Ja, låter vettigt.Alright ska vi iallfalla bestämma att alla inte fösöker mörda varandra utanför omröstningen? Minsta gemensamma nämnare!
Ja, outa yrke är ofta en vinnande manöver. Ulvarna misslyckas alltid med att ljuga. Det kör vi på! Jag är frivillig att börja.redovisa sin yrkestitel
Jag tycker inte att du ska börja. Du har kommit in grönt.Ja, outa yrke är ofta en vinnande manöver. Ulvarna misslyckas alltid med att ljuga. Det kör vi på! Jag är frivillig att börja.
Ja, det är frågan. För byns del spelar det nog inte så stor roll eftersom vi lär behöva ha ihjäl alla scummisar i vilket fall.Det känns rimligt med 3-4 bad guys, men då är frågan om det är 3 ulvar, 1 demon eller hur det nu funkar?
Vi vet inte fördelningen fiender. Traditionen i den här följetongen bjuder nog två fiendefraktioner (om jag minns rätt).Puh! Vilken grej. Jag försöker mest navigera mig här och ja, ni är lite förvirrande.Det känns rimligt med 3-4 bad guys, men då är frågan om det är 3 ulvar, 1 demon eller hur det nu funkar? Har jag missat om vi har fått någon förklaring på de förmågor som finns i spel?
![]()
Njae, förklaringen för varje förmåga finns nog bara i varje enskilt roll-PM.Har jag missat om vi har fått någon förklaring på de förmågor som finns i spel?![]()
Vi vet att förflyttning och anfall/försvar är generella förmågor, det är det enda vi har från startposten. Jag antog att ulvarna har någon separat nattmordsförmåga också, men det vete fan hur det funkar med anfall/försvar.Puh! Vilken grej. Jag försöker mest navigera mig här och ja, ni är lite förvirrande.Det känns rimligt med 3-4 bad guys, men då är frågan om det är 3 ulvar, 1 demon eller hur det nu funkar? Har jag missat om vi har fått någon förklaring på de förmågor som finns i spel?
![]()
Yrke: Krigarmunk
Fridens Sidd! Varför vill du veta Hägerns stats?Var hälsade alla bybor i Utkante
Lång dag med Daggerhaert och resturang å nu hemma för att börja kollla in reglerna…
Älskar bilden @Vimes
Mig får ni inte ut mkt vettigt förräns jag efter jobb imorgonkväll kanske kan börja få nåt grepp på det här.
Efter att skumma era första poster här så ser jag att förra Utkante kommer upp till diskussion. Jag minns det som att jag var Demon med @Sysp så @Octagonal s tanke om DTF, alltså fler fraktioner är troligtvis i spel.
@Anthrox är redigt på hugget här
Vad gäller förflyttningar så är det nog så att förmågor mot andra kan behöva göras på samma plats som den spelaren som påverkas: alltså bör vi väl INTE annonsera vart vi går. För att förhoppningsvis slippa nattmord. Efter första natten så ser vi om Nattmord är ”globalt”.
Vad gäller startpositioner i byn så har det förstås lottats och SL kommer ej ge oss nåt som har bäring på fraktioner osv om den saken
Jag slänger in en fet brandfackla direkt
Röst: @Hägerstrand
Denne kommer inte tveka med att försöka sticka ner nån av oss andra för att kunna loota sig till fördelar.
Ge oss dina stats:
Yrke: ?
Anfall: ?
Försvar: ?
Vi behöver kräma ut info så scum försäger sig!
I synnerhet Försvar tycker jag INTE vi ska gå ut med.Ge oss dina stats:
Vi kommenterar förslagsvis inte outningen om vi inte ska motouta.Yrke: Krigarmunk
Har vi någon ulv eller DTF som claimar samma?
Är det här ett försök att vara lite hetsig så att jag ska gå i försvarsläge och börja outa vid sidan av @Octagonal och vi inte får någon ordentlig ordning på det tåget?Denne kommer inte tveka med att försöka sticka ner nån av oss andra för att kunna loota sig till fördelar.
Ge oss dina stats:
Vi behöver kräma ut info så scum försäger sig!