Helt ärligt, Brynolf. Känns som Brynolf kan vara en måltavla. Samtidigt kan det vara så att någon av Vimes eller Hägern skjuts för att skapa förvirring och oråd igen. Då kommer fokus direkt skjutas mot vilka som tog sida i den debatten. Så tänker jag i vilket fall.Vem tror ni ulvarna Nattmördar då förutom huvudkandidaten Sidd?![]()
Huh? Hela anledningen till att du från början kommit upp på ulvradarn är ju att du argumenterat mot att vi ska försöka kringgå sysps upplägg eftersom vi tror att byn har bättre chans att vinna om vi kan analysera röster och ha oss.Men JA jag vill ju helst kunna analysera röster och ha mig, men nu har vi ju Sysps upplägg där det inte går.
oh svår fråga, @Big MamaVem tror ni ulvarna Nattmördar då förutom huvudkandidaten Sidd?![]()
ok dessa tre sakerna vill jag nog ändå bemötaJag tycker som sagt att de här är värda att analysera noga framöver:
Anthrox: seg start (kom igen Anthrox du är ju alltid först ut annars och dina förklaringar luktar lågflygar-ulv!). Aggressivt spel mot mig och andra. Känns som att det är uppgjort på förhand.
Biobunker: rörig rektor på vift, ändrar sig, ställer knäppa frågor, ändrar sig igen. Sitter flytvästen bra?
Brynolf: det här är väntat. Brynolf vill rösta ut mig jämt. Jag är hans slappa go-to alternativ jämt. Fantasilöst och gnälligt. Varulvsspelens motsvarighet till Vanilla Ice.
Jag kan tycka att det här är ouppfostrat. Varför vill ni ta sönder Sysps spel?att du argumenterat mot att vi ska försöka kringgå sysps upplägg
Detta tror jag är Basse som medvetet drar heat på sig.Jag tycker som sagt att de här är värda att analysera noga framöver:
Hägerstrand: skådespelar, har fel, tjatar hål i huvet på Vimes.
Anthrox: seg start (kom igen Anthrox du är ju alltid först ut annars och dina förklaringar luktar lågflygar-ulv!). Aggressivt spel mot mig och andra. Känns som att det är uppgjort på förhand.
Impetigo: Också aggro, vägrar att byta från inslaget spår, verkar limma ihop alldeles för bra med Anthrox och Hägern.
Fuck, är det här nåt sorts postmodernistiskt lajv ni iscensätter? Har ni fått stipendium av Konstfack?
Sedan har vi skitjobbiga runner-ups:
Sidd: börjar med max slappish+hånflin, för att nu ha blivit en grinolle som gnäller om stavning!?
Biobunker: rörig rektor på vift, ändrar sig, ställer knäppa frågor, ändrar sig igen. Sitter flytvästen bra?
Brynolf: det här är väntat. Brynolf vill rösta ut mig jämt. Jag är hans slappa go-to alternativ jämt. Fantasilöst och gnälligt. Varulvsspelens motsvarighet till Vanilla Ice.
Till byn: ha koll på de där! Jag lär väl ryka nu.
Beröringsskräck och att inte bråka med varandra är väl lite olika saker? Att skydda en annan spelare och beröringsskräck är inte samma sak.BM och Octa är väl mer eller mindre utbytbara, men annars är jag inne på samma spår.
Vilken fantasikonversation tänker du att vi har nu? För det vore nog bra om jag var med på den och förstod vad du pratade om ifall jag ska kunna vara delaktig.Beröringsskräck och att inte bråka med varandra är väl lite olika saker? Att skydda en annan spelare och beröringsskräck är inte samma sak.
Jag har kikat och sammanställt lite om BM. Jag vill dock lägga in en kommentar här. Det är skitbra att du läser och kikar på våra sammanställningar, när vi gör dem. Men tänk på att vi precis som journalister kan vinkla saker, vi kan fulcitera och välja bort det som inte stöttar vårt case. Det finns många som inte orkar kontroll läsa och särskåda vad som skrivits. Särskilt inte som läget är nu där det är massivt med poster. Så var vaksam när du kikar på andras sammanställningar av vad andra sagt, men bli inte allt för paranoid. Vi måste kunna ha en viss tillit till varandra, även om vi ska vara vaksamma.Jag läste en post där någon sammanfattade BM:s poster, kommer inte ihåg vem det var. Hur som helst såg hon ganska skum ut när man sammanfattade henne på så sätt, om man verkligen bortser från tidigare spel som jag skulle göra så är hon faktiskt mycket röd. Rödare än basse eller hägern vill jag påstå.
Det ska bli så sjukt tillfredställande att se din min om jag blir utröstad och du får status på mig! Nästan så att jag hellre blir utröstad än får leva.Eller en Basse som vill ge sken av att dra heat på sig förstås. Då det känns något övertydligt.
En vinmugg på tisdagskvällen
Fattar, tack! Nu spelar det inte nån roll, BM måste använda sitt familjeskydd innan man kan ta itu med henne så att hennes förmåga inte råkar gå till en ulvJag har kikat och sammanställt lite om BM. Jag vill dock lägga in en kommentar här. Det är skitbra att du läser och kikar på våra sammanställningar, när vi gör dem. Men tänk på att vi precis som journalister kan vinkla saker, vi kan fulcitera och välja bort det som inte stöttar vårt case. Det finns många som inte orkar kontroll läsa och särskåda vad som skrivits. Särskilt inte som läget är nu där det är massivt med poster. Så var vaksam när du kikar på andras sammanställningar av vad andra sagt, men bli inte allt för paranoid. Vi måste kunna ha en viss tillit till varandra, även om vi ska vara vaksamma.
Men vad är det här för märkligt ulvperspektiv?Jag har kikat och sammanställt lite om BM. Jag vill dock lägga in en kommentar här. Det är skitbra att du läser och kikar på våra sammanställningar, när vi gör dem. Men tänk på att vi precis som journalister kan vinkla saker, vi kan fulcitera och välja bort det som inte stöttar vårt case. Det finns många som inte orkar kontroll läsa och särskåda vad som skrivits. Särskilt inte som läget är nu där det är massivt med poster. Så var vaksam när du kikar på andras sammanställningar av vad andra sagt, men bli inte allt för paranoid. Vi måste kunna ha en viss tillit till varandra, även om vi ska vara vaksamma.
Är det den här du menade?Jag läste en post där någon sammanfattade BM:s poster, kommer inte ihåg vem det var. Hur som helst såg hon ganska skum ut när man sammanfattade henne på så sätt, om man verkligen bortser från tidigare spel som jag skulle göra så är hon faktiskt mycket röd. Rödare än basse eller hägern vill jag påstå.
frasen matnyttigt tyckte jag var rolig med tanke på att jag inte tyckt mycket varit "matnyttigt" så du fick en dubbelike i form av en sådan emoji. Lite variation tänkte jag. men visst, då går jag och lajkar andras poster som kommer uppskatta mitt stöd!!Varför denna emoji? @Mr.J
Jag noterar att du har likeat väldigt många av mina poster vilket gör mig nojjig.
Vad är det siarna ska leverera som ett familjeskydd har möjlighet att påverka menar du?@Impetigo
@Anthrox
@Hägerstrand
Hur tänker ni i R2 om siarna börjar leverera? Kan det då bli så att det överhuvud som vaskat sitt familjeskydd ångrar sig?