Vi spelar Polytopia!

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
4 känns som ett bra antal för "liten match" btw. Tänkte på det i det stora partiet att det är bra mycket roligare att starta i ett hörn, där man kan ha ryggen fri än att klämmas in mellan 3 fientliga stormakter.
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
Jag backar på mitt intresse för @Vimes lilla parti! Tror att det blir roligare med basse + vimes + xyas + martin. (hoppas jag inte låter för dryg nu...)
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
Okaj.

Då bjöd jag in Hellzon, Jimmy och Vimes till ett 4-spelarparti "Glorious legends", alla till ett super-mega-battle som heter "Shamitoian Lands" och sedan tidigare kör vi "Shimmering Empires".

Ha så kul och lycka till! Hojta till när/om jag börjar bli för aggresiv med att spinna upp spel! Eller om jag borde skapa ännu fler!
 

Jimmy

The One Ringkvist
Joined
23 Jul 2000
Messages
640
Location
.
Okaj.

Då bjöd jag in Hellzon, Jimmy och Vimes till ett 4-spelarparti "Glorious legends", alla till ett super-mega-battle som heter "Shamitoian Lands" och sedan tidigare kör vi "Shimmering Empires".

Ha så kul och lycka till! Hojta till när/om jag börjar bli för aggresiv med att spinna upp spel! Eller om jag borde skapa ännu fler!
Najs!
Jag accepterar alla inbjudningar!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Okaj.

Då bjöd jag in Hellzon, Jimmy och Vimes till ett 4-spelarparti "Glorious legends"...
Tant Ragnar, Hellzon, Jimmy och Vimes...jojo, fint ska're va. Själv tänker jag vinna Träligan. Det är jag och tre bottar som bara får använda hårdvaran i en 386:a med opålitligt ram-minne och en hårddisk på 32 kB.

Kan posta här när jag vunnit.
 
Last edited:

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Hur skriver man "Tant Ragnar" baklänges?

Köp biljetter till min stödgala för fattiga bönder i Arklinfla!
 
Top