BiobunkerVII
Kaoskardinal - Svintryne
Jag satt precis och tänkte i samma banor som @StradhLestat och då var jag ändå med i matchen igår.
Dina senaste tre poster har handlat om att det är mycket skrivet. Jag vet, det är rätt mycket skrivet, men det är ändå bara fyra sidor som tillkommit sen du konstaterade samma sak i förmiddags.Men 678 poster??? Dafuq
Inte en chans att jag sätter mig och läser igenom dessa halva kvällen....då blir jag nattmördad på riktigt här.
Så jag kommer behandla den massiva textmassa som kommit som ett svart hål. Jag hade mina misstänkta redan innan jag la mig igår kväll och den planen håller jag mig till tillsvidare.
19.30När var klockslaget jag behöver flytta min röst från den fiktiva tidsgränsen?
Fram till 19.30 röstar man på den man vill ha ut, helt oavsett familjeband. Klockan 19.30 är det rösträkning, och vi konstaterar vem byn vill rösta ut. Därefter flyttar vi våra röster till den spelaren så den blir utröstad oavsett röstbegränsningarna.Innan röstflytten så skriver jag de tre som jag tycker mig, rätt eller fel, ha vittring på och flyttar min röst till en av de tre jag FÅR rösta på...
Jag läste inte ens i förmiddags.... Jag hann en bit innan jobbet imorse på det som skrevs efter att jag lagt mig...det som skrivits idag har jag periodvis scrollat förbi... läst är en överdriven term.Dina senaste tre poster har handlat om att det är mycket skrivet. Jag vet, det är rätt mycket skrivet, men det är ändå bara fyra sidor som tillkommit sen du konstaterade samma sak i förmiddags.
(Sagt med all respekt och vänlighet jag kan uppbåda i textform.)
19.30
Fram till 19.30 röstar man på den man vill ha ut, helt oavsett familjeband. Klockan 19.30 är det rösträkning, och vi konstaterar vem byn vill rösta ut. Därefter flyttar vi våra röster till den spelaren så den blir utröstad oavsett röstbegränsningarna.
Någon kommer med 100% sannolikhet bli utröstad 19.30.Så¨OM (väldigt om) byn vill ha någon utröstad (på majoritet, trots att vi har 4 voffar)...så ska jag flytta min röst dit, vare sig den kommer räknas eller ej?
Formulkerade mig slarvigt där....är lite mör i kolan efter arbetsdagen...Någon kommer med 100% sannolikhet bli utröstad 19.30.
Alla flyttar då sin röst till den spelaren utom de som är i samma familj. De lägger ned sina röster.
Och när det ordnats till ska vi komma överens om vem av Familjeöverhuvudena som ska vaska sin förmåga.Dina senaste tre poster har handlat om att det är mycket skrivet. Jag vet, det är rätt mycket skrivet, men det är ändå bara fyra sidor som tillkommit sen du konstaterade samma sak i förmiddags.
(Sagt med all respekt och vänlighet jag kan uppbåda i textform.)
19.30
Fram till 19.30 röstar man på den man vill ha ut, helt oavsett familjeband. Klockan 19.30 är det rösträkning, och vi konstaterar vem byn vill rösta ut. Därefter flyttar vi våra röster till den spelaren så den blir utröstad oavsett röstbegränsningarna.
Njaej inget har hänt.Påväg hem nu. Vad har ni diskuterat idag? Något matnyttigt?
Jag sitter redo att använda min förmåga i ett läge där ingen i min familj röstas ut. Som det ser ut nu så ligger Vimes med i listorna, så vill veta om @Brynolf och @Big Mama är med på banan. Jag litar på Brynolf, jag är mer tveksam mot hur BM tänker. Men om det är från vår familj någon ryker, kan du då gå in och bränna din förmåga @Brynolf? Jag riktar frågan till dig då du inte varit lika ambivalent som BM. För min del spelar det ingen roll vem av er två som bränner förmågan om Vimes blir utröstad.Jag vill då ha check redan nu på att de 3 hödjuren kommer vara med där då och inte konstra till det![]()
Eller ska vi sätta press på BM och tvinga henne bränna sin förmåga om det är från min familj en medlem blir utröstad? Kan vara en poäng i att göra så också för att tvinga fram ett ställningstagande.Jag sitter redo att använda min förmåga i ett läge där ingen i min familj röstas ut. Som det ser ut nu så ligger Vimes med i listorna, så vill veta om @Brynolf och @Big Mama är med på banan. Jag litar på Brynolf, jag är mer tveksam mot hur BM tänker. Men om det är från vår familj någon ryker, kan du då gå in och bränna din förmåga @Brynolf? Jag riktar frågan till dig då du inte varit lika ambivalent som BM. För min del spelar det ingen roll vem av er två som bränner förmågan om Vimes blir utröstad.
I läget där Vimes inte blir utröstad, bränner jag min förmåga enligt överenskommelse.
Bra att du lyfte frågan Sidd. Jag har själv funderat på det här.
Vad är ”hela paketet”?Ps. Snälla kan inte nån sansad vettig bybo som har mer cred än mig komma in å förklara och argumentera för att vi behöver tidigarelägga hela paketet så det inte spårar ur rakt ner i diket med ngr högljudda postare på slutet![]()
Drt spelar ju ingen roll att jag svarar, ni läser ju inte vad jag skriver?ok, jag har försökt att komma ifatt, ska inte säga att jag blev ofantligt mycket klokare än vad jag var runt lunch.
tycker fortfarande inte att Basse svarat helt tillfredställande har svarat på vad han menade med att det inte spelade någon roll vem som röstar på vem,
Men JA jag vill ju helst kunna analysera röster och ha mig, men nu har vi ju Sysps upplägg där det inte går.
BrynolfVem tror ni ulvarna Nattmördar då förutom huvudkandidaten Sidd?![]()
jo, jag har läst vad du skrivit och hade det bara varit det hade jag kanske röstat Hägern eller Vimsan MEN som jag skrev är det en känsla av att var en det varit nåt så har du varit där och vimsat och förfäktat nåt som inte är det bästa för byn - det tydligaste exemplet som du tydligen struntade i att läsa var familjeskyddet. Hägern surnade jag till på igår, men att rösta i affekt är skitdåligt, jag tror att jag röstade ut en grön Häger i affekt en gång tidigare så där måste jag ta ett steg tillbaka och se om det verkligen är rött eller bara arrogant och drygt.Drt spelar ju ingen roll att jag svarar, ni läser ju inte vad jag skriver?
Suck.
Jag menade att om målet är att vi får en ulv utröstad så kan vi vara nöjda. Det är viktigast.
Men JA jag vill ju helst kunna analysera röster och ha mig, men nu har vi ju Sysps upplägg där det inte går.