Mm, isåfall tror jag på häger som troligare uv än impe.Nu sitter jag på tåget med mobilen och kan inte göra något ordentligt analysarbete, men jag noterar att de Basse pekar ut som ulvar i slutet (även efter AD) är Anthrox, Häger och Impetigo. Diskursivt lägger han dem i samma korg så att säga. I och med mordet (som ju är kommunikation, också) har jag svårt att tro att alla tre är bybor.
Utifrån den här tidpunkten vi också försöka röstanalysera![]()
Jahapp, nu börjar väl den artificiella deadlinen närma sig? Hur går tankarna då? Hägerstrand är min mest misstänkte, men han är också med i min familj så där kan inte min röst ligga när det väl blir röstdags på allvar.
fast hon är ju inte det om ett annat överhuvud mördasObjektivt bättre av mig att väkta Isaac.
BM kan bara sia Isaac som vi vet färgen på. Alltså är hon bara en vanlig bybo i praktiken.
Skönt att du är här, jag är fortfarande väldigt orolig att BM duperar oss, med tanke på att hon känner sig tvungen att skydda sig från en grönsiad @Brynolf .fast hon är ju inte det om ett annat överhuvud mördas
Äh bm är fetgrön tills någon motclaimarSkönt att du är här, jag är fortfarande väldigt orolig att BM duperar oss, med tanke på att hon känner sig tvungen att skydda sig från en grönsiad @Brynolf .
@fjodorsenuba @Mr.J @Impetigo Ni är de enda som inte vägt in sen det började outas. Bekräfta gärna att ni inte har powerroller så fort som möjligt.
Vad har du för roll din sprätt!fast hon är ju inte det om ett annat överhuvud mördas
nu var det ju nån Octa(?) som skrev att vi i Svintryne INTE skulle skriva om vi var vaniljglass för att inte fylla tråden,Om det inte kommer några motclaim så stämmer det att @Sömniga Isaac är syskonSiare.
Då ska @Octagonal förstås Väkta Si så vi får färg på @StradhLestat eller @Vimes
Detta leder väl till att vi inte behöver rösta ut nån av dessa Stradt/Vimes denna runda.
Vi har ju syskonSiaren som kan checka av nån av dessa 2.
Jag tror fortsatt Vimes är ulv.
Vi måste verkligen checka av allas status!
@Sömniga Isaac
@fjodorsenuba
@Mr.J
@Impetigo
@BiobunkerVII
Att ni drar ut på detta rödar er bara.
Ja, och därför är det viktigt att det inte finns någon osäkerhet kring att vi outar nuÄh bm är fetgrön tills någon motclaimar
min roll ör tvärtemot din din ulvVad har du för roll din sprätt!
Det var öppet mål för ulvarna i förra spelet också...Det här blev ju en intressant vändning.
Nu är det väl öppet mål för oss?
Om vi utgår från att Isaac är syskonsiare så är det ju 2 gröna där, Morsan och Brynolf gröna.
Om ni 4 enas om vem som ska ut och ingen röstar emot - för det vore ju skapligt ulvigt så är det här en kassaskåpssäker vinst
Om BM talar sanning så är hon nu att betrakta som vanlig bybo.fast hon är ju inte det om ett annat överhuvud mördas