Re: Avslöjande och röst
Ja, vad säger man? Jag är förvirrad. Jag blir alltid så övertygad av ett avslöjande

. Nu när alla är outade kan jag meddela att omgitburns för övrigt är ARVIDOS. DeBracy, det är upp till dig om du vill avslöja dig.
Nu kan jag även meddela att anledningen till att jag blev så övertygad av att Lindenius var skum, var för att hans "Jag dör hellre än avslöjar mig" endast hade varit försvarbar om han varit moderator. Och som den riktige LINDENIUS så hade jag koll på moderatorkåren (jupp, ingen av de jag kände till var vanliga användare), så visste jag att han inte var det. Alltså maffia.
Jag kan faktiskt tänka mig att VildKatt är jag, så att säga. Inte för att jag snappat upp rollspelandet, men ändå. Det tilltalar mitt ego. Men vad jag också kan tänka mig är följande:
VildKatt är MALEFICOR. Som Lindenius misstänkte, så har hon som sådan fått reda på att användarnamnet VITULV är ledigt, eftersom MALEFICOR skrev en massa grejer angående VITULVs artikel i Fenix, och verkade i allmänhet hysa en viss beundran för honom. Men Lindenius snappar upp detta, och meddelar det till forumet. Pilzeman, i sin tur, meddelar att han sett signaler att VildKatt skulle vara GENESIS. När så VildKatt manas till att outa sig, så inser hon att om hon säger att hon är VITULV så kanske folk kommer att inse att hon är MALEFICOR, tack vare Lindenius analys. Så istället så hoppar hon på Pilzemans historia och menar att hon är GENESIS.
... eller så talar hon sanning. I vilket fall som helst så tror jag att det har varit så mycket diskussioner om VildKatt att det finns en hel del info att hämta av att banna henne, även om hon är reko. Så, VildKatt, om du är jag, så se det som ett ädelt offer för forumets bästa när jag säger:
Röst: VildKatt
//Genesis kan inte skaka av sig tanken att han egentligen röstar på VildKatt för att få höra Risings eulogi när GENESIS åker.