Nekromanti DanCon IX

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
När kan det vara lagom att boka hemresa på söndagen?

Alternativt, samåkning från västkusten! Men när jag kollar in gästlistan så ser det ut som att jag och Bunny är de enda som inte bor kring Stockholm eller Linköping, så chanserna till roadtrip tycks minimala. :gremlaugh:
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,610
Location
Rissne
Re: Figurspelsprova på

Jag kommer att ta med mig... Tja, Null State antagligen. Jag har funderat på att ta med mig More than Human på några billiga USB-stickor eller så, iom att det ska vara layoutat då. Kanske kan jag ordna någon form av skapa-rollperson-workshop om det finns intresse. Eller kanske spelleda introäventyret?
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,819
Re: Figurspelsprova på

krank said:
Jag kommer att ta med mig... Tja, Null State antagligen. Jag har funderat på att ta med mig More than Human på några billiga USB-stickor eller så, iom att det ska vara layoutat då. Kanske kan jag ordna någon form av skapa-rollperson-workshop om det finns intresse. Eller kanske spelleda introäventyret?
Jag kör gärna human!
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,959
Location
Ludvika
Jag växlade några ord med Laowai tidigare idag. Han låter meddela att han tyvärr inte kommer på Dancon =(

Men han hälsar till alla.
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,083
Location
Göteborg
Arvidos MC said:
Men när jag kollar in gästlistan så ser det ut som att jag och Bunny är de enda som inte bor kring Stockholm eller Linköping, så chanserna till roadtrip tycks minimala. :gremlaugh:
Nästa år, Arvid. Då kör vi roadtrip till DanCon.
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Pilzeman said:
Arvidos MC said:
Men när jag kollar in gästlistan så ser det ut som att jag och Bunny är de enda som inte bor kring Stockholm eller Linköping, så chanserna till roadtrip tycks minimala. :gremlaugh:
Nästa år, Arvid. Då kör vi roadtrip till DanCon.
Låter trevligt, har redan bokat min biljett för i år så får ta det nästa år.
 

johoohno

Warrior
Joined
5 Sep 2004
Messages
389
Location
Nykvarn
Jag har, i och med ovissheten och sannolikheten att jag inte kommer med bland de trettio första, bokat in mig på andra aktiviteter den dagen så stryk mitt namn på listan.

Ha det så trevligt ni andra, det var oerhört bra sist jag var med (2011).
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Rymdhamster said:
Jag växlade några ord med Laowai tidigare idag. Han låter meddela att han tyvärr inte kommer på Dancon =(
Inte för att vara kinkig, men jag vill nog gärna ha Laowais avanmälan från Laowai själv.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Hmm, jag inser plötsligt att jag har missat att anmäla intresse för en sovplats. Finns sådan fortfarande tillgänglig?
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Dimfrost said:
Hmm, jag inser plötsligt att jag har missat att anmäla intresse för en sovplats. Finns sådan fortfarande tillgänglig?
När som helst skickar jag ut info till alla anmälda, och i samband med det tänkte jag passa på att fråga hur många som behöver sovplats.

Om alla inte ryms i mitt hem brukar det alltid ordna sig tack vare andra hjälpsamma Stockholmsforumiter.
 

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Joined
13 May 2011
Messages
2,245
Location
The City
Lite beroende på så har jag två lediga sängar. (Ja riktiga sköna sängar.) Jag kommer dock snart att börja flytta och då kommer jag inte ha dom tillgängliga. Jag vet med i nästa vecka.
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
824
Location
Stockholm
Jag har två anmälda nu, men vi kan klämma in en tredje om det skulle bli nödvändigt. Vi lämnar ju ingen forumit att sova på gatan.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,819
Nu har jag bra och dåliga nyheter, jag och min sambo har äntligen hittat en lägenhet efter att ha letat väldigt länge och tryckt ihop oss på 25 kvm.

Dock är inflytten förste Mars, det innebär ju att ett konvent som ligger den andre mars måste tyvärr bortprioriteras.

Jag har verkligen sett fram emot det här, skulle bli kul att testa många olika spel och träffa massa trevligt folk, speciellt såg jag fram emot att träffa flera av mina zombiespelare.

Men tyvärr får jag alltså hoppa av, jag hoppas på att det kommer fler Stockholmskonvent längre fram.

/Stay classy
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Tråkigt. :gremfrown:

Hade sett fram mot att träffa dig utanför zombiespelet för o visa att jag inte alls är otäck och galen.

Grattis till lägenheten iaf. :gremsmile:
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,959
Location
Ludvika
Dammit! Du inser att det innebär att jag kommer fortsätta tänka på dig som Will Ferrell! Jag har hört att han bor i Sverige =)
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Goda nyheter alla reserver (alla tre)!

Anchorman said:
Nu har jag bra och dåliga nyheter, jag och min sambo har äntligen hittat en lägenhet efter att ha letat väldigt länge och tryckt ihop oss på 25 kvm.

Dock är inflytten förste Mars, det innebär ju att ett konvent som ligger den andre mars måste tyvärr bortprioriteras.

Jag har verkligen sett fram emot det här, skulle bli kul att testa många olika spel och träffa massa trevligt folk, speciellt såg jag fram emot att träffa flera av mina zombiespelare.

Men tyvärr får jag alltså hoppa av, jag hoppas på att det kommer fler Stockholmskonvent längre fram.
Asch då. Sånt som händer.

Men då manfallet varit sådant att reservlistan nu reducerats till blott tre personer beslutar jag härmed i all min vishet och välvilja att ALLA på listan får komma in. ÄVEN de som står på reservplats.

Trettio eller trettiotre personer gör ingen större skillnad. Alla kommer ändå inte att kunna sitta ner och spela samtidigt.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Rymdhamster said:
Dammit! Du inser att det innebär att jag kommer fortsätta tänka på dig som Will Ferrell! Jag har hört att han bor i Sverige =)
Det är lugnt, så söndag kör vi efterfest i Anchormans nya lägenhet. :gremsmile:
 
Top