Ja! Alltså det ÄR svårt! Men att du valde att sia mig känns opportunt när du kunde valt så många andra, mycket bättre spelare.@Basenanji så det som skaver är att jag inte jagade dig tillräckligt i R1 för att sia dig?
Äh raderade precis långt inlägg om Brynolf. Han är misstänksam mot Octagonal i R1 och röstar på honom två gånger.
Göra någon sur på vilket sätt då? Genom att röda någon annan? Tja, nu var det ju Octa jag siade. Hade jag varit ulv hade jag inte behövt sia Octa utan kunnat använda det låtsassiandet på något mer konstruktivt.Istället för att riskera att göra någon sur anklagar du mig och berättar återigen färgen på Vimes....
Wow. Wow.Basse med mig får vi också en plan där vi nästan har färg på alla.
Vi har tre gröna och en ulv hittad.
Oddsen är bra mycket bättre att byn vinner om jag är den goda jämfört med om Brynolf är det.
Nä, en siad Vimes är värd mucho. Visst är det vinbäg men jag chansade på att han skulle överleva. Det är ju inte som att han dör varje eller ens varannan R1.@Brynolf du brydde dig inte alls om faktorn att den du ska sia gärna får överleva? Något jag som siare tänkte på en del nämligen. Jag skrev om det förut och du ville inte svara
Stora massan!ladan