Mekanurg
Perfeci quod impossibile videbatur.
Jag minns inte heller, men jag godkänner retroaktivt isjakter för frostalver. Numera har det alltid varit så.Jag minns inte heller att de skulle ha haft vindjakter, men nu har de det i min headcanon!
Jag minns inte heller, men jag godkänner retroaktivt isjakter för frostalver. Numera har det alltid varit så.Jag minns inte heller att de skulle ha haft vindjakter, men nu har de det i min headcanon!
Jag har lyssnat på avsnittet. Det är ändå balanserat. Westlund negativ ja, men påpekar mest sådant som lyfts på flera andra håll, även här i tråden, inte så mycket att göra en nyhet av.Tydligen detta avsnitt som det skall nämnas i
![]()
Avsnitt 64: Tolkienpodden spelar rollspel
I det sextiofjärde avsnittet av Tolkienpodden ägnar vi oss åt rollspelande – närmare bestämt andra utgåvan av The One Ring. Adam spelleder och Elisabet och Daniel plockar fram sina inre hobbitar i äventyret "En bit bort och hem igen", skrivet av Adam och William Dahlheim. Det utspelar sig främst...www.podbean.com
Tycker han i avsnittet är överlag negativ till rings of power. Och allt som nämns att han sagt säger han också i avsnittetJag har lyssnat på avsnittet. Det är ändå balanserat. Westlund negativ ja, men påpekar mest sådant som lyfts på flera andra håll, även här i tråden, inte så mycket att göra en nyhet av.
Jo men absolut. Mest att jag inte höjer på ögonbrynen för det.Tycker han i avsnittet är överlag negativ till rings of power. Och allt som nämns att han sagt säger han också i avsnittet
Nu kräver jag en viral internationell nyhet om att personen som skrev manus för den första svenska tecknade humorserien om Sagan om Ringen är positiv till serien(pekar på mig själv)
Jag höjer inte heller på ögonbrynen då det han säger inte är någon nyhet för migJo men absolut. Mest att jag inte höjer på ögonbrynen för det.
Du får bli lite mer news worthy förstNu kräver jag en viral internationell nyhet om att personen som skrev manus för den första svenska tecknade humorserien om Sagan om Ringen är positiv till serien(pekar på mig själv)
Nu kräver jag en viral internationell nyhet om att personen som skrev manus för den första svenska tecknade humorserien om Sagan om Ringen är positiv till serien(pekar på mig själv)
Vad var oddsen, att man skulle kunna hitta en Tolkien-fantast som inte är nöjd?
May i remind you of the so called super fansMan får nog för all del leta längre för att hitta någon som tycker att det ser bra ut. Inte omöjligt, men antagligen mer krävande.
May i remind you of the so called super fans
Ja, jag är ju typ ensam i världen om att älska Hobbit-filmernaFast du är ju positiv till allt Franz!?
Ska det bli nyheter så måste du gå ut och ”rasa mot” något.
//EvilSpook
Ah jag gick på ordet någon som en generell term inte som någon i någon tolkienkännare.Hur många av dem är Tolkienkännare i stället för tv-älskare?
Vad är det för stilistiskt/retoriskt knep att skriva inlägg på engelska?May i remind you of the so called super fans
Inget retoriskt knep alls , amazon när dom mötte kritik ställde till med en visning av om det var trailern för så kallade super fans som talade sig så varma om trailern och hyllade rings of Powers nytänkande osv osv .Vad är det för stilistiskt/retoriskt knep att skriva inlägg på engelska?
(eller är det där också ett citat och jag förväntas känna till referensen?)
Även om jag inte speciellt ofta håller med dig om serier/film så gillar jag din optimism. Jag är själv extremt pessimistisk(realistisk?) när det gäller väldigt mycket. Därför är det faktiskt kul att läsa din optimism då det trots allt gör mig en smula mindre negativt inställd till tex Rings of Power!Nu kräver jag en viral internationell nyhet om att personen som skrev manus för den första svenska tecknade humorserien om Sagan om Ringen är positiv till serien(pekar på mig själv)
Det var ett svar till JohanL på hens inlägg
Ok jag ber om ursäkt men du vet att i dessa tider är det säkrast att göra så , jag vill inte få forumets Guardia de woke på mig för att råkat felköna dig eller nått annat vitt manligt cis-hatbrottKalla mig inte "hen", är du snäll.
Stort tack, det gör mig väldigt glad att höraÄven om jag inte speciellt ofta håller med dig om serier/film så gillar jag din optimism. Jag är själv extremt pessimistisk(realistisk?) när det gäller väldigt mycket. Därför är det faktiskt kul att läsa din optimism då det trots allt gör mig en smula mindre negativt inställd till tex Rings of Power!