Swedish Chef
Hero
Så de släpper ett spel som heter Ereb Altor , fast de har inte behållit några av länderna.
Swedish Chef;n261013 said:Så de släpper ett spel som heter Ereb Altor , fast de har inte behållit några av länderna.
Swedish Chef;n261013 said:Så de släpper ett spel som heter Ereb Altor , fast de har inte behållit några av länderna.
Platon;n261024 said:Av nyfikenhet, kommer någon här på forumet att backa detta?![]()
Platon;n261024 said:Av nyfikenhet, kommer någon här på forumet att backa detta?![]()
Peter;n261042 said:Jag hoppas att det här inte tar fokus från Skymmningshavet.
Vimes;n261044 said:Ja, Skymningshavet var det som var bra med DDR. Skulle hellre se att Riot crowdfundade en vidareutveckling med Blixt vid rodret.
Khan;n261021 said:Såattenjae... Inte riktigt. Det verkar vara en sorts postapokalyptisk fantasy, Ereb efter katastrofen. Konfluxen kastade om hav och land, störtade öar och vände om allt man visste som sant och tryggt. Typ. Så att äventyra i ruinerna av "gamla" Ereb känns ändå som ett helt okej koncept i teorin.
Inte för att jag kommer köpa det, men jag kan förstå tanken ur ett världsskaparperspektiv. Men om det var en bra idé att alienera sin kundbas så hårt... Svenska rollspelsnostalgiker har ju visat sig vara en köpstark grupp hittills.