Nekromanti V2089 (Runda 3)

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,515
Konrad Konvalj said:
Vimes said:
Konrad Konvalj said:
Sapient said:
Okej, hur använde du din förmåga Konrad?
Väl använd. Väntar på resultat.
Har inte fått nått av Mukwa, men han kanske prioriterade !Paxen och läste hans siande först.
Så !Paxen är alltså inte en ulv som fejkat siande, utan han har alltså siat dig på riktigt? Det är det du säger? :gremlaugh:
Sist tog det 45 minuter för min del att få svar gällande mitt användande av min förmåga. Jag kommer ju inte chansa på mitt utslag och vill ha det på papper innan jag går in på detaljer.
Ok, vi har hela rundan på oss faktiskt.

Kan någon annan bekräfta att det tog lång tid att få svar på siandet förra rundan?
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Som sagt så finns det för många grönande i spelet.

Först och främst har vi miller duon, Möller och Sapient. Om jag skulle sia dom 2 så skulle det betyda att jag kastar bort min röst. Om jag skulle siat Korpen och han visa sig vara ulv så skulle han kunna skylla det på att han är miller.

Recca och Vicotnik kändes gröna, hade dock dom som val om inte K.K. skulle dö.

Vimes hade jag redan siat.

Xyas skulle jag ha misstänkt vara ulv om Recca skulle explodera (nu dog ju båda 2).

Då fanns bara K.K. kvar.

Skickade 3 PM där jag gav Mukwa ordningen som jag ville sia, ändrade mig varje gång.

Första:

1) Xyas
2) Recca
3) Vicotnik

Andra:

1) Korpen (innan jag kom på att det var bortkastat då han kunde hävda att han var miller om jag siade honom som ulv.)
2) Recca
3) Vicotnik

Tredje:

1) Konrad Konvalj
2) Recca
3) Vicotnik

Nu har ni allt som jag kan ge, så får vi jobba utifrån det.
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Du får alltså ange fler än ett val för Mukwa utifall ditt första-val skulle ta och kola? Jävligt generöst av Mukwa.

Det verkar iallafall vara vettigt, det du säger.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Möller said:
Du får alltså ange fler än ett val för Mukwa utifall ditt första-val skulle ta och kola? Jävligt generöst av Mukwa.

Det verkar iallafall vara vettigt, det du säger.
Jupz, jävligt sjysst.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Så.

Nu har jag fått svar på användandet av min förmåga. Läs och begrunna.
Att !Paxen valde mig var ju inte allt för konstigt. Recca/Vicotnik/xyas var ju andra tänkbara men övriga är ju millers eller redan grönade av !Paxen. Ah. Korpen har vi ju också, men att välja Korpen som vi redan valt att hänga är ju inte ett bra val när man är ulv.

Runda 1 valde jag att använda min förmåga mot Andersson

(Skrivet i början av runda 2)

Min förmåga låter mig kopiera förmågan från den jag väljer ut, och sedan får jag välja att behålla den runda 2 eller använda den på någon ny för att få någon annans förmåga i runda 3.

Vi tar ett exempel: Jag väljer !Paxen eftersom han är en Siare. Jag kopierar hans förmåga genom att välja vem jag skall sia. Jag väljer Vimes för sakens skull och Siar honom grön. !Paxen gör det samma och i i runda 2 (alltså nu) får jag behålla förmågan eller välja att förkasta den och använda någon annans förmåga.

Jag tycker min förmåga är cool. Den är ju lika ball som Brynolfs förmåga så jag grönade Brynolf tack vare hans beskrivning av sin förmåga kan man säga.

Åter till saken.

Jag valde att använda min förmåga att härma/kopiera andras förmågor på Andersson. Jag beslutade att använda Anderssons förmåga på Vicotnik.

Hur tänkte jag där? Jo, eftersom det lutade åt att Andersson skulle gå och diskas tänkte jag att; Är han bybo så ärver jag hans förmåga och på så vis får vi veta något om honom. En jävligt slug tanke tyckte jag. Nu var han ulv och således ärvde jag ingen förmåga eftersom Andersson uppenbarligen varken hade en passiv eller aktiv förmåga.

Att han var ulv var ju bra, men att Mukwa gick in och pajkade mitt upplägg var ju mindre bra. Jag ville ju använda min information till det. Nu kan jag inte det på samma vis.

Varför valde jag inte någon annan? ROBotarna har ju tydligt markerat att PSI-mupparna inte kan hantera dom tack vare deras no-brain.

Korpen var ett annat val som jag suktade efter, men i och med outningen av MUT så kändes det lite slöseri med min förmåga. Jag ville få något av Andersson men jag fick inget.

Vimes/Möller säger ju att deras förmåga inte funkar så länge den andre är i spel så att välja någon av dom kändes inte så värst smart tyckte jag. Då hade jag troligen ärvt en förmåga som inte skulle kunna användas förens någon av dem var borta.

Runda 2

Jag valde att rikta in mig på Sapient denna runda. Jag vet nu att han inte har använt något aktiv förmåga denna runda och har därmed imiterat hans "hard to kill" förmåga så nu pallar jag med två nattmord.
Korpen var ett annat alternativ, men nu hoppas vi istället på att Korpen börjar spela.

Varför Sapient?

xyas förmåga var lite diffus.
Vimes förmåga är inget att ha.
Möllers förmåga är inget att ha.
Vicotniks förmåga är inget att ha.
Reccas förmåga var inget att ha.
!Paxen säger sig vara Robot precis som Spider så ingen av dessa har jag haft i åtanke att använda min förmåga på. Eftersom PSI inte funkar på dem.. Jag har inte chansat på annat denna runda heller.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
!Paxen said:
Möller said:
Du får alltså ange fler än ett val för Mukwa utifall ditt första-val skulle ta och kola? Jävligt generöst av Mukwa.

Det verkar iallafall vara vettigt, det du säger.
Jupz, jävligt sjysst.
Jupz, bullshit.

Nu har jag släppt ut lite information åt er alla så jag tar en paus till alla sagt sitt i det hela.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Konrad Konvalj said:
Så.

Nu har jag fått svar på användandet av min förmåga. Läs och begrunna.
Att !Paxen valde mig var ju inte allt för konstigt. Recca/Vicotnik/xyas var ju andra tänkbara men övriga är ju millers eller redan grönade av !Paxen. Ah. Korpen har vi ju också, men att välja Korpen som vi redan valt att hänga är ju inte ett bra val när man är ulv.

Runda 1 valde jag att använda min förmåga mot Andersson

(Skrivet i början av runda 2)

Min förmåga låter mig kopiera förmågan från den jag väljer ut, och sedan får jag välja att behålla den runda 2 eller använda den på någon ny för att få någon annans förmåga i runda 3.

Vi tar ett exempel: Jag väljer !Paxen eftersom han är en Siare. Jag kopierar hans förmåga genom att välja vem jag skall sia. Jag väljer Vimes för sakens skull och Siar honom grön. !Paxen gör det samma och i i runda 2 (alltså nu) får jag behålla förmågan eller välja att förkasta den och använda någon annans förmåga.

Jag tycker min förmåga är cool. Den är ju lika ball som Brynolfs förmåga så jag grönade Brynolf tack vare hans beskrivning av sin förmåga kan man säga.

Åter till saken.

Jag valde att använda min förmåga att härma/kopiera andras förmågor på Andersson. Jag beslutade att använda Anderssons förmåga på Vicotnik.

Hur tänkte jag där? Jo, eftersom det lutade åt att Andersson skulle gå och diskas tänkte jag att; Är han bybo så ärver jag hans förmåga och på så vis får vi veta något om honom. En jävligt slug tanke tyckte jag. Nu var han ulv och således ärvde jag ingen förmåga eftersom Andersson uppenbarligen varken hade en passiv eller aktiv förmåga.

Att han var ulv var ju bra, men att Mukwa gick in och pajkade mitt upplägg var ju mindre bra. Jag ville ju använda min information till det. Nu kan jag inte det på samma vis.

Varför valde jag inte någon annan? ROBotarna har ju tydligt markerat att PSI-mupparna inte kan hantera dom tack vare deras no-brain.

Korpen var ett annat val som jag suktade efter, men i och med outningen av MUT så kändes det lite slöseri med min förmåga. Jag ville få något av Andersson men jag fick inget.

Vimes/Möller säger ju att deras förmåga inte funkar så länge den andre är i spel så att välja någon av dom kändes inte så värst smart tyckte jag. Då hade jag troligen ärvt en förmåga som inte skulle kunna användas förens någon av dem var borta.
</div>

Runda 2

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Klicka för att visa.. <input type="button" class="form-button" value="Visa dolt innehåll" onclick="toggle_spoiler(this, 'Dölj innehåll', 'Visa dolt innehåll')" /></div><div class="ubbcode-body"><div style="display: none;">Jag valde att rikta in mig på Sapient denna runda. Jag vet nu att han inte har använt något aktiv förmåga denna runda och har därmed imiterat hans "hard to kill" förmåga så nu pallar jag med två nattmord.
Korpen var ett annat alternativ, men nu hoppas vi istället på att Korpen börjar spela.

Varför Sapient?

xyas förmåga var lite diffus.
Vimes förmåga är inget att ha.
Möllers förmåga är inget att ha.
Vicotniks förmåga är inget att ha.
Reccas förmåga var inget att ha.
!Paxen säger sig vara Robot precis som Spider så ingen av dessa har jag haft i åtanke att använda min förmåga på. Eftersom PSI inte funkar på dem.. Jag har inte chansat på annat denna runda heller.
</div></div>

Kort sagt, din förmåga har gjort dig till miller?

Kan ha varit bland det dummaste du har gjort.

Och varför skrev du inte det kortfattat först när jag anklagade dig? Istället skrev du "Okay. Bullshit !Paxen.".
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Konrad Konvalj said:
!Paxen said:
Möller said:
Du får alltså ange fler än ett val för Mukwa utifall ditt första-val skulle ta och kola? Jävligt generöst av Mukwa.

Det verkar iallafall vara vettigt, det du säger.
Jupz, jävligt sjysst.
Jupz, bullshit.

Nu har jag släppt ut lite information åt er alla så jag tar en paus till alla sagt sitt i det hela.
Ah, nej, glöm vad jag gjorde för inlägg nyss, för K.K. anser mig fortfarande vara en ulv.

Som sagt, det står mellan mig och K.K. Jag har avslöjat allt jag kan göra. Om jag röstas ut denna runda så tar ni K.K. nästa. i vilket fall så är det bra jobbat.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Som jag har sagt flera gånger så står det mellan mig och K.K. Men, om K.K. är Sieger Bauhaus (grön) då?

Dom som finns kvar:
!Paxen (hur misstänkt jag är får ni säga)
Konrad Konvalj (som jag har pekat ut som ulv, K.K. hävdar att det är fel, anklagar mig för att vara ulv, samtidigt som han gör en smygande manöver med "Jag kopierade Sapients kraft, därför är jag nog miller nu", vilket absolut kan stämma)
Vicotnik (som är i princip grönad pga relationen med Recca)
Vimes (som jag har grönat)
Möller (påstår sig vara miller, relativt grönad)
Sapient (Miller nummer 2, relativt grönad)
Korpen (vet alldeles för lite om honom. Är han miller? Är han ulv? Kan han outa allt?)


Jag är övertygad om att K.K. är PSI-infiltratör, mest för att han beskyller mig för att vara ulv än att rent ut säga "Nej, jag kopierade Sapients förmåga!". Om K.K. röstas ut och visar sig vara Sieger-Bauhaus, ja, då kommer nog jag röstas ut nästa runda, om jag överlever. Jag tror att ulven i det fallet funderar mellan att låta mig jagas eller riskera att själv åka ut.

Näe, vad säger jag? Jag är säker på att K.K. är ulv, mest för att han inte kan ge en klar förklaring på varför han inte är det mer än att hinta om kopplingen med Sapient och att anklaga mig för att vara ulven.
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Ja, här satt vi och trodde det skulle bli en tråkig runda där alla röstade på Korpen och väntade på slutet... :gremsmile:

Det får bli att sova på allt, innan jag vet hur jag ska ställa mig.

Men vi verkar i alla fall inte ha någon som drabbats av en ny bomb denna runda?
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Ska ta och lägga mig nu. Kommer nog sitta med mobilen och kolla av lite då och då innan jag ska sova, så om någon har någon fråga att ställa så kanske svaret inte behöver vänta tills imorgon.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Jag har inte fått någon information om Klassen på de som åkte ut eftersom Recca inte är vid liv längre.

Och med !Paxen's siande av Konrad Konvalj med resultat ulv så väljer jag att tro !Paxen. Att jag väljer att tro på !Paxens sianden har till vis del med Vimes och Möllers relation där Vimes blivit siad. Sen kan man ju ställa sig frågan varför byn skulle ha någon större nytta av Konrads förmåga. Att konrad skulle vara miller utan att veta om det tror jag inte en sekund på.

Röst: Konrad Konvalj
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
!Paxen said:
Kort sagt, din förmåga har gjort dig till miller?

Kan ha varit bland det dummaste du har gjort.

Och varför skrev du inte det kortfattat först när jag anklagade dig? Istället skrev du "Okay. Bullshit !Paxen.".
1. Jag har inte fått någon information att jag plötsligt har blivit en miller.
2. När du anklagade mig skrev jag bullshit eftersom jag är grön.

Det jag fick veta i och med att jag använde min förmåga på Sapient var att han inte använde någon annan förmåga än sin passiva denna runda. Jag har nu tagit över hans passiva "hard to kill" förmåga. Tagit över är ju fel ord, vi har den båda två. När ulvarna försöker dräpa mig så överlever jag två nattmord. Detta är då baserat på att Sapient talar sanning.

Jag tänkte inte i banorna att jag även skulle bli en miller om jag valde att imitera Sapients förmåga. Jag ser det nämligen inte som en förmåga att vara miller utan snarare som en nackdel. Jag tror inte jag helt plötsligt har blivit miller. Således funkar inte din siar förmåga eller så är du ulv.

!Paxen jag ursäktar min snabba slutsats att du är ulven. Det var nog mest för att du kastade det hela i ansiktet på mig sådär. Jag vet ju vart jag står och att du siat mig som ulv är ju fel.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Va bra, då håller du med om att antingen du eller jag bör röstas ut? Då bör du också lägga rösten på mig. Eller har du något bättre förslag?
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
!Paxen said:
Näe, vad säger jag? Jag är säker på att K.K. är ulv, mest för att han inte kan ge en klar förklaring på varför han inte är det mer än att hinta om kopplingen med Sapient och att anklaga mig för att vara ulven.
Jag anklagar dig för att vara ulvet för att du påstår att jag är ulv.

Visst kan jag tänka i fler banor än så.

Vid kopierandet av Sapients förmåga (om han nu har någon sådan) fick jag miller-status på köpet. Det vet jag ju inte förens förmågan träder i kraft. När jag nattmördas får jag reda på om jag har en passiv förmåga som ligger och ruvar och räddar mitt liv.

Min förmåga är ju som jag säkert nämnt rätt ball, men den är ju i själva verket rätt dålig om man inte använder den rätt. Hur hade ni använt förmågan? Med ni menar jag främst Vimes..

Att välja Recca/vic såg jag inte som ett alternativ, men det kanske var fel av mig. Det krävde ju att båda var vid liv så nu vid Reccas död skulle det kanske ha inneburit att Vicotnik fortfarande skulle kunna ha använt sin förmåga tack vare mig och det hade ju i så fall varit bra.

Att välja Vimes/Möller var inte heller ett alternativ. Om någon av dem hade dött hade troligen deras förmågor ändå inte fungerat tack vare att jag hade den istället.

xyas desarmeringsförmåga hade ju varit ett bra val inser jag nu. Om någon har en bomb på sig skulle jag kunna tagit upp kampen och desarmerat dessa.

!Paxen/Spider är PSI-tåliga så det var aldrig ett alternativ för mig.

Korpen var jag som sagt var sugen på.

Slutnot:
Har jag blivit en miller utan att veta det tack vare att jag valde att använda min förmåga på Sapient så trycker jag på att Korpen skall hängas denna runda. Blev jag inte en miller så är det så klart !Paxen som skall hängas för då har han aldrig ägt en siar förmåga.

Jag är grön inte mjukbrun eller röd och talar Sapient sanning om sin förmåga har jag två liv vid nattmördandet. Ulvarna lär ju få det svårt att plocka både mig och Sapient om byn väljer att inte hänga mig.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Konrad Konvalj said:
Att välja Recca/vic såg jag inte som ett alternativ, men det kanske var fel av mig. Det krävde ju att båda var vid liv så nu vid Reccas död skulle det kanske ha inneburit att Vicotnik fortfarande skulle kunna ha använt sin förmåga tack vare mig och det hade ju i så fall varit bra.
Min och Reccas förmåga fungerar så länge som det är minst 1 till med samma förmåga. Så ja min/reccas förmåga hade fungerat i detta fall.

Konrad Konvalj said:
xyas desarmeringsförmåga hade ju varit ett bra val inser jag nu. Om någon har en bomb på sig skulle jag kunna tagit upp kampen och desarmerat dessa.
Detta hade varit det smartaste draget eftersom bomber gör att vi förlorar bybor snabbare.

Jag har faktikst noll förståelse för varför du skulle välja att kopiera Sapients förmåga eftersom jag upplever att du inte ligger i riskzonen för att nattmördas, då det finns andra spelare med förmågor eller spelstill just nu som är betydligt farligare än du, Konrad.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Vicotnik said:
Konrad Konvalj said:
xyas desarmeringsförmåga hade ju varit ett bra val inser jag nu. Om någon har en bomb på sig skulle jag kunna tagit upp kampen och desarmerat dessa.
Detta hade varit det smartaste draget eftersom bomber gör att vi förlorar bybor snabbare.

Jag har faktikst noll förståelse för varför du skulle välja att kopiera Sapients förmåga eftersom jag upplever att du inte ligger i riskzonen för att nattmördas, då det finns andra spelare med förmågor eller spelstill just nu som är betydligt farligare än du, Konrad.
Yepp. xyas hade nog varit ett bättre val om någon har en bomb på sig den här rundan har jag ju ställt till det så klart. Det återstår att se. Recca gick ju ut med att hon bar en bomb så om ingen gör det den här rundan är det ju rätt tydligt att det inte finns någon med en bomb på sig. Det jag har fått ut är ju att Sapient inte har använt nån sliskig ulvförmåga aktivt så han är rätt grön måste jag säga.

Gällande förmågor:

Mukwa har varit rätt lurig med sina förmågor rakt igenom förutom den tydliga siar förmåga som !Paxen har, eller?

Vimes/Möller har krav på sig.
Recca/Vic har krav på sig.
xyas kunde desarmera bomber på alla spelare varje runda, men valde att inte göra det på grund av att han trodde det fanns någon hake.
Sapients förmåga går inte att kontrollera av mig eftersom den är passiv och används vid just nattmördandet.
Brynolfs förmåga var lurig att använda. Det krävde att Brynolf hade lite att gå på, och hade nån att lita på.

K.K har en rätt klurig förmåga. Att använda den mot ROBotarna är en omöjlighet, och sedan kräver övriga förmågor att nån är död eller lever. Förutom xyas förmåga då, men i det läget hade jag en dålig känsla för bombmannen. Hade Recca sprängts i luften och xyas varit kvar i spel hade vi haft en ulv där.

Korpen?

!Paxen har en siarförmåga.

Andersson hade ingen aktiv förmåga, och om han hade en passiv har denne inte trätt i kraft.
Spider var troligen vår bombman och hade ingen defekt väktar förmåga.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Konrad Konvalj said:
K.K har en rätt klurig förmåga. Att använda den mot ROBotarna är en omöjlighet, och sedan kräver övriga förmågor att nån är död eller lever. Förutom xyas förmåga då, men i det läget hade jag en dålig känsla för bombmannen. Hade Recca sprängts i luften och xyas varit kvar i spel hade vi haft en ulv där.
Och om du hade en dålig känsla för xyas och misstänkte att recca skulle sprängas i luften varför valde du inte att kopiera min förmåga då? I och med att kravet på min och reccas förmåga var att vi inte får vara ensamma kvar i spel för då slutar den fungera? Och istället så väljer du att kopiera Sapients förmåga, vilket jag anser vara extremt egoistiskt och hjälper inte byn det minsta samt att det inte finns något sätt för oss att bekräfta det i och med att ulvarna inte lär plocka dig och sapient i och med det utan fokusera på oss övriga som inte tål två träffar.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Vicotnik said:
Konrad Konvalj said:
K.K har en rätt klurig förmåga. Att använda den mot ROBotarna är en omöjlighet, och sedan kräver övriga förmågor att nån är död eller lever. Förutom xyas förmåga då, men i det läget hade jag en dålig känsla för bombmannen. Hade Recca sprängts i luften och xyas varit kvar i spel hade vi haft en ulv där.
Och om du hade en dålig känsla för xyas och misstänkte att recca skulle sprängas i luften varför valde du inte att kopiera min förmåga då? I och med att kravet på min och reccas förmåga var att vi inte får vara ensamma kvar i spel för då slutar den fungera? Och istället så väljer du att kopiera Sapients förmåga, vilket jag anser vara extremt egoistiskt och hjälper inte byn det minsta samt att det inte finns något sätt för oss att bekräfta det i och med att ulvarna inte lär plocka dig och sapient i och med det utan fokusera på oss övriga som inte tål två träffar.
Er förmåga hjälper ju inte byn så värst mycket om jag inte är helt tappad bakom styret. Den är ju rakt av inte skitbra, tycker jag då.

Andersson-->Ulv-->Firman-->KLASS?
Spider-->Ulv-->Firman-->ROB?

Brynolf-->Grön-->NOM
xyas-->Grön-->NOM
Recca-->Grön-->NOM

Eller tvivlar vi på att dom gröna var NOMissar trots att det är vad dom har outat?

Som jag ser det:

Om ulvarna valt att fimpa mig hade jag överlevt och det hade varit bra för byn. Om jag numera tål två smällar precis som Sapient så är det skitbra för byn.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,515
Alltså, Konrad. Valet att kopiera sapient är, ursäkta, jävligt dumt. Som vico skriver, varför inte xyas bombdesarmering eller reccas så att vi hade fått klass på spider? Istället drullar du in och eventuellt kopierat millerförmågan, till den här rundan stora förvirring...

Faktum kvarstår dock: paxen borde rimligtvis vara grön, och du borde vara det också även om det ju är möjligt att du fejar att du tagit en Millerförmåga. För, OM du är ulv innebär det att vi har tre millers, och det köper jag fortfarande inte.

Det som den här lilla manövern möjligtvis gett wär att sapient ser grönare ut. På ett vrickat sätt är det ju en bekräftelse på att hans rollbeskrivning är sanningsenlig. Men jösses, KKK inget vidare smart användande av din förmåga .under det här spelet... Nå, jag tror inte du är ulv, men är inte korpen ulv tror jag nästan att vi måste hänga dig....

Ingen som blivit bombad under natten antar jag?
 
Top