Nekromanti Skypespel Unknown Armies

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Helst inte, det är väldigt mycket introduktion av världen och grunden för äventyret som måste presenteras. Det kommer bli sjukt rörigt om man missar första delen. Du är säker på att du inte kan lösgöra tid?
 

Laowai

Hero
Joined
29 Sep 2009
Messages
1,164
Location
Stockholm
Kanske torsdag kväll, men jag ska skriva 3000 ord till på torsdag, och had idag, och torsdag på mig. Lär inte få mycket gjort dagarna mellan då jag jobbar då.
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,875
Location
Örebro
En sak jag funderat på IOM Reccas (förhoppningsvis temporära) uttåg från forumet är om Cassius vet om hon hoppat av även det här eller inte?

Übereil
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Jag har inte varit i kontakt med henne sen i söndags förmiddag och då sa hon ingenting om varken rollspel.nu eller Unknown Armies, men jag pratar med henne när jag slutat jobbet och ser ifall hon fortfarande vill vara med. Jag ska nog kunna övertala henne ska vi se.
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,875
Location
Örebro
Om Recca känner att hon behöver tid från forumet och detta innefattar Unknown Armies så anser jag att vi bör respektera det (även om vi givetvis inte ska ha något emot om hon fortfarande tänkt vara med). Sådana här drastiska åtgärder är ingenting folk gör lättvindigt och att då, det första man gör, sätta press på henne att till viss mån backa sitt beslut kommer troligen bli väldigt jobbigt för henne. Det hon behöver är tid.

Tråkigt om du lagt ner en massa förberedelser på henne men det är sånt man får ta. Ibland måste folk få kosta resurser.

Übereil
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Imorgon gäller det, är alla på? Laowai hur går det med pluggandet? Du kanske kan vara med precis i början och sen plugga vidare så du inte missar de första scenerna?
 

Laowai

Hero
Joined
29 Sep 2009
Messages
1,164
Location
Stockholm
När börjar det? Vid 18 som tidigare eller?
Jag ska se hur mycket jag har, men jag kan ju vara med i blrjan som du säger och sedan försvinna i ett knarkmoln.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,470
Jag tänkte vara ute i god tid och redan nu säga att onsdagen den 20 februari kan jag inte spela.

Jag ska vara ute och försöka rekrytera ungdomar till hobbyn genom att vara sportlovs GM den dagen :gremsmile:

Kan vi ta en annan dag den veckan hade det varit bra.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,470
Börnmo said:
Den Avstängde låter hälsa att det är 18:00 som gäller imorgon onsdag!
Skicka våra hälsningar till Den Avstängde och säg att vi ser fram emot det :gremsmile:
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Den avstängde tackar för gårdagens lir, det var väldigt roligt och jag är glad att alla överlevde! Det dog faktiskt ingen alls!
 
Top