Nekromanti Skypespel Unknown Armies

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,466
Cassius said:
Den avstängde tackar för gårdagens lir, det var väldigt roligt och jag är glad att alla överlevde! Det dog faktiskt ingen alls!
Låter positivt :gremsmile: Synd att jag missade det :gremfrown:

Hur gör vi med nästa vecka? Jag kan inte Onsdag, Torsdag eller Söndag.
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
God45 said:
Cassius said:
Den avstängde tackar för gårdagens lir, det var väldigt roligt och jag är glad att alla överlevde! Det dog faktiskt ingen alls!
Låter positivt :gremsmile: Synd att jag missade det :gremfrown:

Hur gör vi med nästa vecka? Jag kan inte Onsdag, Torsdag eller Söndag.
Det kommer nog bli svårt i såfall, antingen hoppar vi en vecka eller så kör vi utan dig. Det får dom andra bedöma.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,466
Ja, nästa vecka är lite överbokad för mig. Kör utan mig ifall det funkar. Hur skrev du ut Bonaparte ur handlingen igår? Det kanske funkar med samma anlednign en gång till?
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,466
Ledsen igen för att jag var tvungen att avboka igår. Men det gick liksom inte att spela när jag mer eller mindre spenderade natten vid toastolen. :gremfrown:
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
God45 said:
Ja, nästa vecka är lite överbokad för mig. Kör utan mig ifall det funkar. Hur skrev du ut Bonaparte ur handlingen igår? Det kanske funkar med samma anlednign en gång till?
Han befann sig på en toa och kräktes och bajsade precis som i verkligheten.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,466
Cassius said:
God45 said:
Ja, nästa vecka är lite överbokad för mig. Kör utan mig ifall det funkar. Hur skrev du ut Bonaparte ur handlingen igår? Det kanske funkar med samma anlednign en gång till?
Han befann sig på en toa och kräktes och bajsade precis som i verkligheten.
Då säger vi att han har matförgiftning och så är han ur spel en vecka till.

I verkligheten ska kräksjukan gå över på 48 timmar och är redan nästan borta vilket jag är tacksam för :gremsmile:
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,875
Location
Örebro
På onsdag kväll ska mitt lås bytas ut, så jag kör hellre på torsdagen nästa vecka.

Übereil
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,875
Location
Örebro
För mig ser det bra ut. Det är som sagt imorgon som ser lite sämre ut, även om det också går i värsta fall.

Übereil
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Imorgon kommer jag nog ha svårt att spela, är förkyld och har feber. Kanske blir frisk tills på torsdag, men jag kan inte lova, rösten är inte riktigt här...
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Trots detta krya på dig, tack föresten, så får jag nog hoppa över morgondagens spelmöte. Jag mår fortfarande inte bra, och rösten håller inte...
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
:gremsmile: Ifall två personer saknas tror jag att det får bli en paus, vi kör nästa vecka helt enkelt!
 
Top