppnades, och hade ju aldrig riktigt någon chans. Nästa år hänger jag på låset!
Du var saknad. Nästa år är det kanske färre nya som vill dit.

Återigen, stort tack till Dante för allt!
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Dimfrost;n163480 said:
Du var saknad. Nästa år är det kanske färre nya som vill dit.

Återigen, stort tack till Dante för allt!
Tack, det värmer!

Men att det skulle komma färre nya? Nu när de fått upp ögonen för allt kul hos Dante? Jag vet nog vad de här nya är för några: Kulturister. Hur många nya såg vi förra året? Inte så många, va? Det är ju uppenbart att om den här ökningen fortsätter så står DanCon inför en systemkollaps.

Jag bara säger...
 

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Joined
22 Dec 2003
Messages
903
Location
Exil
Bunny;n163487 said:
Det är ju uppenbart att om den här ökningen fortsätter så står DanCon inför en systemkollaps.

Jag bara säger...
Nästa år spiller det över i trädgården. Boka partytältet redan idag!
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Tusen tack för ytterligare ett bra DanCon!

Som vanligt hinner jag inte prata så mycket med var och en av besökarna som jag skulle vilja, men det var mycket roligt att se så många nya ansikten där. (Sorry Mäster för att jag inte kände igen dig. Det är inte personligt utan bara ett utslag av mitt usla ansikts- och namnminne.)

Tack Orvar och Jimmy för det intressanta föredraget om jobbet bakom boken om Äventyrsspel!

Tack Krille, Ronja och Xhakhal för (det otroligt välpreppade) föredraget om arbetet med Järn (och för demandet av detsamma)!

Tack Tony för livestreamningen!

Tack Magnus för kaffet och mjölken (och för att du höll ställningarna när jag var och käkade)!

Tack Robin för Kult-speltestet!

Tack alla som dök upp och arrangerade något spel!

Tack alla som dök upp och spelade spel!

Tack Dimfrost för MC!

(Och tack till Ping på restaurangen som bjöd alla med DanCon-namnskyltar på räkchips till maten!)
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,042
Location
Sthlm
Jag tyckte att det var otroligt roligt, fast jag inte lyckades spelleda något av allt jag utlovat.
Att träffa folk att prata om spel med räckte mer än väl!
 
Top