Jo så var det AD skulle fungera. Efter vår artificiella deadline 19:30 skulle alla rösta på den med flest röster på sig.Det var väl inte så AD skulle funka?
Nej, han gick inte mot byns plan.Det var väl inte så AD skulle funka? Man skulle ju kunna gå tillbaka och kolla vad varje spelare landade på för senare analys.
Du både argumenterade för att vi absolut inte skulle rösta på Basse för du visste minsann och du signerade det med en röst på Ingen.
Du gick emot byns plan. Det är helt Ok tycker jag och visar på integritet. Men klaga inte på mig sen när jag väljer att gå egen väg och inte slaviskt följa majoriteten.
Ja. Du kan fortfarande tro att jag inte är det få byn med dig på det. Ni får se ikväll.Men jag är väl grön?
Ok. Då är det jag som inte tolkade AD så.Nej, han gick inte mot byns plan.
Det var röstläget klockan 19.30 som man kan gå tillbaka och kolla på. I det läget spelade alla röster roll, och var inte påverkade av vem man kunde och inte kunde rösta på. Klockan 1930 var röstläget en helt vanlig utröstning, och de som röstade på Basse i det läget röstade ut en ulv (som kastat in handduken).
Efter klockan 1930 var röstläget administration.
Yes.
Om jag, Big mama och Sömnige S är goda måste Vimes nästan vara ond väl?
Eller har ulvarna helt kastat stackars Basse under bussen i R1?
Vid vilken tid togs den där bilden?
Om vi bara utgår ifrån resultatet i omröstningen ser Hägerstrand ut att vara ulv.
Nu är jag ju part i målet, men Basse var outad ulv där, så om en ulv skulle göra ett räddningsförsök hade de gått in i R2 med två outade ulvar.Jag förstår inte utfallet av röstningen. Det hade som jag förstår varit tillräckligt med att en ulv hade bytt från Basse till Hägern för att Hägern skulle åkt.
Varför hände inte det?
Är Hägern också ulv så de offrade Basse.
För som det ser ut kunde ulvarna välja vem som skulle överleva. Och de tycks ha valt Hägerstrand.