Hellzone/poserur sammanfattning
jag börjar med hellzone/poseur eftersom det finns mindre att gå på här.
Episod 1
vill inte logga in som osynlig
tror förmåga är kopplad till karaktär
tror ras = immunitet från sianden
tror Rang var DTF's mål
röstar på ingen eftersom det finns för lite att gå på
tycker att BDG och Han bråket verkar larvigt och röstar på BDG
tycker det är en dålig ide men ger ut sin färg
tycker att HJK verkar misstänt för att han postar lite och skumt
tycker björn borde skriva mindre i senare rundor ifall han är IMP
försvarar ytterest klent sin röst på hjk, helt substanslöst
Episod 2
gör en lista med alla som sagt "oss rebeller" men tycker inte man borde rösta efter den och leta mer solid röstnings material.
Episode 3 här spelar hellzone istället.
Vill inte visa rang
vill massouta ras
håller lite halvt på teorin en imp per färg
Tror inte på mördar-robot teorin och tror ras är ofarligt
tror imperiet har en eller 2 robotar som max i tjänst
har klacificerat Zeb som illgrön
tycker alla borde outa ras eftersom det inte relevant för DTF men inte outa något annat.
röstar på Han eftersom han vill sätta press på honom och för han har låg rang. (va?)
gör en sammanställning av HAN, tycker han verkar mindre misstänkt och röstar på Zeb eftersom han står högst på hans skmummis lista inehållande Banarok, BDG och zeb.
citerar ett inlägg av han om att vimes sa att zeb ljugit om sin karaktär, väntar på vad vimes menade.
tycker vimes teori om att imperialister är icke millitära karaktärer är skitsnack
gör en sammanställning av Banarok, tycker han inte får ut mycket av det lilla Banarok har skrivit, tycker att banaroks förmåga lika gärna skulle kunna vara ett IMP trick
gör en sammnställning AV BDG. tycker BDG och zeb verkar sticka ut för mycket för att vara IMPS.
röstar på Eksem utan anledning
tycker att det inte finns belägg för färgteorin och därav ska man inte fria purgis (jag håller med här)
tycker eksems "random jawa" verkar vara ett alibi namn för DTF eller imp, speciellt med tanke på att uutkik inte ens är god
Episod 4
tycker vi måste pressa fler än bara HJK och honom själv för att få info så att inte rundan blir bortslösad
svarar på vimes fråga om vem som visste att en var imp, nämligen banarok
röstar på HJK eftersom han anser sig vara rebell
vill fortfarande ha en ras outning
outar sig själv som människa
säger att folk kommer undra vem som är fylld med skit han eller hjk
säger att han har samma roll som poseur och faktiskt därav borde kunna bli analyserad
lovar att göra en analys av HJK
gör sin utlovade analys
lägger upp exelarket (mutor?)
som försvar mot kranks angrepp erkänner han att hans analys inte blev speciellt objektiv efter ett tag.
svarar på vimes inlägg
tycker Banarok muppar sig som kommer ut som Chewbacca
den Högparanodia tanken om att banarok är imp har slagit honom med (alla är högparanoida så inget speciellt)
outar sig som leia Organa
säger att det finns max 2 onda robotar
tycker leia är ett säkrare namn än Shawn Valdez
så mina tankar om Hellzone är att han är väldigt rasbenägen och jag förstår inte vad en imp skulle få ut av ras, han skriver fina sammanfattningar precis som i cthullu men det värsta är att han började spela efter jag gått ut med min info om att 1 ledare är imp och med att veta det spelar han nog rebelliskt hur impig han än är. därför säger hellzones inlägg inte så mycket, men att han röstar först och analyserar sen blir jag inte klok på.
men poseur var också för rasouting ifall hellzone är smart har han läst det och fortsatt så för att inte verka misstänkt.
jag tycker än så länge att Hellzone verkar ganska ren, men PGA infon han hade innan så är det inte kontigt.
men jag kör en röst på HJK så länge
Röst: HJK