Varulv [REVOLOUPTION] - R2

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Det enda sättet för ulvarna att få till 3-3 här är genom att hela ulvlaget outar sig eller hur?
Vi har inte blivit lata och missat nån ulvstrategi som kullkastar hela revolutionen?
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Det enda sättet för ulvarna att få till 3-3 här är genom att hela ulvlaget outar sig eller hur?
Vi har inte blivit lata och missat nån ulvstrategi som kullkastar hela revolutionen?
Det och att dom blockar nån av oss andra. Förutsatt att Impetigo är ulven förstås.
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
@Empiricus vill ha mer av dig! Varför ska jag inte lägga mitt nattmord hos dig? Vad tänker du om alla spelare kvar i spel och hur ser du på ditt egna spel?
Det blev att jag fick ta akuten pga sjukdom i kollegiet, så det är vad det är. Jag kan inte egentligen känna att det jag sett av Imperigo givit något som grönat, så min röst får ligga där iaf.

Röst: @Impetigo
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Jag har burit sten och inte hängt med jättebra, men är väktaren/blockeraren outd?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Basse vad tänker du om detta? Är vi så blåsta?
Nej. Impetigo är ulv av tusen och en anledningar.

Sidd är ulv som lågflyger. Han vet hur riskfyllt det är att posta och spelar ulv-säkert.

Empiricus gör likadant, men lägger också till lite sentimentalitet med snacket om hur han väktafe sig själv mm. Plus att han inte röstar på Impetigo.

Kom ihåg att om ulvarna har rollblockerare så lär de använda den på Octagonal, vars röst då inte räknas. ☹
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Nej. Impetigo är ulv av tusen och en anledningar.

Sidd är ulv som lågflyger. Han vet hur riskfyllt det är att posta och spelar ulv-säkert.

Empiricus gör likadant, men lägger också till lite sentimentalitet med snacket om hur han väktafe sig själv mm. Plus att han inte röstar på Impetigo.

Kom ihåg att om ulvarna har rollblockerare så lär de använda den på Octagonal, vars röst då inte räknas. ☹
Nä men så länge inte hela ulvlaget outar sig genom att flytta sina röster så åker Impetigo ut i alla fall. Däremot blockeras eventuellt nattmord om Octa har det kvar på Empi.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
Nej. Impetigo är ulv av tusen och en anledningar.

Sidd är ulv som lågflyger. Han vet hur riskfyllt det är att posta och spelar ulv-säkert.

Empiricus gör likadant, men lägger också till lite sentimentalitet med snacket om hur han väktafe sig själv mm. Plus att han inte röstar på Impetigo.

Kom ihåg att om ulvarna har rollblockerare så lär de använda den på Octagonal, vars röst då inte räknas. ☹
Inga mer tipps om återhämtning ”efter hårt” arbete nu tackar å kom tillbaks in i matchen i stället.
Ja jag har lågflugit av anledningar som jag redovisat och jag förstår att det inte är så vanligt att ni slipper mitt tjat men det kan vara så ibland.
Hur fasiken kan du ens fråga om du ska Sia nån I R1?
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
Vad menar du? Var det dumt att fråga byn hur en förmåga skulle använda?
För en vanlig byfåne är det väl självklart att den ska användas.
Jag fattade det som att du frågade OM den överhuvudtaget skulle användas.

Visst annars är det ju bra å fråga runt lite om på vem för att få lite bra svar.

Du frågade ju om du skulle skippa att använda den vilket jag tyckte var ?
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
Varf
Nä men så länge inte hela ulvlaget outar sig genom att flytta sina röster så åker Impetigo ut i alla fall. Däremot blockeras eventuellt nattmord om Octa har det kvar på Empi.
Varför vågar du inte smula mer?
Behövs det inte av nån anledning längre?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Det märks f.ö.ganska tydligt hur team ulv har öppnat champagnen i ulvchatten.

Men det är väl inte riktigt över än @Sidd ? Eller vet ni att ni vunnit?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
@RasmusL du vet att jag är grön. Jag har inte diggat din smarta plan och jag kanske inte är så cool så jag passar in i 51%>49% som du, men kan du ärligt säga att nån som outar rubbet av sina förmågor, löser Anthrox vs Impetigo-gåtan och nu har drivit hårt mot ulvarna är röd?
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
@RasmusL du vet att jag är grön. Jag har inte diggat din smarta plan och jag kanske inte är så cool så jag passar in i 51%>49% som du, men kan du ärligt säga att nån som outar rubbet av sina förmågor, löser Anthrox vs Impetigo-gåtan och nu har drivit hårt mot ulvarna är röd?
Basse skulle du tveka att gröna dig på detta sätt om du hade chansen?
 
Top