”Var är citatet ifrån?”-leken

Annika Norlin sjunger väl rätt ok engelska ändå? :)

Det är ett debutalbum, med bla ett bakverk på omslaget, och utöver det är närheten till Hornsgatspuckeln och Tårtan som jag hintade om typ mer än en hint.

Alltså, hon sjunger på både engelska och svenska - artister som gör det och som jag känner till växer inte på träd.

Kom på ytterligare en dock: Love, Peace and Pitbulls! Dvs Thåström.

Übereil

Tyvärr, och jag tror Thåströms koppling till Tårtan är mer avlägsen än vad den är i det här fallet.

Annika Norlin sjunger väl rätt ok engelska ändå? :)

Det är ett debutalbum, med bla ett bakverk på omslaget, och utöver det är närheten till Hornsgatspuckeln och Tårtan som jag hintade om typ mer än en hint.
Då är det Blå Tåget / Gunter Hägg och skivan Tigerkaka som Jan Lööf ritat framsidan på.

Då är det Blå Tåget / Gunter Hägg och skivan Tigerkaka som Jan Lööf ritat framsidan på.
Mycket mycket riktigt är det det. Låten är Mrs Klein, framförd av Tore Berger, men med text av Mats G Bengtsson som spelade Hilding i Tårtan.

Mycket mycket riktigt är det det. Låten är Mrs Klein, framförd av Tore Berger, men med text av Mats G Bengtsson som spelade Hilding i Tårtan.
Jag har aldrig hört skivan. Men jag såg framsidan för typ ett år sen och den var ju snygg.

Back