Kollektivtrafiksammanfattning. Valda delar ska styrkas med citat.
Gröna (för att de ser saker på samma sätt som jag ser dem re: vimes inkonsekventa linje och generellt under gårdagen, eventuellt blir jag struken medhårs här men den misstanken finns alltid så den är lika bra att släppa)
@Impetigo
@Anthrox - visserligen okarakteristiskt låg aktivitet, men såna tankar handlar ofta om att man har en idealiserad bild av hur bra nån ska vara för att vara bybo
@Brynolf
Gula i fallande ordning:
@BiobunkerVII : påpekar att jag blir outhärdlig vilket jag uppskattar, så jag vill gärna att han ska vara grön för att inte tänka att det är emotionell manipulation. Verkar inte se saker som jag ser (det Impe uppmärksammade i sin post igår)
@Sidd - lite för låg aktivitet för att jag ska ha en åsikt. Okarakteristiskt för Sidd, men han borde inte vilja spela okarakteristiskt som ulv (vinmugg)
@Mr.J - jag vet inte vad mrj tycker, så jag vet inte vad jag tycker om honom
@StradhLestat - och jag vet inte här heller, enligt ovan.
@Sömniga Isaac - ganska mörkorange. Klappar BM i hennes (i mina ögon) o-byboiga resonemang om varför hon inte ska detonera sin bomb.
@Big Mama - o-byboigt resonemang om varför hon inte borde detonera sin bomb, som jag inte alls håller med om.
@Basenanji - ligger kvar mentalt på röd från dag 1, men behöver nog omläsas så han får poppa upp över linjen
Röda
@Octagonal - kommer med ett förskrivet inlägg han ”glömt att posta” som inte alls är i linje med hur han sen argumenterar. Växlar mellan att inte ha läst ikapp och veta vad som sagts tidigare och att utan problem göra en (felaktig) sammanfattning av Vimes åsikter.
@Vimes - så mycket. Fortfarande illröd. Sammanfattning kommer i nästa post som jag behöver skriva på dator.
Och så
@fjodorsenuba . Jag antar att han är gul eftersom jag hade glömt att han var med.