Metal Magic Challenge III

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,499
Omröstningen är uppe! Metal Magic III - Omröstning | rollspel.nu

Ni som deltagit, det är ju i stort sett samma 6-7 pers varje gång nu, vad skulle ni vilja se nästa gång gällande upplägg? Eller ska vi skita i trender och bara vara trve? ;)
Som en av de som alltid är med så älskar jag upplägget. Musik är så inspirerande men jag tar mig sällan tiden att verkligen göra något med den!

Men du sköter den här utmaningen så bra att om du testar något annorlunda kommer jag så klart vara med än då! All hail metal! :D
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,931
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,421
Location
Maastricht
Som en av de som alltid är med så älskar jag upplägget. Musik är så inspirerande men jag tar mig sällan tiden att verkligen göra något med den!

Men du sköter den här utmaningen så bra att om du testar något annorlunda kommer jag så klart vara med än då! All hail metal! :D
Jag räknar alltid med ditt deltagande! For life ;)

Jag gillar upplägget som det var denna gång! 👍 Men precis som @God45 säger så är det du som bestämmer, jag är med oavsett! 😊
Jag ska försöka tänka ut något som skiljer sig från de andra omgångarna.
Kanske kör enbart en genre, typ NWOBHM eller dyl. Vi får se!
Om någon ha någon cool idé, shoot!
Räknar f.ö alltid med din medverkan, Franz! For life ;)
 

TobiasEkwall

Swordsman
Joined
26 Aug 2007
Messages
520
Omröstningen är uppe! Metal Magic III - Omröstning | rollspel.nu

Ni som deltagit, det är ju i stort sett samma 6-7 pers varje gång nu, vad skulle ni vilja se nästa gång gällande upplägg? Eller ska vi skita i trender och bara vara trve? ;)
Jag är nog på lite vad som, det har ju varit väldigt kul hittills.
Och jag tycker ju att det blir lite extra kul när jag måste ha att göra med grejer. Typ musik, skrivstilar, produkttyper som jag vanligtvis inte har att göra med.
 
Top