Nekromanti Varulvsspel 3 - Dag sju inleds: (slut fredag 21)

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Tack (och ersättare sökes!)

Det där klarade ni ju bra, fastän jag var ute på galej igår. Men jag kan tyvärr inte avsluta den här dagen riktigt, för jag saknar en del nattvalsmeddelanden. Jag misstänker att det kan vara något tekniskt strul som ligger bakom, så jag vill inte bara säga "you snooze, you loose" den här gången.

Därför väljer jag att väntar ett tag med att börja nästa speldag. Ni som har förmågor - skicka in era val till mig en gång till, så fort som möjligt.

Vi STOPPar förtfarande all trolljakt i den här tråden. Röstningen slutade på:

Vildkatt (4) Dnalor, Pilzeman, Genesis, DeBracy
Nightowl (3) magoo, Vicotnik, VildKatt

...och VildKatt kommer att bannas så småningom, men först väntar jag alltså på förmågevalen.

Och medan vi gör det så passar jag på att fråga efter en Ersättare. Omgitburns har varit borta hela veckan, så om du som läser det här är intresserad av att hoppa in i det avgörande slutskedet, meddela mig!
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Re: Tack (och ersättare sökes!)

Rising, miss igen jag flyttade över min röst till Vildkatt Här
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Tack (och ersättare sökes!)

Och på det ämnet så glömde jag uppenbarligen rösta på VildKatt, var säker på att jag gjort det direkt när dagen började men det var visst förra dagen. Nu åker hon ju oavsett men kanske skulle nämna det.
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,083
Location
Göteborg
Men hallå...

...nu har natten pågått i mer än två dygn. Ska du ta och typ maila dem som ännu inte skickat nattval till dig? Det funkade när jag fick hit thark i början, folk brukar svara mer på mailaddresser än på forumet. Trots att det känns osannolikt att de bara skulle ha glömt bort alltihopa. Vi är ju så ansvarsfyllda här nu och allt, så ska någon ta och maila alla inaktiva personer om inte Rising gör det?
/Pilze
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,083
Location
Göteborg
Re: Tack (och ersättare sökes!)

Tråden är ju uppenbart död sedan länge, men jag vill ha bekräftelse från Rising innan jag klassar den som begraven. och om den faktiskt dog så här halvvägs vill man ju veta vem som var vem.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Tack (och ersättare sökes!)

Tråkigt detta, hur som haver. Nu är det Gothcon på torsdag vilket ger frånvaro för minst två deltagare i 4-5 dagar. Knappast idé att köra innan dess och efter... tja, jag skulle behöva läsa allt från början igen oavsett antagligen, vilket skulle vara sjukt jobbigt. Synd på ett schysst varulvsspel, men jag är inte emot att vi lägger ner.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Re: Tack (och ersättare sökes!)

Även jag ska på Gothcon och för mig spelar det ingen roll om vi lägger ner eller om vi tar upp detta igen efter Gothcon. Jag har ändå hyfsat god koll på vilka jag vill se dingla i galjen och för mig är det inga större problem med att läsa om allt.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Re: Var är Rising? [ANT]

Nightowl said:
Har det hänt [Rising] något?
Nä.

Eller, jag vet inte, men vi var hemma hos honom och lirade Vampire igår i alla fall..
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Re: Var är Rising? [ANT]

(Jag bryter mot regeln om att jag inte får skriva här, men det är ert eget fel eftersom ni inte håller off-diskussionen i off-tråden. :gremsmirk:)

Rising har ju varit borta långa perioder förr. Nu har han dessutom tittat in och skrivit ett enstaka inlägg någonstans. Alltså har hans ryska langare antagligen inte dumpat honom i frihamnen än. Men man vet aldrig riktigt när det gäller Rising.


/Dimfrost
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Re: Var är Rising? [ANT]

Rising har ju varit borta långa perioder förr.
Jodå, men jag trodde inte han skulle försvinna mitt i ett spel sådär om det inte var något allvarligt.

Men enligt Dante så verkar han ju OK.

Så till saken: jag tycker vi fortsätter, men Rising måste komma tillbaka och göra sina avslöjanden först.

Erik
 
Top