Hänger inte riktigt med. Vad menar du?Men en annan vinkel: har du inte kritiserat mig och andra om man inte följer majoritetens beslut? Vad tycker du allmänt om att lägga in reservation som du just gjorde?
Jag följde byns beslut att rösta ut Basse. Eller är det något annat du syftar på?Kan @StradhLestat och @Octagonal ta en ny funderare på hur vi kan få byn att samarbeta och lita på varandra med att tex följa överenskomna beslut.
imorgon jobbar jag fram till 19, kommer bli knepigt med den tiden kom jag på nuNy Artificiell Deadline AD 19:30
Kan @StradhLestat och @Octagonal ta en ny funderare på hur vi kan få byn att samarbeta och lita på varandra med att tex följa överenskomna beslut. Även sånna som @Vimes tycker är onödiga (för han vill ha RÖSTKAOS).
Det är alltså jättebra helt ok att innan 19:30 rösta på den man tycker är rödast![]()
Big Mama MattesnilleFamiljerna har nu samma antal deltagare.
Frågan har ju varit uppe om antalet deltagare i resp familj ska vara med i beslutet om vilken familj som står på tur att vaska. Den faktorn finns inte längre.Big Mama Mattesnille
Vad drar du för växlar på det?
Om inte en eller två är siade röda. Det skulle ju vara ännu bättre och då bör de andra vänta en runda.1. Första siaren.
2. Andra siaren.
3. Väktaren.
4. En siad grön av siare 1.
5. En siad grön av siare 2.
Bra att du lyfter frågan.Förmodligen har vi två genomförda sianden denna runda också vilket gör det hela ännu mer intressant.
När bör byn outa? Spontant skulle jag säga senast nästa runda.
Om vi outar nu kan vi i bästa fall gröna:
1. Första siaren.
2. Andra siaren.
3. Väktaren.
4. En siad grön av siare 1.
5. En siad grön av siare 2.
Det skulle ge oss 5 gröna spelare direkt. Då har vi 7 spelare kvar vi inte vet rollen på. Av dessa 7 är tre ulvar. Nästan 50%. Och vi har två siare kvar som med lite tur kan fortsätta sia.
När jag räknar på det tror jag nog det smartaste är en massoutning. Ulvarna har bara ett nattmord i taget och med tre power-roller blir det väldans svårt för dom.
Om en ulv outar roll är det 50% och vi får ut den jäkeln tillslut. Tror inte de är tillräckligt många i relation till oss bybor för att klara det.
Så vad säger ni? Massouta och röka ut ulvarna?
Det enda som jag ser kan sabba denna plan är om Anthrox hade en power-roll ulvarna claimar. Då hamnar vi i en liten jobbig sits. Men med väktande och siande kvar borde vi lösa det också utan större problem.
Jag tänker spontant att planen är cool, men jag tänker också att du har spelat superulvigt så jag tänker inte stötta några planer för dig direkt på uppstuds.@Brynolf, @Impetigo och @Hägerstrand. Vad tänker ni om min plan att byn bör massouta ovan? Då får vi jättemycket fakta på bordet. Och för varje runda ökar risken att vi har power-roller som är ute ur spel utan att vi vet om det.
Från digför dig
Jag hade fel i en R1. Nu ska vi inte dra för stora växlar. Men fair enough.Jag tänker spontant att planen är cool, men jag tänker också att du har spelat superulvigt så jag tänker inte stötta några planer för dig direkt på uppstuds.
Jag är lite slutkörd så jag ska sova gott på det här resultatet nu.
Okej då.Jag följde byns beslut att rösta ut Basse. Eller är det något annat du syftar på?
Jag tror du förstår mycket väl vad jag menar men du vill inte svara.Hänger inte riktigt med. Vad menar du?