Men jag är väl grön?Om inte byn trott mig hade Brynolf kunnat knipa familjeskyddet före mig. Jag ville inte riskera det.
Tja, kanske. Grönpoäng är det i alla fall.Det var mig en billig gröning. Alla var ju överens om att skydden skulle brännas. Och om man får "grönast på banan" som belöning för att göra sig av med ett ulvverktyg som eventuellt, i vissa scenarion kan vara användbart tror jag alla ulvar i alla tider skulle vaska familjeskyddet alla dagar i veckan.
Det är så klart en grönpoäng att Isaac gör ett val som är bra för byn, men också en ganska lågt hängande frukt för en ulv att plocka när det fanns ett tryck på alla familjeöverhuvuden att göra just såhär.
Nädå, det enda skumma du gjort är att aktivera familjeskyddet. Men dyker det inte upp någon ytterligare powerroll i din familj, eller någon annan huvudsiare någonannanstans, så talar du förstås sanning.Alltså ert låga förtroende för mig har ju inte med mina powers att göra alls utan att jag inte förmått att övertyga er om dessa, jag är dålig på att tala för mig. Parat med ulvar som är desto bättre på det så är det ofta kört för mig/byn att nyttja powern.
Det här var haveristiskt och by-fientligt. Nu blir utröstningsprocessen idag påverkad i onödan.1.
Svintrynes powerroll bör outa först. Jag Big Mama har fått familjens poweroll och den är Överhuvudsiare.
Igår siade jag Brynolf och han är grön.
Ikväll kommer vi få färgen på Isaac.
2.
Nu kan jag sitta och hoppas att väktaren dels är vid liv, dels litar på mitt ord, dels väljer att vakta just mig av siarna.
Jag väljer att ta eget ansvar och härmed aktivera min familjs skydd
Familjeskydd: Svintryne
Det här håller inte för fem öre. Du har siat @Brynolf grön men påstår att du är rädd han ska knipa familjeskyddet mot byns vilja?Om inte byn trott mig hade Brynolf kunnat knipa familjeskyddet före mig. Jag ville inte riskera det.
De sparkade ut Basse och gick och la sig. På morgonen hittades Anthrox Svintryne i sin säng, riven i stycken. Tog bläcket slut, undrade någon. Ska det vara så här torftigt skrivet, mumlade en annan. Är det dussinfantasy så är det, konstaterade en tredje och ryckte på axlarna. Galan är ändå avgjord, det blir den där jävla dunderbjörnen som tar hem flavorpriset i år, så varför anstränga sig…
@Sömniga Isaac har nog Siat mig som grön bybo.Så Isaac är syskonsiaren? Vem har du siat @Sömniga Isaac ?
Det var väl inte så AD skulle funka? Man skulle ju kunna gå tillbaka och kolla vad varje spelare landade på för senare analys.Angående min röst på ingen var ju det för att Basse var i samma familj och jag ej fick rösta där.
Haha, jag missade det.Kul med metafluff för övrigt!