Vi spelar Polytopia!

4 känns som ett bra antal för "liten match" btw. Tänkte på det i det stora partiet att det är bra mycket roligare att starta i ett hörn, där man kan ha ryggen fri än att klämmas in mellan 3 fientliga stormakter.

Jag backar på mitt intresse för @Vimes lilla parti! Tror att det blir roligare med basse + vimes + xyas + martin. (hoppas jag inte låter för dryg nu...)

Okaj.

Då bjöd jag in Hellzon, Jimmy och Vimes till ett 4-spelarparti "Glorious legends", alla till ett super-mega-battle som heter "Shamitoian Lands" och sedan tidigare kör vi "Shimmering Empires".

Ha så kul och lycka till! Hojta till när/om jag börjar bli för aggresiv med att spinna upp spel! Eller om jag borde skapa ännu fler!

Okaj.

Då bjöd jag in Hellzon, Jimmy och Vimes till ett 4-spelarparti "Glorious legends", alla till ett super-mega-battle som heter "Shamitoian Lands" och sedan tidigare kör vi "Shimmering Empires".

Ha så kul och lycka till! Hojta till när/om jag börjar bli för aggresiv med att spinna upp spel! Eller om jag borde skapa ännu fler!

Najs!
Jag accepterar alla inbjudningar!

Okaj.

Då bjöd jag in Hellzon, Jimmy och Vimes till ett 4-spelarparti "Glorious legends"...

Tant Ragnar, Hellzon, Jimmy och Vimes...jojo, fint ska're va. Själv tänker jag vinna Träligan. Det är jag och tre bottar som bara får använda hårdvaran i en 386:a med opålitligt ram-minne och en hårddisk på 32 kB.

Kan posta här när jag vunnit.

Last edited:

Hur skriver man "Tant Ragnar" baklänges?

Köp biljetter till min stödgala för fattiga bönder i Arklinfla!

Back