BiobunkerVII
Kaoskardinal - Svintryne
asså det här försvaret av Basse nu är så jävla knas att det fanimej grönar OctaBasse du får fan ta o vara bybo nu. Gör mig inte besviken![]()
asså det här försvaret av Basse nu är så jävla knas att det fanimej grönar OctaBasse du får fan ta o vara bybo nu. Gör mig inte besviken![]()
Eller så kan du presentera någon form av bevis för att Basse skulle vara grön, istället för att bara repetera det som ett mantra?Du försöker måla upp att det bara är min magkänsla istället för att erkänna det uppenbara att det är ett ulv-move att försöka provocera. Du gjorde det med Vimes och nu försöker du provocera mig. Inte byboigt utan jag upplever att du vill skapa irritation.
Vilket är en bra ulv-taktik.
vilka är Anthrox medulvar då?Har inga bevis för nånting alls. Det har inte ni heller. Förutom Anthrox då som påstår sig veta färgen på alla.
Jag tror inte detta är skådespel. Inte för en sekund.Jag tycker som sagt att de här är värda att analysera noga framöver:
Hägerstrand: skådespelar, har fel, tjatar hål i huvet på Vimes.
Anthrox: seg start (kom igen Anthrox du är ju alltid först ut annars och dina förklaringar luktar lågflygar-ulv!). Aggressivt spel mot mig och andra. Känns som att det är uppgjort på förhand.
Impetigo: Också aggro, vägrar att byta från inslaget spår, verkar limma ihop alldeles för bra med Anthrox och Hägern.
Fuck, är det här nåt sorts postmodernistiskt lajv ni iscensätter? Har ni fått stipendium av Konstfack?
Sedan har vi skitjobbiga runner-ups:
Sidd: börjar med max slappish+hånflin, för att nu ha blivit en grinolle som gnäller om stavning!?
Biobunker: rörig rektor på vift, ändrar sig, ställer knäppa frågor, ändrar sig igen. Sitter flytvästen bra?
Brynolf: det här är väntat. Brynolf vill rösta ut mig jämt. Jag är hans slappa go-to alternativ jämt. Fantasilöst och gnälligt. Varulvsspelens motsvarighet till Vanilla Ice.
Till byn: ha koll på de där! Jag lär väl ryka nu.
Jag är klart med dig om att tjafset Vimes var inblandad i första dagen kändes överdrivet.Mest vibes. Sen får jag uppfattningen att vi läser av spelet väldigt olika där jag undrar om du spelar över med flit.
Exempelvis när du tjafsade med Vimes. Det kändes inte genuint för fem öre.
Att slå fast att Vimes är ulv bara för att provocera tycker jag är ett ulv-move. Därför är du klart rödast för mig av samtliga.
Hur ska jag veta det? Höga krav för R1 här.@Octagonal kan du svara på frågan?
Vilka är Anthrox medulvar?
Tack för din hjälp Octa men jag kan försvara mig själv!Basse som ulv brukar också vara rätt bra på att gröna sig genom att lägga upp diverse listor o jiddra om varulvsrationalitet och vilken sorts varulv hade varit smartast i detta spel. Text utan egentlig substans som fungerar för att ge ett grönt skimmer.
Jag ser inte det.
Förutom då att både Vimes och Basse försökt obstruera för byn genom att propsa för att vi ska förhålla oss till ett bakbundet röstande, men aldrig förklarat varför en röst skulle vara mindre värd med en artificiell deadline. Eller att de bekvämt undviker att svara på frågor. Eller som Basses senaste nonsensposter som mest är känslodravel med samma djup som en vattenpöl i asfalten i juli (posten du citerar ovan säger ju liksom egentligen ingenting, och är rakt felaktig på många punkter).Har inga bevis för nånting alls. Det har inte ni heller. Förutom Anthrox då som påstår sig veta färgen på alla.
ja jag menade givetvis inte att du måste veta.Hur ska jag veta det? Höga krav för R1 här.
Om jag måste gissa så Hägern, Impetigo och sen förmodligen nån lågflygare.
Får man inte ens grina lite när sju galningar vill ha ut en?Eller som Basses senaste nonsensposter som mest är känslodravel
Klart du får, men det finns ju som bybo mer konstruktiva saker att göra.Får man inte ens grina lite när sju galningar vill ha ut en?