Nekromanti Varulvsspel of Cthulhu - Runda 2

Halvtand

Warrior
Joined
13 Oct 2008
Messages
250
Location
six feet under.
Bearnie - Skriver inte så mycket. Väldigt avig mot att ge ifrån sig info. Finner Måns suspekt. Vet inte riktigt var han står. Kan behöva pressas lite.

Embergem - Skriver väldigt lite och ger då inte ut mer än han absolut måste. Ligger lite väl på defensiven, men ger ändå inget riktigt försvar när folk börjar rösta på honom. Status: Pressar.

Zebulon - Har lite underliga vibbar härifrån, vissa redan påpekade. Inte tillräckligt för att jag verkligen tror att Zeb är varulv dock.

Basenanji - Skriver ganska mycket, och en del konstigt. Frågan är om det är klantighet eller en magstark kutistteknik. Ganska grå nu, men det kan ändras.

Måns - Måns känns svår att få grepp om. Här är det bara magkänsla, har inget annat att sätta fast honom på.


/Halvtand, som inte känner sig nöjd med sin prestation.
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,087
Location
Göteborg
Jag bestämde mig för att ta en titt på moller, då jag är för trött för att bilda mig en uppfattning om någon som skrivit mer. Ursäkta för det. Skulle inte satt mig att se på film när jag hade lovat att få ur mig en röst...

Moller:
Dröjer ett tag innan han kommer in, och möter kranks anklagelser med en röst på krank. Motivering: krank har irl hävdat att Rising är listig, och moller utgår från att både rising och krank är listiga. Detta ser han som att krank försöker rädda sig själv genom att få någon annan att framstå som värre. Moller gömmer heller inte undan att det delvis är en hämndröst.
Han hinner även berätta att han avslöjas i en runda "ganska mycket högre än 5".

Andra inlägget är mitt i krankdrevet, och han vill inte vara en del av det varpå han tar bort den. Säger (skämtsamt?) att hämndröster faktiskt kan hjälpa till som "effektiva informations-luskare".

Tredje inlägget är ett svar till att jag ber honom gå på krank igen: han säger att hans röst egentligen inte behöver läggas än då det finns gott om tid att ändra den.

Fjärde inlägget sätter sig emot att yrket skulle vara enbart kosmetika, då hans egen förmåga går hand i hand med hans yrke. Sedan misstänker han mig för att vara lagom aktiv och hellre vilja ha ett drev igång än att faktiskt vilja hitta kultister. (till mitt försvar kan jag säga att krankdrevet jag startade var ett misstag, dagen efter när jag inte var så upphetsad längre insåg jag hur dumt det var att tro honom vara scum för de felen då de vore lika fel om han var det. Detta tolkades som att jag struntade i drevet för att gå vidare till något annat)

Femte inlägget är efter att jag har babblat om pm, varpå han listar mig som grön. Sedan frågar han vicotnik, som bett honom få ur sig en röst, om han borde hoppa på craygh-tåget även om det inte ger så mycket då craygh är inaktiv. Avslutar med "Motivera varför jag ska rösta på Craygh nu, så gör jag det."
Den här sortens inlägg brukar jag ofta börja skriva, för att sedan inte posta då de verkar jättemisstänkta. Att fråga efter en motivering för att sedan säga "Det där verkar bra" och hoppa på känns som ett enkelt sätt för kultisterna att hitta åsikter som verkar rimliga, istället för att hitta på dem själv. Samtidigt kan jag inte riktigt misstänka moller för det eftersom jag vet hur jobbigt det är att bilda sig en uppfattning om så många, och det händer att någon annan sätter fingret precis på något man själv håller med om, varpå det enda man tycker sig kunna göra är att hålla med och hoppa på.

I sjätte inlägget pratar han om att information är bra för oss och "glömska och tomhet" bra för kultister. Frågar igen hur hans röst på t ex Craygh skulle hjälpa någon.

Sjunde inlägget: moller röstar Zebulon, då han varit på både Halvtand och Eksem, två enligt moller icke-skumma spelare, utan vidare motivering. Funderar över den tredje fraktionen som zebulon eventuellt tillhör, med bakgrund av hans ständiga utfrågningar, samt om han är med krank eftersom han inte var på drevet mot honom.

Åttonde: bemöter risings antagande att han bara sitter och väntar på ett drev han tycker bättre om (än craygh-drevet) med att han väntade på någotmisstänkt, inte ett drev. När han tyckte att han funnit det i Zeb röstade han ju på honom.

Nionde inlägget: någon hade inte hållit med honom om Zebulon varpå han först blev irriterad över att folk sågade hans försök till analys. Sedan upptäckte han att det bildades tåg mot Zeb. Mest intressanta repliken hittils enligt min mening:
"Så nu har jag alltså varit tidig i tåget mot krank, sen väldigt tidig i tåget mot Zebulon. Måste vara pluspoäng för mig va?" (jag uppfattar självklart att det är lite skämtsamt, men ändå:)
Han har vid tillfället inga röster på sig, så det handlar inte om att cleara sig själv. Nej, så här tror jag att antingen en kultist eller en nybörjare resonerar:
En nybörjare vill bli accepterad av de andra spelarna, vill göra något rätt. Han tycker att han varit duktig som startat ett drev och gjort något vettigt - "pluspoäng till mig (jag börjar förstå det här spelet!)"
Om en kultist säger något sånt här är det mer freudianskt, de vill att vi ska känna att de gör saker som är bra för medborgarna, varför de måste vara medborgare själva. Dock, om det är något jag lärt mig av det här spelet så är det att såna här misstag inte borde användas som grund för misstanke, för det är så j*vla lätt att begå dem trots att man inte är scum. I vilket fall fick jag upp ögonen för det nu - det är inte "pluspoäng" att man varit med i ett drev tidigt. Det här spelet handlar inte om pluspoäng.
Samma inlägg innehåller även lite kommentarer: han förstår inte andersson-tåget, han håller med bearnie om att eksem är skum, håller med om att dice är skum.

Sen kommer inga fler inlägg drag 1. Hans röst på Zebulon ligger kvar till slutet, Zeb var aldrig riktigt nära att ryka men låg med 3 röster i ställningar som 4-4-3 vid vissa tillfällen.

Hans första inlägg i drag 2... säger att han tänker hoppa av. Damn, jag skrev hela analysen innan jag insåg att han sagt det.
Att en person behöver hoppa av behöver inte betyda att han var tråkig bybo. Man kan få för mycket att göra även om man är kultist, i själva verket känns det nästan som att de borde behöva jobba ännu mer med spelet för att både spela smart som kultister och lista ut hur man verkar spela smart som bybor.

Om han hoppar av och blir modkillad lär vi få veta. Feu efterlyser ju just nu inhoppare, men analysen är rätt uddlös då iaf jag inte kan dra något vettigt om honom ur den. Jag postar den ändå så att ni ska förstå hur dum jag var som lade tid på det här.

Jag ska verkligen försöka komma till röst imorgon, jag lovar. Dock ska jag varna för att det kan bli som förra gången: jag kommer in och ojar mig när det finns två drev, och röstar på den jag helst vill ha ut även om ag egentligen inte misstror någon. Ursäkta för den här rundan från mig i så fall, folks.
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Re: Frånvarorapport

Men vad ni är jobbiga. Jag sitter hela dan och det kommer typ 5 inlägg, sen när jag är borta smäller ni till med femti nya, och jag kommer vara borta ikväll också så nån får banne mig ta och sammanfatta läget nu.

---

I övrigt är jag genuint överraskad över den här idén om att jag och Bearnie skulle ha någon fantastisk konspiration ihop. Skulle inte det vara helt värdelöst spelat att ge bort en person gratis första rundan, oavsett vilken fraktion man tillhör? Och det är ju en sån jävla gamble också, om någon fattar misstankar så skulle ju de båda kultisterna åka ut direkt. Låt säga att det blir ett drev mot Bearnie nu, och det visar sig att han är kultist, då måste ni i princip rösta ut mig nästa runda, eller hur? Jag tycker det låter som ett kissdåligt play och blir nästan lite förolämpad av att ni tror att det ligger till så.
Om det på något vis känns tillgjort mellan oss kan det kanske ha att göra med att jag gillar Bearnie som person Away From Keyboard och att det påverkar hur jag skriver. Dessutom är det ju ett påhopp som är omöjligt att försvara sig mot, så om ingen kommer med en riktad fråga så tänker jag låta saken bero.
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,467
Location
Köping
Re: Nu är det allvar!

Pilzeman said:
Varianten "en tredje fraktion vill döda de infödda" är väl i princip struken nu, det skulle krävas att de antingen måste jobba genom hängningar, att deras första mordoffer blev skyddat på något sätt, eller att de jobbar som piff&puff i forumsspelet - dödar med en rundas fördröjning. Ingen av de tre låter jättetrolig dock, speciellt eftersom vi infödda själva inte fått höra något om det. Så - tänk själva, och svara sen.
Well, att seriemördarna måste jobba genom hängningar var väl så det fungerade i Ereb-spelet, så det låter inte helt omöjligt. En fjärde möjlighet är ju att seriemördaren är någon inaktiv som gamla Shale och helt enkelt inte använt sin mordförmåga.

Ja, jag är lite insnöad på att det måste finnas en tredje fraktion - vi är så himla många.

(Svarar lite random medan jag väntar på föreläsningsstart.)
 

Zebulon

Swordsman
Joined
19 Aug 2008
Messages
462
Location
Örby, Stockholm
Re: Frånvarorapport

Folk gnäller så himla mycket här när dom blir anklagade!

Att säga att man är oskyldig gör det liksom inte så, oavsett hur verkligheten ser ut. Är man oskyldig måste man ju bevisa genom konstruktivt spel, analyser och åsikter, inte bara säga buhuuu, det är så synd om mig, inget jag säger spelar nån roll.

Rösterna är ju viktig information.
Kolla på dom hela tiden, både dom som läggs på er själva och andra, dom säger enormt mycket. Dom svänger ju mycket också, några röster behöver inte betyda att man åker ut.
It ain't over 'til the fat lady sings...

Och skriv!
Analyser eller åsikter, det behöver ju inte vara långa harnanger, även korta meddelanden uppskattas och noteras.
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,169
Location
Ereb Altor
Re: Det va på tiden.

Embergem said:
Vänta lite nu här. Du vill alltså skapa ett drev mot någon som är mer aktiv än Poseur, och väljer därför att rösta på mig? Sist jag tittade var jag inte mer aktiv än någon, särskilt inte Poseur. Hur tänkte du när du kom fram till att jag skulle vara en "som snackar lite mer"?
Nja, jag vill skapa ett drev mot någon mer och jag vill att den personen ska ge något tillbaka. Men, du hade redan två röster på dig och 3 röster räcker för ett drev. Så jag fick välja mellan att slänga ut en ensam röst eller haka på de som redan fanns, och valde det senare. Du har också svarat med tre inlägg utan att säga något alls. Det förstärker bara möjligheten att du är kultist, och är du inte det så spelar du ändå som du brukar, genom att kasta grundlösa anklagelser på Dice och Halvtand (som de kastar tillbaka) och det ger inte oss något alls.

Så, antingen spelar du spelet eller så spelar spelet dig, för att dra till med en The Wire-sanning. :gremsmile:
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,169
Location
Ereb Altor
Halvtand said:
/Halvtand, som inte känner sig nöjd med sin prestation.
Nej, det förstår jag. Jag tycker iofs också att det är svårt att komma med vettiga analyser i början, men du, när kommer ditt yrke att avslöjas? Vilka tror du ljuger om sin stadsstatus? Tycker du att det verkar rimligt att Wilmer och Anders Åstrand har samma förmåga där den ena funkar lite, lite annorlunda?
-------------
Här är lite egna tankar:

Jag tycker att det senare verkar egendomligt, och Wilmer glömde att använda sin förmåga? Det kan mycket väl vara en bekväm lögn, för jag använde min förmåga (nej, jag tänker inte säga något om den än) och hamnade ändå på ett lägre SAN än Wilmer. Betyder det att någon har använt en förmåga mot mig? Jag gissar på det. Någon har en förmåga som sänker SAN, och jag har blivit utsatt. Vad tror vi om det? Är det en kultistförmåga eller en svårkontrollerad medborgarförmåga?
 

Craygh

Swordsman
Joined
13 Oct 2004
Messages
771
Location
Umeå
Re: Det va på tiden.

Hmmm...

Det finns ett flertal personer jag vill pressa för att få ut mer info från, typ Embergem, Poseur, Måns och Wilmer. Men det finns ju redan ett tåg mot Poseur.

Jag tror jag tar och lägger min röst på Måns så länge, får se om något händer...
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,169
Location
Ereb Altor
Ser att jag var otydlig. Jag ska förklara bättre.

1. Anders Å och Wilmer kan båda sia stadsbor, men deras förmågor skiljer sig en aning. Varför?

2. Wilmer glömde använda sin förmåga, vilket stödjs av att hans SAN är ganska låg.

3. SAN kan åka ner ändå, vilket min har gjort, trots att jag använde min förmåga.

Fortsatt analys: Om det innebär att Wilmer talar sanning så är allt i sin ordning. Han halkade ner 2T6. Men, han kan ha fått sin SAN sänkt och tog tillfället i akt att hitta på en förmåga som han glömt använda. Å andra sidan skulle det innebära att han visste vem som sänkte hans SAN, annars skulle ju en medborgare gå ut och säga "nej, jag körde min förmåga på dig". Kanske. Två möjligheter. Medborgaren vill hålla på sin förmåga eller så är det en kultistförmåga som de kör på sig själva. I vilket fall som helst så ser det ut som att Wilmer är medborgare. Det blir lite för många "om" för att det ska gå ihop.

Men, i vilket fall som helst. Någon har sänkt min SAN.
 

Craygh

Swordsman
Joined
13 Oct 2004
Messages
771
Location
Umeå
Re: Det va på tiden.

Åh, förresten! Någon undrade om Shale hade en viktigare roll än mig tidigare och om det var därför jag tog över Shales roll, vänligen låt mig uppdatera dig!

I och med att Shale meddelat att han inte kunde vara med i spel så sökte Feuthulhu ersättare och fann en i min IRL-vän Nabu. Jag protesterade i tråden i och med att jag pratat med Nabu om varulvsspelet privat, och sa i tråden at han kände till saker om mig som han inte borde, såvida han inte är kultist. Feuthulhu fick tyvärr lite småpanik när jag skrev det, jag tror han var lite småstressad och på väg till jobbet och så, den uppfattningen fick jag i alla fall. I vilket fall så fick han för sig att det jag sa clearade mig som bybo, och att jag därför var tvungen att tas ur spel.

Tyvärr så sa han i sama veva i vrållådan att jag clearat mig själv som bybo, så då blev jag ju faktiskt tvungen att tas ur spel.

Som ni alla säkert vet så känner ju kultister till huruvida folk är bybor ELLER kultister, så när jag sa att Nabu hade tillgång till info han annars bara skulle ha tillgång till om han är kultist så sa jag bara att han visste om jag var medborgare eller kultist, Vilket alltså inte egentligen säger folk ett skvatt, men det var ett lätt misstag att göra.

Nå, i vilket fall, i och med att hela kalabaliken sabbade lite för mig och det var Nabu som var inhopparen så fick jag ta Shales roll istället. Huruvida den är viktigare än min ursprungliga eller inte tänker jag dock inte kommentera om.
 

Embergem

Veteran
Joined
15 Oct 2008
Messages
62
Location
Avgrunden
Halvtand said:
Embergem said:
Jag ser helt enkelt Halvtands handlingar än så länge som ett försök att göra sig av med mig och Dice så tidigt som möjligt, så att vi inte ska ha en chans att förstöra för honom igen.
Så kan man ju också se det...
Det riktigt stora frågetecknet är väl då: Varför tog jag Dice först istället för dig, som är mer erfaren, och den som "avslöjade" mig förra omgången (den med magen, om man så vill)? Om jag tagit det i omvänd ordning hade du varit ute (om det drevet hade varit lika framgångsrikt), och med lite tur hade mitt "Dice gör som jag"-argument styrkts ytterligare. Och för den delen, om jag nu var ute efter att ta ut er fort, varför röstade jag på Shale?

Hur som helst. Min röst på dig är till för att få fram info. Så om du lägger fram... NÅGOT som ens hintar om bybo så är möjligheten för en ändring hög.
Ditt försvar (eller rättare sagt, bristen på det) ger jag inte heller så mycket för. För lat för att skriva kan svara för en del av din inaktivitet, men inte all.

Hur har du förresten kommit fram till de orangea på din lista?


/Halvtand, som ska försöka få ner sina misstankar i svart och vitt för en gångs skull...
Du har startat två drev än så länge, ett mot Dice (bybo) och ett mot mig (bybo). Konstigt sammanträffande att vi är de enda här som känner dig IRL, och dessutom de två som höll på att avslöja dig förra spelet. Varför du valde att dreva mot Dice först kan jag bara gissa, men ditt försvar känns som en klassisk anledning.

"Huhu, men eftersom jag drevade mot Dice först så kan jag ju inte vara varulv, huhu."

Och angående din röst på Shale, när var den rösten? I början av runda 1? I slutet startade du iaf ett drev mot Dice, ett drev som höll sig och resulterade i en död bybo. Och vad jag kan se ändrade du aldrig din röst från Dice, men det kan jag helt enkelt ha missat. Och nu händer samma sak igen. Även om du inte är varulv så verkar du iaf vara väldigt bra på att få bybor utröstade, i min mening inget bra för byborna.

De orangea på min lista är helt enkelt de jag av olika anledningar fattat misstankar mot, mer på grund av deras beteende än vad som sagts. Jag är inte bra på att analysera ord, men beteende kan jag fan analysera. Den enda jag har något konkret på är dock du, vilket jag redan förklarat.
 

Craygh

Swordsman
Joined
13 Oct 2004
Messages
771
Location
Umeå
Ang: SAN 93

Någon sa något om att det var osannolikt att så många hade 93 SAN. Vill bara påpeka att jag tog över Shales roll, som ju var inaktiv förra rundan, så jag lär ska ha åkt på en 2T6-sänkning av min SAN.
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,953
Location
Knivsta
Re: Rösträkning

"Röst: Bearnie

Det var något med Eksem och Bearnie som känns tillgjort i mina ögon, så jag lägger min röst där tills vidare."


Hmmm.

Jag har svårt att se hur jag kan kommentera detta på ett vettigt vis. Eksems kommentar på detta är dock bra. Så för all del - låt stå. Dyker det upp fler röster på mig kommer jag dock be dig att komma med någonting köttigare.
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,087
Location
Göteborg
Re: Ang: SAN 93

Åh, den där McDonaldstrojkan igen. Halvtands beteende är ingen uppenbar kultistplan, och wifom-resonemanget i "dreva mot Dice eller Embergem först?" gör det bara krångligare, men jag håller det inte för omöjligt att är en plan. Samtidigt har Embergem varit hyfsat inaktiv, så att det nuvarande drevet verkar ha fått fart på honom är bra. Känner inte att jag kan rösta på någon av dem just nu.

Jag har funderat på hela Bearnie-Eksem-grejen i förra rundan, och.. tja. Att hela analysen skulle kännas konstgjord och liknande som jag har hört håller jag inte med om. Att kommentera något misstänkt hos en kultistkompis för att sedan hoppa av tåget snabbt låter visserligen som en inte helt dålig kultist-taktik, men samtidigt håller jag med Bearnie när han säger att Eksem försvarat sig, och där Bearnie sedan går vidare för att pressa någon annan. Slutsats: båda är ungefär lika pålitliga, jag tror inte att någon av dem är kultist.

Helt allvarligt känner jag mig jättemisslyckad den här rundan, jag känner inte att jag har något att gå på. Det mesta jag kommer på har redan sagts.
Banarok har gjort en felskrivining, ok, han kan säkert vara kultist, vi har inte sett så mycket om honom.
Purgatory fortsätter att vara ninja, men jag har fortfarande inget att misstänka honom för. jag antar att vi helt enkelt är så många att det är svårt att h koll på alla, och han glöms bort.
Om vi har våra infödings-kultister bland de erkänt infödda gissar jag på Poseur och Måns, på grunderna att Jag håller mig själv och Zeb som gröna, och wilmer som halvgrön pga hans förmåga. Dock tror jag knappast att det är ust de två, eftersom någon kultist väldigt sannolikt ljugit om det (eller hållit tyst, den enda som fortfarande gjort det är moller).
Basenanji fortsätter att spela på "jag kan ingenting, förlåt mig för att jag inte är till hjälp", men än så länge finns det fortfarande inaktiva som är ännu mindre hjälpsamma, så jag ser inget hot i honom.

Så spritt som fältet är just nu vill jag inte rösta på någon ny. Jag kan som sagt inte heller se vem jag litar mer på i Embergem vs Halvtand, så jag vill inte hoppa på någon av dem. Återstår då Måns, Poseur och Yreburre med 2 röster var. Jag vill få ur mig en röst innan draget är slut, och jag behåller hellre aktivare spelare.
Röst: Yreburre
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,087
Location
Göteborg
Måns said:
1. Anders Å och Wilmer kan båda sia stadsbor, men deras förmågor skiljer sig en aning. Varför?
Om båda är sanna vore det rentav taskigt av Feu att ge dem exakt likadana - hur reagerar spelare när en person outar sig och säger sig ha exakt samma förmåga som en annan spelare?

Men, han kan ha fått sin SAN sänkt och tog tillfället i akt att hitta på en förmåga som han glömt använda.
Som du säger själv, inte särskilt troligt. Speciellt eftersom han berättade om in förmåga i slutet av förra draget. I så fall sulle kltisterna ha planerat det hela därifrån, och det låter inte som en vidare optimal plan att hitta på en förmåga för att sedan glömma att anvönda den och sänka SAN på en av de egna - "oj, jag glömde" funkar inte en runda till, så han kan inte bluffa särskilt länge ändå.
 

Embergem

Veteran
Joined
15 Oct 2008
Messages
62
Location
Avgrunden
Slutet, är jag rädd...

Jaja, som det ser ut nu så kommer det vara jag som åker ikväll. Och eftersom jag snart ska bort och inte kommer hem igen förrens strax innan 22 ikväll så kommer detta bli mitt sista inlägg, möjligen bortsett från ett "Hejdå, tack för allt" i nästa omgång.

Och eftersom mitt yrke skulle avslöjas i nästa omgång så kan jag lika gärna passa på att göra det själv här och nu, jag är stadens präst. Min förmåga låter jag förbli onämnd.

Åtminstone är jag nu på väg till en bättre plats, en plats där bara glädje och godhet finns.
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,087
Location
Göteborg
En sista kommentar innan jag sticker för att inte komma igen förrns strax innan stoppet - tänk på att alla har förmågor med val. Min förmåga var inte endast att jag visste att 2 kultister var infödda, Zeb borde ha en han också.
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Re: Frånvarorapport

Avser du mig nu? Jag bryr mig inte om att bli anklagad annat än när det är uppenbart slöseri med tid och energi för laget.
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,953
Location
Knivsta
Re: Måns

Ok. En intressant omläsning av det material jag grävt fram. Anledningen till att jag fortfarande är obenägen att flytta min röst är att dina förklaringar - att inte ha tid och att du är grön (gällande massavslöjanden) - kan användas så lättvindigt. Du har varit med i två spel tidigare; det innebär också att du inte slipper undan lika enkelt.

Att yrka för ett tidigt avslöjande (inte uttalat ett massavslöjande, då) bara för att under press bortförklara det som ett feltänk är ett misstänksamt beteende, speciellt från någon som alltså är inne på sitt 3:e varulvsspel (du har faktiskt varit med mycket längre än vad jag har, med mina två rundor under Ereb). De strategier du föreslår under runda ett är, som du beskriver dem, närmast naivt underbyggda - desto fler som går på dem desto värre, nästan. Jag kan inte låta bli att misstänka en kultiststrategi.

Vi är inne på runda två, och bevisföringen är sällan jättegraverande ännu. Jag kan ha fel om dig, men jag låter min röst ligga kvar. Ligger det och väger mellan dig och någon annan tänker jag göra en omvärdering (men inte nödvändigtvis komma till en ny slutsats). Jag förutsätter att du kommer hålla dig aktiv under avslutningen av den här rundan.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,701
Re: Ang: SAN 93

Vill bara säga att du, liksom Rising spelar skitbra.

Oavsett om ni är kultister eller ej.

---

Sedan, jag använder min förmåga (skydda mot annan negativ förmåga) på:


1. moller

2. Embergem

3. Poseur

Fridens!

/Basse, mith-bürger
 
Top