Metal Magic Challenge III

Joined
15 Nov 2004
Messages
3,406
Location
Maastricht
LÄS NOGGRANT HELA INLÄGGET

Det här är Metal Magic Challenge III (tre alltså), en återkommande tävling där man skapar något, ett scenario i det här fallet.

-Jag kommer att dela ut album från en "mapp" jag skapat med klassiska metal album. Vi täcker in 70,80 och 90-tal främst.
-Scenariots namn måste ha en stark koppling till albumets namn, så att man kan hålla dem bredvid varandra och fatta kopplingen. Det går bra att översätta språk till Svenska, men man får skriva på Engelska om man så önskar. Använd gärna citat från låtar, tänk tex på WoD som gjorde detta väldigt ofta.
-Låtarnas titlar måste alla användas i scenario på vilket sätt ni vill och i vilken form ni vill. Det går bra att översätta.
-Minst 2 A4, och man får självfallet skriva på bägge sidor.
-Vill man ha fler än ett album så kan man få tilldelat efter att man lämnat in sitt första bidrag, albumen får ej kombineras till ett enda scenario. Ett album, ett scenario.
-Jag kommer dela ut album löpande när era anmälningar droppar in med Spotifylänk, YouTubelänk och en länk till bandet på Metal Archives eller dylikt, om de finns.
-Dela ert bidrag i något digitalt format här i tråden när ni är klara.
-Tävlingen avslutas den 3:e Maj, 4 veckor från nu. Så ni borde ha gott om tid för detta.
-Läs reglerna en gång till!

Anmäl er genom att skriva ALL HAIL METAL nedan!
Death to false metal!
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,406
Location
Maastricht
Missa inte länken till Metal Archives allra nederst.
Den lägger sig mycket märkligt trots att jag försöker flytta den,
 
Last edited:
Top