Varulv Vampyrernas maskerad - Spelet är slut

Andersson

Hero
Joined
28 Apr 2005
Messages
1,135
Location
Uppsala (Umeå)
Ja det är något som jag också funderat väldigt mycket över. Vad är en lämplig sluttid? Är det kl 19? Är det 21? Är det midnatt? Är det 07.00?
Vad föredrar ni alla?
Mellan 17-19 så är personer som jag på väg från jobbet och/eller hanterar utfordring av personer i ens hem. Efter 22 är väl risken att det börjat nannas kudde, speciellt för de som har småbarn.

Fast personligen har jag inte så stora problem med sluttiden, det varierar från dag till dag vad som passar bra eller inte. Däremot har jag generellt sett väldigt svårt när det är sluttider på fredags- och lördagskvällar. För min del är de dagarna så gott som alltid uppbokade med saker som inte går att prioritera bort.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,241
@Sodmikail hoppas det är bra med dig. Synd att du försvann men jag förstår att vi kan vara extremt frustrerande. Tycker du ska prova att vara med fler gånger.
Varulvsspel är ju designat för att vara frustrerande. En vet ju aldrig om det är en själv som gjort "fel", eller om det är en ulv som trycker på ens knappar. Eller för den delen, som jag kanske är lite för glad i, att en bybo trycker på knappar för att försöka få ulviga reaktioner.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,747
Location
Göteborg
Däremot har jag generellt sett väldigt svårt när det är sluttider på fredags- och lördagskvällar. För min del är de dagarna så gott som alltid uppbokade med saker som inte går att prioritera bort.
Jag lade den här med R2 slut lördag kväll och R3 söndag kväll, för jag tänkte att i R2 har man mycket att diskutera (helt fel i det här spelet) och folk har mer tid på helgen (säkert inte sant om vanliga människor).
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Jag lade den här med R2 slut lördag kväll och R3 söndag kväll, för jag tänkte att i R2 har man mycket att diskutera (helt fel i det här spelet) och folk har mer tid på helgen (säkert inte sant om vanliga människor).
Jag har fått för mig att aktiviteten på våra lir går ned på helgerna. Att folk spelar på jobbet men inte på IKEA, typ.
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
nu var jag inte med men 00:00 är lite av en dealbreaker för mig.

och gällande Waterhouse lista:
Om man inte får brusa och måste tänka innan man postar är ju lite som Arne Anka att torka sig innan….
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,380
nu var jag inte med men 00:00 är lite av en dealbreaker för mig.

och gällande Waterhouse lista:
Om man inte får brusa och måste tänka innan man postar är ju lite som Arne Anka att torka sig innan….
Röst: @BiobunkerVII
Du har inte tid att spela varulvsspel med oss men hålla på att ta fram rollfigurer varje dag har du tid med? Syn.
 
Top