Metal Magic Challenge III

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,983
När det står att tävlingen avslutas den 3:e maj, avses då 3:e maj kl. 23:59?
 

Enstoeringen

Prokrastinatör extraordinaire
Joined
12 Apr 2021
Messages
254
Jag tänker inte skylla på något.......
Jag måste meddela att jag definitivt inte kommer kunna möta deadline då, ja, livet har kommit emellan. Även fast det blir ”utom tävlan” så kommer jag att ”skicka in” så fort jag känner mig nöjd och färdig.

Sorry.
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,428
Location
Maastricht
Jag måste meddela att jag definitivt inte kommer kunna möta deadline då, ja, livet har kommit emellan.
Samma här! Det är sånt som händer. Men det är 2 dagar kvar. Kanske får jag till en sinnesjuk slutspurt? Men högst troligen blir jag inte klar. Men idén finns kvar och nedskriven i grovt format.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,983
Här kommer mitt bidrag, Den sjunde sonen. Ett scenario till Neotech Edge. Rollpersonerna åtar sig att hjälpa en kille att säkra sitt arv från sin svinrika far. Men för att göra detta måste de förstöra livet för sex personer. Är det värt det, och kan de leva med konsekvenserna?
 

Attachments

Joined
15 Nov 2004
Messages
3,428
Location
Maastricht
Här kommer mitt bidrag, Den sjunde sonen. Ett scenario till Neotech Edge. Rollpersonerna åtar sig att hjälpa en kille att säkra sitt arv från sin svinrika far. Men för att göra detta måste de förstöra livet för sex personer. Är det värt det, och kan de leva med konsekvenserna?
Riktigt sjysst!
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,983
Har inte vågat läsa igenom de andra bidragen innan jag blev färdig med min egen då det kanske skulle ge prestationsångest, men nu när jag skickat in mitt har jag tagit en titt

@God45 Wow, du har verkligen fångat känslan av en anime-serie! Älskar att du till och med har ett utfyllnadsavsnitt, vilket typ alltid brukar finnas 😊

@TobiasEkwall Vilket härligt mörkt och äckligt äventyr! Det märks att du har erfarenhet av att skriva kusliga scenarion! Passar temat perfekt! 👍
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,542
Här kommer mitt bidrag, Den sjunde sonen. Ett scenario till Neotech Edge. Rollpersonerna åtar sig att hjälpa en kille att säkra sitt arv från sin svinrika far. Men för att göra detta måste de förstöra livet för sex personer. Är det värt det, och kan de leva med konsekvenserna?
Det här är ett helt fantastiskt scenario för undersökande karaktärer ju! Det brukar ändå vara en av karaktärstyperna i genren där sanningen är god och man kan göra bra saker genom sitt skill-set. Men här är man straight up torpeder fast med kameror istället för pistoler. Älskar det!
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,983
Det här är ett helt fantastiskt scenario för undersökande karaktärer ju! Det brukar ändå vara en av karaktärstyperna i genren där sanningen är god och man kan göra bra saker genom sitt skill-set. Men här är man straight up torpeder fast med kameror istället för pistoler. Älskar det!
Tack så jättemycket!!! 😊
 

TobiasEkwall

Swordsman
Joined
26 Aug 2007
Messages
532
Här kommer mitt bidrag, Den sjunde sonen. Ett scenario till Neotech Edge. Rollpersonerna åtar sig att hjälpa en kille att säkra sitt arv från sin svinrika far. Men för att göra detta måste de förstöra livet för sex personer. Är det värt det, och kan de leva med konsekvenserna?
Nuhar jag hunnit läsa igenom ditt scenario också, snyggt jobbat. Jag håller med God45, kul att få vara amoraliska utredare riktigt smutsigt detektivarbete. Och väldigt informationstätt, på ett bra sätt, det är mycket äventyr på 4 sidor. Det känns som en väldigt användbar skill.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,983
Nuhar jag hunnit läsa igenom ditt scenario också, snyggt jobbat. Jag håller med God45, kul att få vara amoraliska utredare riktigt smutsigt detektivarbete. Och väldigt informationstätt, på ett bra sätt, det är mycket äventyr på 4 sidor. Det känns som en väldigt användbar skill.
Stort tack!!! 😊😊
 
Top