Nekromanti TMNT - Runda 2

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Re: Deadline är nådd

Ja... Du har faktiskt helt rätt KK. Jag vågade inte dreva Brynolf själv, inte ens efter att Recca hängt honom redan i första fraktionen av den här tråden. Men Han är röd på min lista, men just nu tycker jag att det är viktigare att få ut Anth. Anledning?

Arvidos/Anth i första rundan. Jag har ju som sagt suttit och gått igenom hela tråden igen och förstår plötsligt varifrån vissas misstankar kommer.
Sen har ju jag min teori om att vi kan hitta en ond nyckelperson i SR och har smalnat av det området till den rödaste av de som outat tillhörighet dit, aka Anth.
Men Brynolf kommer fortfarande tätt därefter och anledningen till att jag inte sagt nått om det är att jag suttit och sammanställt Nässe-inlägg hela eftermiddagen.

Jag tyckte dessutom att Brynolf gjorde en uppryckning och kom med något vettigt och han blev lite grönare för mig. Men jag fattar fortfarande inte hur Paxen, Lukaz och Spider spelar.
Om vi leker med tanken om att Nässe var ulv så var den enda som försvarade honom i hela första rundan, Lukaz.

Men så mycket kan jag ju tipsa om, KK, att jag har smulat ut hela min roll under spelets gång. Hitta den, hjärtat, så ska du få en stjärna i min bok. :gremwink:

Jag kommer nog outa roll innan rundan är slut, för jag tror att jag kommer fetdö i natt och hoppas att min totaloutning ska ge er något att jobba med när jag är borta. Men det kommer lite senare. Hepp, Hepp!
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Deadline är nådd

Tjavva said:
Ja... Du har faktiskt helt rätt KK. Jag vågade inte dreva Brynolf själv, inte ens efter att Recca hängt honom redan i första fraktionen av den här tråden. Men Han är röd på min lista, men just nu tycker jag att det är viktigare att få ut Anth. Anledning?
Du vågade inte dreva anth själv heller.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Re: Deadline är nådd

Konrad Konvalj said:
Tjavva said:
Ja... Du har faktiskt helt rätt KK. Jag vågade inte dreva Brynolf själv, inte ens efter att Recca hängt honom redan i första fraktionen av den här tråden. Men Han är röd på min lista, men just nu tycker jag att det är viktigare att få ut Anth. Anledning?
Du vågade inte dreva anth själv heller.
Hon vågade inte dreva mig själv heller... Jag tänkte lite på det här i runda 1's början men då var hon nybörjaren och jag låg samtidigt under hård press från alla idioter som tyckte att jag spelade okaraktäristiskt.

Tjavva, kan du lista alla scum-tells som du hittat på Anth/arvidos igen? Han kommer väl in och svarar senare och då kan det vara bra att ha alla anklagelser på ett ställe för honom att svara på.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Re: Deadline är nådd

Konrad Konvalj said:
Tjavva said:
Ja... Du har faktiskt helt rätt KK. Jag vågade inte dreva Brynolf själv, inte ens efter att Recca hängt honom redan i första fraktionen av den här tråden. Men Han är röd på min lista, men just nu tycker jag att det är viktigare att få ut Anth. Anledning?
Du vågade inte dreva anth själv heller.
Nej, det gjorde jag inte.
Jag ville inte stå helt ensam och vråla om ingen höll mig om ryggen, det kändes väldigt otäckt.

Andra som jag pekat på i det här spelet, och ändrat mig om, är ju Xyas, Basse, jag velar runt Paxen, Lukaz, Laowai, Recca (jag rödmålade henne ordentligt i början), w176 känns inte heller helt grön, Anth (där började jag med att försvara honom för att sedan fegsmyga in i ett drev som jag försökt provocera fram), velar runt dig, velar runt Spider. Ja, ser du ett mönster?

Jag är ledsen, men mitt spel är inte helt inkonsekvent. Jag byter rikting men håller kvar vid mina förra ledtrådar och bara för att jag släppt Brynolf för tillfället så betyder inte det att jag inte fortsätter leta efter smaskigheter i hans inlägg. Mitt case var i mitt tycke för svagt, jag andades ut när jag fick visst medhåll från dig men kände att jag inte hade tillräckligt mycket att bygga på. Jag kunde ju inte göra som Recca och rösta på honom bara för att han tjatar.

Men mitt case mot Brynolf ser ut såhär:

Jag kanske har snöat in helt och fel på det här man jag har inte kunnat släppa Brynolf och han blir allt rödare för mig.
Brynolf verkar veta mer än vad en del av oss andra gör. Han har fiskat efter att vi ska outa redan från start då han gick ut med att vi skulle outa allt vi hade och sedan rödar Recca. Han fortsätter med att säga att det kan vara så att allas rykten inte stämmer precis som Xyas. När Spider sedan kommer i spel så outar Spider omgående att hälften av ryktena inte stämmer och får omedelbart medhåll från Brynolf.

Brynolf fortsätter sedan med att säga att det förresten kanske inte stämmer, men jo han tycker ju att det verkar konstigt om allt skulle vara sant och landar i att han visst tror att hälften är falskt med motiveringen att det skulle bli för svårt annars.
Brynolf tar snabbt efter Spiders outning sida för honom och säger att han inte kommer rösta ut Spider, något som han sedan backar ifrån och åter igen verkar ändra sig i sitt ställningstagande.

När KK nu på morgonen tog upp att vi kanske förlorar på att dra ut på spelandet så var Brynolf den första som sa att vi inte ska ha någon brådska och återigen förespråkade han en massoutning för att därefter avsluta första rundan. Ovanpå det här så säger Brynolf att paddorna kanske vet mycket eller allt om allas rykten redan och att det därför inte spelar någon roll om vi outar eller inte. För mig är detta en dimridå där han åter igen fiskar efter information från oss som inte har outat. Detta fiske finns som en röd tråd i nästan alla Brynolfs inlägg och det enda som han tydligt gör med allt sitt deltagande är att han driver outningsfrågan. Först genom att säga att det är viktigt att vi vet allt, sedan för att det är lika bra att outa för att det ändå inte spelar någon roll för ulvarna redan vet saker. Vad då för saker? Om de visste saker så hjälper ju bara en massoutning till att hjälpa ulvarna placera ut sin ”saker” på rätt spelare. För jag kan aldrig tänka mig att Vico har gett till ulvarna vilken spelare som sitter på vilka roller. Däremot, om ulvarna vet något, så kanske de vet att ett visst namn eller rykte hör ihop med en viss powerroll och det är därför vissa driver outningsfrågan så hårt.

Jag är inte för outning i det här skedet, för jag tror att vi som by kan förlora på det då vi säljer ut våra powerroller till ulvarna och allt tal om att ”det inte spelar någon roll för ulvarna vet redan” ger mig rysningar och rödar Brynolf och Spider och till viss del Xyas även om Xyas är emot outningen per se.

_____________________________

En till tanke om grupper inom gruppen. Vimes och Recca stökade i början runt det här med olika grupper i gruppen och nu har det kommit på tal en tredje fraktion. Vad skulle en tredje fraktion ha för mål? Vad är deras uppdrag? Jag är inte helt benägen att tro på det här eftersom det kommer från Brynolf och han är så röd för mig men jag måste ändå fråga.

Dessutom är han jävligt misstänkt i min bok för att han har en aktiv förmåga och på grund av sitt namn.
Men honom tar vi nästa gång. Nu Anth!
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,642
Location
Huddinge
Re: Deadline är nådd

Vimes said:
NI (Möller, Lukas, w176, Laowai) som är rätt inaktiva: kom in i matchen. Kanske bör ni till och med outa er! Det är jävligt onödigt om vi ska behöva slösa tid och inlägg på att jaga inaktiva bybor, så en outning kan vara nödvändig.
Jag tänker släppa min förmåga eftersom jag känner attd et finns vis press på mig.
Jag är en väktare. Det finns lite begränsnigar hit och dit, men de tycker jag det skulle vara dumt om jag gick ut med.

Så nu undrar ni säkert vem som jag skyddade förra rundan, och det var Vimes. jag tänkte att eftersom han skulle bli ordförande och ge oss en extra röst så borde han varit ett självklartmål för ulvarna.

-----

jag är för att vi byter vem som är ordförande varje runda, eftersom då minskar vi skadad som den gör om den ligger på en ulv.
helre att en ulv har den 1 runda än att riskera att en ulv sitter med den hela spelet

Ordföranderöst: Tjavva
som jag tycker känns stabil och på hugget
----
Detta är ingen Scum-tell på Tjavva men jag vill bara förtydliga det jag skrevförra rundan
Tjavva said:
Lukaz said:
När jag var ulv i "familjen" så utnyttjade vi ulvar ett liknande knep när jag och Mukwa(?) skapade en situation där alla sa "om den ena är ulv så är den andra grön" det var något som vi som var ulvar då vann på. så jag håller inte med dig Vimes om att Nässes taktik inte är scum-tell.

---

Jag kan inte fluffet för fem öre men vad jag kan avgöra av min roll så brukar inte min karaktär nämnas med sin titel, men Vic har ändå valt att göra det på mitt formulär.
så med det så kan jag faktiskt köpa att titlar är viktiga.

så här har vi något som jag tycker grönar Nässe lite
Lukaz kliver in och försöker skydda Nässes spel.
I mitt inlägg här så skrev jag två saker. den första var en sak som jag tyckte var en scum-tell på nässe och det andra var något som jag tyckte var grönande.
betyder det att jag "skyddade" nässe, kanske , men det var inte det som var min avsikt med inlägget, jag ville bara lyfta fram något som jag tyckte var intreesant, jag står fast vid det jag sa. att vic har valt att ha med min titel i mitt formulär är något som pekar mot att Titlar är viktiga.

-----
Basenanji said:
Jag vill se:

Brynolf

xyas

Lu-kaazh


kommentera !Paxens utspel.
vad skall jag säga, jag tycker det låter rimligt.
---
Recca said:
Anledning:
Lukas har ett rykte som är som mitt men sämre. Jag tror det kan ligga nåt i mitt rykte (med tanke på att Paxie är siare med komplicerade kriterier). [/b]
en god poäng, mitt rykte känns ganska värdelöst när dit är i spel. Det är något jag får fråga Vic om när spelet är slut hur han tänkte.
Det enda jag kan tänka mig är att han verkligen vill poängtera att det här är något som vi skall lägga märke till.
eller så är det så att dit rykte inte stämmer, även fast det verkar göra det.
.---
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Re: Deadline är nådd

Recca said:
Konrad Konvalj said:
Tjavva said:
Ja... Du har faktiskt helt rätt KK. Jag vågade inte dreva Brynolf själv, inte ens efter att Recca hängt honom redan i första fraktionen av den här tråden. Men Han är röd på min lista, men just nu tycker jag att det är viktigare att få ut Anth. Anledning?
Du vågade inte dreva anth själv heller.
Hon vågade inte dreva mig själv heller... Jag tänkte lite på det här i runda 1's början men då var hon nybörjaren och jag låg samtidigt under hård press från alla idioter som tyckte att jag spelade okaraktäristiskt.

Tjavva, kan du lista alla scum-tells som du hittat på Anth/arvidos igen? Han kommer väl in och svarar senare och då kan det vara bra att ha alla anklagelser på ett ställe för honom att svara på.
Ja...

För det första så reagerade jag över hur Anth försökte omformulera sitt/Arvidos rykte och fluffade till det ännu mer än Arvidos första "enligt mitt fluff tror jag att fluff spelar roll" för att fortsätta med en utläggning om tre ord som det tydligen gick att läsa in en hel uppsats i.
Sen bygger jag mycket mitt case på mitt eget resonemang runt att ryktena ska smala av sökfälten och "har ingen förmåga" + "ingår i SR" + 25% chans att han är sitter på giftmördarens namn är väldigt alarmerande.

Det är mitt case mot Anth. Det står jag fast vid och lovar att jag ska våga dreva själv i nästa runda.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Re: Deadline är nådd

Konrad Konvalj said:
Tjavva said:
Ja... Du har faktiskt helt rätt KK. Jag vågade inte dreva Brynolf själv, inte ens efter att Recca hängt honom redan i första fraktionen av den här tråden. Men Han är röd på min lista, men just nu tycker jag att det är viktigare att få ut Anth. Anledning?
Du vågade inte dreva anth själv heller.
Jag tog rygg på Basse. Honom litar jag på i nuläget och då han började så hakade jag på. Under hundra inlägg kvar nu.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Re: Deadline är nådd

Jaha, det var kul att vara lekledare så länge det varade. Med Möller får man aldrig ha kul. ;-)

röst anth[\b]
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Re: Deadline är nådd

Tjavva said:
Recca said:
Konrad Konvalj said:
Tjavva said:
Ja... Du har faktiskt helt rätt KK. Jag vågade inte dreva Brynolf själv, inte ens efter att Recca hängt honom redan i första fraktionen av den här tråden. Men Han är röd på min lista, men just nu tycker jag att det är viktigare att få ut Anth. Anledning?
Du vågade inte dreva anth själv heller.
Hon vågade inte dreva mig själv heller... Jag tänkte lite på det här i runda 1's början men då var hon nybörjaren och jag låg samtidigt under hård press från alla idioter som tyckte att jag spelade okaraktäristiskt.

Tjavva, kan du lista alla scum-tells som du hittat på Anth/arvidos igen? Han kommer väl in och svarar senare och då kan det vara bra att ha alla anklagelser på ett ställe för honom att svara på.
Ja...

För det första så reagerade jag över hur Anth försökte omformulera sitt/Arvidos rykte och fluffade till det ännu mer än Arvidos första "enligt mitt fluff tror jag att fluff spelar roll" för att fortsätta med en utläggning om tre ord som det tydligen gick att läsa in en hel uppsats i.
Sen bygger jag mycket mitt case på mitt eget resonemang runt att ryktena ska smala av sökfälten och "har ingen förmåga" + "ingår i SR" + 25% chans att han är sitter på giftmördarens namn är väldigt alarmerande.

Det är mitt case mot Anth. Det står jag fast vid och lovar att jag ska våga dreva själv i nästa runda.
Det är jävulskt tunnt med andra ord.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,699
...anth!

Men vänta nu, vad är det som är tunt med anth?

Alltså, när Arvid först skrev att "mitt fluff säger mig att fluff har betydelse" så tänkte jagf att han var filosofisk elelr nåt. Eller möjligen att han hade en powerroll.

Men sen blev det liksom inget mer, jo, han gjorde en okej uppryckning på slutet, det gjorde han.

Men anth då?

Alltså KK la fram det rätt bra när han pekade på inkosekvenser mellan "rykte är spelar roll" och "namn spelar roll". Läs KK:s inlägg.

Det som stör mig oerhört med anth är att han förösker få sitt märkliga TREordsrykte till att täcka upp alla möjliga tolkningar. Sen har han inte gjort ett smack idag.

Men visst Recca, om du läser vad han har skrivit den här rundan, kan DU hitta något som pekar på att han är en oskyldig bybo?
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Re: Deadline är nådd

KK said:
Brynolf snackar om vigialante (stavning på det) redan under första dagen så hans blunder med att Tyr mördats av turtlarna är ju stickande i ögonen. Att han sedan viftar bort det med ett fummlat INT-slag gör det bara värre.
Hur får du ihop det där? Bara för att jag länge misstänkt att vi hade en extra mördare, skulle det göra att jag håller extra bra koll på vem hen mördar? Menar du alltså att jag medvetet försökte driva linjen att Tyr fick en sai i huvet? Eller att jag är ulv och därför VET att törtels springer runt med VX-gasampuller under trenchcoaten? Jag råkade mixa ihop det bara, simple as that.

Recca said:
Din brödsmula gjordes sent när du var väl medveten om att du snart skulle komma att va tvungen att outa din förmåga.
Det är jag medveten om, men du misstänkte mig ju långt innan min outning.
Din första runda är ett hopkok av andras resonemang som du kritiserar eller kommenterar utan att tillföra egna resonemang till diskussionen.
Jag skulle faktiskt kalla mig pionjär i första rundan; Jag förutsåg tidigt att ryktena inte gärna kunde vara sanna. Och att vi bör ha en vigilante eller åtminstone någon med mord-förmåga utöver paddorna. Är det ulvigt? Visst, jag har inte kastat misstankar åt höger och vänster, men jag tycker jag var skärpt.

Tjavva said:
Men mitt case mot Brynolf ser ut såhär...
Återigen: Klicka sig!

Jag har försvarat mig större delen av det här spelet. Det är bara delvis för att det är jobbigt att anklagas för skitsaker när man vet att man är oskyldig. Det intressanta är ju att folk bara glider med i "drevet" mot mig utan att motivera sig eller komma med något nytt. Det tycker jag pingar, like it or not.

-----

Har PMat in röster till Vic tidigare idag, men tror inte jag kungjort dem här:

Röst: Anth
Ordförande: LJSLarsson
(kan komma att ändras)
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,699
Re: ...anth!

Sorry! Det här blir mitt sista inlägg för ikväll, men det är viktigt så jag vill lägga till följande:

Röst: anth
Ingen annan pingar så högt och han har varit osynliga manenn idag.

Ordförande: LJSLarsson

Larsson driver på och gör det bra. Det händer något. Vimes hade inte tid och Tjavva är nybörjare. w176 har inte setts till. Recca verkar ha lite tid. KK tycker jag är för rörig och han verkar inte ägna det här spelet lika mycket uppmärksamhet som vanligt. xyas och Brynolf är vettiga, men har ändå lite skummishprylar för sig. xyas kämpar emot namnoutning och Brynolf har claimat en tjuv-roll.

Jag tycker att vi ska köra på namnoutning så snart som möjligt.

God kväll!
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Re: Deadline är nådd

LJSLarsson said:
röst anth[\b]

Vänligen skriv ett kolon efter "röst" så det går att söka på det.

----------------

Är vi alla överens om att vi vill avsluta rundan ikväll? Vi kan sätta en tid till och med så Vic hinner med i sitt rollspelande. Kl 22 brukar väl vara bra?

ANTH, du kommer hängas ikväll om du inte kommer med nåt riktigt bra. Och kom med nåt även om det inte är bra. Allt vi kan få veta från dig är användbart när/om vi får reda på din fraktion. Att hålla tyst är bara ulvigt.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Re: Deadline är nådd

Resten av kvällen är jag på jul på Liseberg i 1800talsmundering, så låg aktivitet från mig.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,200
Location
Malmö
Re: Deadline är nådd

Brynolf said:
Är vi alla överens om att vi vill avsluta rundan ikväll? Vi kan sätta en tid till och med så Vic hinner med i sitt rollspelande. Kl 22 brukar väl vara bra?
Medhåll!
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Re: ...anth!

Basenanji said:
Ordförande: LJSLarsson

Larsson driver på och gör det bra. Det händer något. Vimes hade inte tid och Tjavva är nybörjare. w176 har inte setts till. Recca verkar ha lite tid. KK tycker jag är för rörig och han verkar inte ägna det här spelet lika mycket uppmärksamhet som vanligt. xyas och Brynolf är vettiga, men har ändå lite skummishprylar för sig. xyas kämpar emot namnoutning och Brynolf har claimat en tjuv-roll.
Men förihelevet Basse! Läs! Förstå!

Varför ska vi ge ordföranderollen till en aktiv spelare? Vad har det med saken att göra?

LJSLarsson är inte jätteröd för mig och antagligen inte för någon, men han är ju knappast mest grön heller.

Ska vi ha en chans att vinna dethär spelet måste vi ju åtminstone sluta glömma det vi redan vet om spelets uppbyggnad. Skärpning!
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Re: Deadline är nådd

xyas said:
Brynolf said:
Är vi alla överens om att vi vill avsluta rundan ikväll? Vi kan sätta en tid till och med så Vic hinner med i sitt rollspelande. Kl 22 brukar väl vara bra?
Medhåll!
Medhåll!
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Deadline är nådd

Brynolf said:
Jag skulle faktiskt kalla mig pionjär i första rundan; Jag förutsåg tidigt att ryktena inte gärna kunde vara sanna. Och att vi bör ha en vigilante eller åtminstone någon med mord-förmåga utöver paddorna. Är det ulvigt? Visst, jag har inte kastat misstankar åt höger och vänster, men jag tycker jag var skärpt.
Jag tycker att det låter som att du vet för mycket. Eller i alla fall betydligt mer än mig.

När jag kikade lite på ditt spel i R1 var det mest propps för outning och snack om just vigilante. Du ser det som att du var skarp i R1 och jag ser inget du gjorde i R1.

När du vräker på med:

Brynolf said:
Spännande. Alltmer talar för att en av Spider och Tyr ljugit. Men betänk att Tyr enligt all rim och reson mördades av en sköldpadda, inte av vigilanten, och därför måste varit bybo. I så fall är Spider en solklar hängningskandidat. MEN varför skulle paddorna å tredje sidan ha mördat Tyr när de borde inse att polarn Spider hamnar pyrt till?
1. Paddorna hade info om att just HiTech var en powerroll och värd att ha ihjäl snabbt.
2. Både Lukas och Reccas info är fel eller lögn och paddorna mördade Tyr för att gröna honom och sätta bybo-Spider i skiten.
3. Paddorna är pantade och/eller hoppades att Lukas rykte skulle anses vara felaktigt.

Alternativ 2 ter sig lockande att utforska då det eventuellt finns en genialisk ulvplan att avslöja, men det får jag ta senare.
Alltså, här har du tänkt. Du har funderat över hur du skall lägga upp inlägget. Det är lixom inget slaffsjobb inte. Det är kursiverat och fetstilt, det ligger lite tanke bakom det. Det är tydligt. Ja, det innehåller allt ett bra inlägg skall göra om man vill vara tydlig.

När man vill vara tydlig så vill man ju ha rätt i det man snackar om annars blir det ju rätt fel.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Deadline är nådd

Tjavva said:
Konrad Konvalj said:
Tjavva said:
Ja... Du har faktiskt helt rätt KK. Jag vågade inte dreva Brynolf själv, inte ens efter att Recca hängt honom redan i första fraktionen av den här tråden. Men Han är röd på min lista, men just nu tycker jag att det är viktigare att få ut Anth. Anledning?
Du vågade inte dreva anth själv heller.
Jag tog rygg på Basse. Honom litar jag på i nuläget och då han började så hakade jag på. Under hundra inlägg kvar nu.
Alltså, du har ju tagit rygg hela tiden.

Du var bland de första på Recca och sedan rätt snabb att ta dig därifrån och vinkla över misstankarna mot övriga som följde mot Recca.

Du vinklade det till och med så att du var grön trots att du hoppade på Recca som i mina ögon är hel grön och har så varit förutom ett inlägg i starten med sin "attack" mot w176.

I samband med att du droppade av Recca startade du upp mot Brynolf om jag inte minns fel. Varför Brynolf? Jo för att han hoppat på Recca lite omotiverat eller liknande.

I R2 har du kört lite mildare mot Brynte och kört ditt race mot anth. Ett race som många har deltagit i, men det är inte direkt så att du gått hela vägen ut.

Du tar dig rätt smidigt bort från misstankarna som du haft mot Brynte och hakar på anth när det är ett bra läge.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,507
Re: Deadline är nådd

Recca said:
xyas said:
Brynolf said:
Är vi alla överens om att vi vill avsluta rundan ikväll? Vi kan sätta en tid till och med så Vic hinner med i sitt rollspelande. Kl 22 brukar väl vara bra?
Medhåll!
Medhåll!
Nej tack. Varför det? Jag saknar fortfarande en massa grejer av den här rundan. W176 tex. Analys av utröstning av Nässe.

Har svårt att se vad vi vinner på att döda den här rundan ikväll. Det är ju inte som att det kommer avslutas några fler rundor under helgen. Alltså, alldeles oavsett kommer R3 antagligen inte avslutas innan måndag.
 
Top