Varulv [REVOLOUPTION] - R2

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
I eftersnacket skrev jag att det var dig jag skulle Siat om jag inte blivit nattmördad.
Vilket spel då? Kanske har fel men har inget minne att som ulv ha nattmördat dig. Säker på att du inte blev utröstad?
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Jag tror inte det, men finns det en poäng att nacka Empi med nattmordet? Magkänslan säger "nej" men vi bör kanske diskutera saken iaf.
Nu ligger nattmordet på Impetigo så vi har en dubbel där. Har också funderat lite på Empi men känns onödigt. Vill fortsatt höra mer från Empi denna runda!
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
Vilket spel då? Kanske har fel men har inget minne att som ulv ha nattmördat dig. Säker på att du inte blev utröstad?
Kommer inte ihåg vad det var.
Jag skulle till att Sia dig i alla fall -kanske spelet tog slut eller du blev utröstad ändå, jag har säkert fel men att jag ville Sia dig var poängen och du var Ulv den gången- samma osäkra läge är nu igen - du kanske är bybo men inte tusan vet jag.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Kommer inte ihåg vad det var.
Jag skulle till att Sia dig i alla fall -kanske spelet tog slut eller du blev utröstad ändå, jag har säkert fel men att jag ville Sia dig var poängen och du var Ulv den gången- samma osäkra läge är nu igen - du kanske är bybo men inte tusan vet jag.
Bättre än så kan du. Kollade även snabbt hur många inlägg jag skrev i R1. Fick det till 46st. Tycker du fortfarande att jag inte skrev något då?
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Iofs helt genialiskt att nattmörda Empi…

@RasmusL har en riktigt bra poäng i att Enpis siaroutning är sjukt ulvig.

Tar vi Empi med nattmordet är ni 3-2 i r3. Då ser det ju riktigr ljust ut plötsligt!

Obs! Jag tror fortfaramdw att Rasmus är pälsig, men han gick för kångt när han skulle motbevisa beröringsskräck mot Enpi dennagången!
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
HALLÅ BYN!

Prickar vi en ulv med nattmord leder vi i r3!

Ni behöver inte lyssna påmug men nu andra har ju flera bra ulvkandidater utan min input också!

Nattmordet kan ge oss seger!
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
Bättre än så kan du. Kollade även snabbt hur många inlägg jag skrev i R1. Fick det till 46st. Tycker du fortfarande att jag inte skrev något då?
Stämmer säkert. Sorry.
Varför tycker jag då att det inte är så mycket vettigt då?
Du föresråkade en passiv plan som läkte men ok vi verkar nu i alla fall få tag på en Impe-ulv så alltid nått.
Men visst vore det bättre om vi använt Basses förmågor bättre.
Vad säger du om min titt på Basses R1?
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
… vi verkar nu i alla fall få tag på en Impe-ulv så alltid nått.
Lägg ner det här ”Ulvpetigo”-snacket nu. Jag är bybo och när jag åker ut kommer ni få se det.

Jag fattar att jag har spelat kasst och att ni kommer rösta ut mig men det kan väl räcka med att ni röstar ut mig utan att hålla på och upprepa det här. Alla röstar ju redan på mig.

Tack för visad hänsyn
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Impe är du bybo är det klart du har rejäl uppförsbacke nu. Oavsett färg kommer du ryka denna runda så om du är god tycker jag du ska skriva av dig.

Istället för att fastna brussnack/tjafs tycker jag du ska hjälpa oss i byn inför kommande rundor genom att säga vilka du ser som röda respektive gröna. Du är vass och duktig på varulvspel så har du några analyser och gällande spelet och hur folk har spelat tycker jag det är dags att slänga fram dessa!!
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
@Empiricus vill ha mer av dig! Varför ska jag inte lägga mitt nattmord hos dig? Vad tänker du om alla spelare kvar i spel och hur ser du på ditt egna spel?
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Istället för att fastna brussnack/tjafs tycker jag du ska hjälpa oss i byn inför kommande rundor genom att säga vilka du ser som röda respektive gröna. Du är vass och duktig på varulvspel så har du några analyser och gällande spelet och hur folk har spelat tycker jag det är dags att slänga fram dessa!!
Jojo, jag ville bara ha en god ton. Det kostar ingenting att vara ödmjuk.

Jag har ju skrivit ovan att jag tror att Ramus, Empi och bb7 är ulvar.

Octa och Basse är gröna (om inte Octa nattmördar en bybo men i så fall är det ändå game over) och jag tror att Sidd är den sista bybon. Genom uteslutning för han har inte grönat sig på nåt sätt typ.
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Sidds uppståndelse från de döda tycker jag väl inte direkt grönar honom, vissa saker kanske ska få vila i frid, typ 80-tals mode och Sidds deltagande i det här partiet.
Känns som du bara svingar mot alla, dessutom ganska ogenomtänkt eller som i fallet med attacken på Octagonal rent felaktigt.
 
Top