Nekromanti Skypespel Unknown Armies

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Hej, jag har dragit på mig en förkylning och har helt tappat rösten. Jag trodde den skulle ha kommit tillbaks till i dag men det har den inte gjort. Så jag kan tyvärr inte vara med i dag heller. Vilket är uselt av mig och jag ber om ursäkt men jag kan fysiskt inte prata. Ledsen :gremfrown:
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Kul möte idag, kort men händelsefyllt. 01 på tärningen har ju sina konsekvenser, som den stackars polisen fick upptäcka. Ser fram emot fortsättningen :gremsmile:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Hej, jag är frisk igen och redo att spela :gremsmile:

Spelar vi ikväll?
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Tyvärr har jag precis flyttat och saknar internet fram till på måndag! Så nästa spel blir om en vecka!
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Skyper släpper inte in mig. Programet bara vägrar starta. Jag startade om datorn men det verkar inte hjälpa. Jag ska försöka fixa det men vet ärligt talat itne vad felet är...
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,877
Location
Örebro
Cassius har inte kommit online än endå, så du behöver inte stressa.

Übereil, som till och med hunnit äta
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Jag kommer inte in i Skype :gremfrown:

Jag känner mig som världens värsta spelare här, det här är tredje mötet jag missar.

Är det bara jag som har problem att få skype att funka idag eller är det någonting med deras grejer just nu?
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Jag har inte, och har inte haft, några problem, mer än att jag glömmer lösenordet emellan varven :gremsmile:

Men Den Avstängde är fortfarande inte där. Kan han ha blivit avstängd från Skype också? :gremsmile:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Är Cassius inte heller inne? Han kanske har samma problem som jag har...

Är han avstängd från forumet fortfarande?
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Inte avstängd här, vad jag vet, men titeln sitter kvar :gremsmile:

Det är säkert ett utlandsproblem, ja skåne då :gremwink:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Har Cassius kommit in än? För om inte slutar jag nog försöka nu.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Dyker han upp berätta för honom att jag inte kunde logga in på Skype.

Ha det kul med LOTRO annars :gremsmile:
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Det har varit mitt internet som har stängt av mig. De går upp och ner dagarna i ända och sedan 5 så har det varit av. Jag ber tusen gånger om ursäkt att jag inte har hittat något sätt att kontakta er! Sorry sorry sorry!
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Alltså, du kunde ju ha skickat ett brev med posten =)

Men, ok, det är lugnt. Jag spelade ju i Shire som sagt...
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Hej,

Jag måste tyvärr hoppa av den här kampanjen. Jag får inte tiden att gå ihop just nu och jag är inne i en ny omgång av följdsjukdomar efter följdsjukdomar som i bästa fall gör mig extremt trött. Jag ber om ursäkt för att jag inte planerade det här bättre tidigare.

Tack så mycket för de två sessioner jag var med och spelada, de var väldigt roliga :gremsmile: Jag hoppas kunna spela någonting med er igen längre fram när jag mår bättre och mitt liv inte är lika kaotiskt.
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
För min del är det fullt upp just nu och jag tänker att detta är en god anledning att sätta det på paus tills min tid är åter. Mitt jobb håller på att dränka mig och min flytt har varit lite problematiskt än vad jag hoppades på. Jag återkommer för det kommer bli en fortsättning, hade extremt roligt de första omgångarna.
 
Top