Kan det här med anfallsvärden vara en bäring på ulv (som vill attackera=nattmörda)?Det kan säkert finnas ytterligare sätt att mörda på, typ engångstorpeder och sånt. Men ulvarnas main vapen är nog att de har höga anfalls-värden.
Så här mkt regler och olika parametrar brukar vi inte ha i spelPuh! Vilken grej. Jag försöker mest navigera mig här och ja, ni är lite förvirrande.Det känns rimligt med 3-4 bad guys, men då är frågan om det är 3 ulvar, 1 demon eller hur det nu funkar? Har jag missat om vi har fått någon förklaring på de förmågor som finns i spel?
![]()
Möjligt, men jag gissar att alla inte har helt olika värden. Däremot tror jag säkert det går att hitta NÅT intressant genom att granska folks attackvärdenKan det här med anfallsvärden vara en bäring på ulv (som vill attackera=nattmörda)?
Nåt vi kan utnyttja?
Räkna ihop å se vem som ljuger om sina stats![]()
Väldigt. Men du ska berätts om ditt jobbSå här mkt regler och olika parametrar brukar vi inte ha i spelDetta är redigt smaskigt förvirrande.
Det tror jag också, men jag tänkte nog att det är först i senare rundor det finns något matnyttigt där, eftersom ulvarnas värden kommer ändras om de får loot genom framgångsrika mord.Möjligt, men jag gissar att alla inte har helt olika värden. Däremot tror jag säkert det går att hitta NÅT intressant genom att granska folks attackvärden
Obs. Det verkar som att man kan bli anfallen både innan och efter man har förflyttat sig.välj en spelare, om du befinner dig på samma plats som denne under skymningen eller natten anfaller du denne med ditt anfallsvärde
Jag vill veta allas stats!Fridens Sidd! Varför vill du veta Hägerns stats?
Fy fan vad episktView attachment 30318
Stötte på den här i skogen igår, tänkte direkt att det är ett typiskt ulvdrag att stava fel på sin yrkesbil.
Åh, först nu jag reflekterade över att en är på olika platser under de olika faserna.Obs. Det verkar som att man kan bli anfallen både innan och efter man har förflyttat sig.
Ser inte stavfelet?View attachment 30318
Stötte på den här i skogen igår, tänkte direkt att det är ett typiskt ulvdrag att stava fel på sin yrkesbil.
Alltså Sidd det är din tur i pung-pong-outningen och jag tror inte att du missat det på riktigt, särskilt eftersom du kommenterar poster efter det.Ser inte stavfelet?
UtkanTRE.Det är nog ingen slump att Vimsan skriver ”UtkantRe”.
Aha! Du gick rakt i håningsfällan. Berätta nu vad ditt jobb är. Eller är du professionell förhalare?Ser inte stavfelet?
Inte många ord stavas med tre LSer inte stavfelet?