Metal Magic Challenge III

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,983
Något kul i sammanhanget är ju att hemmavid spelas det mest glad-action-skatt-letar-fantsy eller cultur-gamiga grejer och rätt lite skräck ändå
Känner igen det där. I min gamla spelgrupp körde vi nästan aldrig cyberpunk trots att det är genren jag skriver till allra mest.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,983
Såg nu att jag råkat lägga upp en icke korrad version av mitt äventyr. Lägger upp den riktiga versionen imorgon när min dator finns nära till hands 🙂
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,542
Alltså jag tog bara varje låt titel efter ett tag till ett dokument och försökte skriva något utifrån det i ett kör. Jag ska säga att resultatet är ju inte något jag är stolt över, men det är samtidigt ganska skönt att bara kasta ur sig något utan att tänka på kvalité.
Läst nu, det här är ju riktigt kul! Synd att du inte fick mer tid att jobba på det.
 

nano

Diehard, death or glory Toad
Joined
25 Apr 2019
Messages
512
Jag fick lite feeling och lät AI:n skriva ihop något på en kvart. Förstår att det inte är ett giltigt bidrag, men nån kanske roas. Från Scream Bloody Gore: Blood Cry Vengenance!
 

Attachments

NSM

ROTN
Joined
3 Jan 2019
Messages
80
Okej, nåt blev det väl men... sjukt mycket på jobbet just de här veckorna? Eller är det bara jag?

Filen blev lite stor så jag var tvungen att förminska den, hojta till om kartan blev helt oläslig så kan jag skicka en bättre via nåt annat medium.
 

Attachments

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,542
Okej, nåt blev det väl men... sjukt mycket på jobbet just de här veckorna? Eller är det bara jag?

Filen blev lite stor så jag var tvungen att förminska den, hojta till om kartan blev helt oläslig så kan jag skicka en bättre via nåt annat medium.
En riktigt nice funnel! :D Gillade den!
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,983
Ska styra upp en omröstning asap. Bra jobbat alla som blev klara.
Jag fick annat att tänka på och det var svårt att fokusera på att skriva det här scenariot. Men jag ska se om jag kan få det färdigt och dela det framöver.
Hur går det med omröstningen? 🙂
 
Top