God45 #PrayersForBahakan Joined 23 Oct 2012 Messages 21,259 Today at 18:31 #2,221 Jocke said: Jag förstår referensen, men kan inte namnet på författaren utan att googla. Click to expand... Vilken är referensen? Vi kan kanske ta den genom team-work!
Jocke said: Jag förstår referensen, men kan inte namnet på författaren utan att googla. Click to expand... Vilken är referensen? Vi kan kanske ta den genom team-work!
Jocke Man med skägg Joined 19 May 2000 Messages 4,382 Location Sthlm 23 minutes ago #2,222 God45 said: Vilken är referensen? Vi kan kanske ta den genom team-work! Click to expand... Hindenburg min älskade / Hiroshima min älskade.
God45 said: Vilken är referensen? Vi kan kanske ta den genom team-work! Click to expand... Hindenburg min älskade / Hiroshima min älskade.
God45 #PrayersForBahakan Joined 23 Oct 2012 Messages 21,259 11 minutes ago #2,223 Jocke said: Hindenburg min älskade / Hiroshima min älskade. Click to expand... Det är Alain Resnaise (osäker på stavningen) som regisserat filmen. Men är vi ute efter författaren?
Jocke said: Hindenburg min älskade / Hiroshima min älskade. Click to expand... Det är Alain Resnaise (osäker på stavningen) som regisserat filmen. Men är vi ute efter författaren?