Cassius;n153358 said:Hahaha! Som om nakna kvinnor skulle vara kontroversiellt. Har ni varit på internet(de har ni bevisligen), öppnat en tidning eller kollat på tv? Snacka om trams. Hade de velat vara kontroversiella så hade de kunnat ha en kuk på framsidan. Då jävlar hade vi snackat.
Måns;n153357 said:Det är väl snarare objektifiering som, med rätta, anses vara förlegat och sunkigt 2016 än nakna kvinnobröst? Och visst finns det fog att kalla en fängslad halvnaken kvinna för passiv och objektifierad. Och det är jag alldeles övertygad om att Helmgast vet. Men uppenbarligen finns det en tanke med det. Men det kan jag inte uttala mig, för jag har inte läst spelet.
Cassius;n153374 said:Så förslag till ny framsida: En androgyn ängel som blir knullad av en gris med en davidsstjärna tatuerad på sidan, de är nersänkta i ett badkar fyllt av piss. I bakgrunden så ser man frihetsgudinnan målad som en prostituerad. Ni kan swischa pengarna!
Cassius;n153374 said:Så förslag till ny framsida: En androgyn ängel som blir knullad av en gris med en davidsstjärna tatuerad på sidan, de är nersänkta i ett badkar fyllt av piss. I bakgrunden så ser man frihetsgudinnan målad som en prostituerad. Ni kan swischa pengarna!
Arfert;n153361 said:@Måns: Jag hade föredragit om hon var fet, 58 år, och kanske man också. Hon är för snygg och med modellkropp.Vad är det för kroppsideal?
Arfert;n153361 said:Hon är för snygg och med modellkropp.Vad är det för kroppsideal?
Arfert;n153361 said:@Måns: Jag hade föredragit om hon var fet, 58 år, och kanske man också.
Big Marco;n153390 said:Änglar i Elysium ter sig vackra för våra ögon, men hur ser hen egentligen ut bortanför Illusionen?
Tipharepth sitter så nöjd i sitt citadell.
Cassius;n153391 said:@Blasphemy Men istället så valde ni en framsida som passade till vilket reklam-spel på facebook som helst!
Blasphemy;n153402 said:Ja licensägaren tyckte Mohammed var lite känsligt ; )
Jag ser inte alls likheten till det du länkar men vi är såklart medvetna att det skulle vli upprörda röster bland nymoralisterna.
chrull;n153412 said:Hade framsidan varit på en premiärministerliktor som utförde osedliga akter med en gris så hade jag gett spelet alla mina pengar.
Arfert;n153361 said:@Måns: Jag hade föredragit om hon var fet, 58 år, och kanske man också. Hon är för snygg och med modellkropp.Vad är det för kroppsideal?
Blasphemy;n153402 said:Jag ser inte alls likheten till det du länkar men vi är såklart medvetna att det skulle vli upprörda röster bland nymoralisterna.
Blasphemy;n153402 said:Ja licensägaren tyckte Mohammed var lite känsligt ; )
Jag ser inte alls likheten till det du länkar men vi är såklart medvetna att det skulle vli upprörda röster bland nymoralisterna.
Cassius;n153391 said:@Blasphemy Men istället så valde ni en framsida som passade till vilket reklam-spel på facebook som helst!
Cassius;n153407 said:Nymoralisterna? Trist, jag var rätt peppad på Kult. Men känner mig inte jätte sugen på att ge dig pengar så det får jag nog hoppa. Som tur var går det ju att fixa det gratis.