Nekromanti Mäster Ulv - Runda 4

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,701
Ja, sorry, jag missade LJS! Men han är ju med på ulvlaget så han lär ju rösta med dig i den här rundan!

---
Du är så aggro nu Sodivra så jag vet inte hur jag ska förhålla mig till dig, men jag ska metodiskt lägga fram mitt case mot dig, LJS och Vicotnik som är ulvteamet. Men du får gärna fortsätta med dina euforiska utrop! :)

---

Att Jocke vill dreva mot mig eller Lukas? För att han ännu inte tror att du, LJS och Vicotnik är ulvarna. Han är byboig: han misstänker mig och Lukas just nu. Men vänta Sodivra, jag litar på Jocke. Han är klipsk. När han får läsa mitt case (och lite till) så kommer han fatta läget. Och då kommer han att rösta på dig. Och vet du, jag tror att fler kommer rösta på dig. :) För vi i byn fattar att det är kritiskt nu och att om vi inte röstar ut en ulv är det kört. Jag är verkligen inte redo att öppna champagnen som du verkar vara, för vi har tre ulvar att rösta ut och just nu är det mörkare än nånsin. Men varulvsspel är lite som Sudoko – när man ser den första ulven brukar det vara rätt lätt att se de andra också. :)

---

Minns ni hur det kändes för ungefär en vecka sedan? Då var det ju inte så lätt att veta vem som var vem, men nu vet vi ju att vissa av oss är gröna och att andra är röda:

.113
Basenanji
Empiricus
Halo 77
Jocke
LJS
Lukas
KK
Mukwa
RasmusL

Sodivra
Xyas
Vicotnik

Och då blir det lite lättare att läsa spelet i efterhand.

För det är ju ändå så, att om en ulv håller på att röstas ut – då vill ulvarna rädda ulven.

Så häng med nu, det kan bli lite svängigt!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,701
(För nytillkomna läsare så menar alltså Sodivra att följande är ulvar:

Basenanji
Jocke
Lukas

Medan jag menar att ulvarna är

LJS
Sodivra
Vicotnik)


((Och Sodivra är så säker på sin sak att han vill fira redan nu! Och LJS är så säker att han ber eventuella ulvar att vara tysta, för de kommer med säkerhet röstas ut ändå))

(((Tänka sig)))
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,657
Location
Huddinge
Sodivra;n250329 said:
BASSETABELLEN

Här Basse, med den här tabellen kan du spara massa arbete när du skriver inlägg

SLÅ 1T8
1. Sodivra är skyldig för att...
2. LJSLarsson är skyldig för att...
3. Vicotnik är skyldig för att...
4. Halo77 är skyldig för att...
5. .113 är skyldig för att...
6. Lukas är oskyldig för att...
7. Jocke är oskyldig för att...
8. Basenanji är oskyldig för att...

SLÅ 1T8 TILL
1. ...han skriver så mycket!
2. ...han skriver så lite!
3. ...han är skicklig!
4. ...han är inte tillräckligt skicklig!
5. ...han är så självsäker!
6. ...han är så noga!
7. ...han slarvar!
8. ...han gör rösträkningar!

Vet du jag hoppas verkligen att du är ulv det här spelet, för annars spelar du så extremt drygt att du borde ta dig en funderare på om det är värt det.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,657
Location
Huddinge
Sodivra;n250331 said:
Och förresten, om Lukas case på mig verkligen är att jag riktar om strålkastarljuset när jag blir anklagad så borde han ju lägga ner den rösten illa kvickt, det här är det första drevet mot mig och det är ju inte som att jag är bekymrad och smygig direkt. Nä, dreva på bara, vi vet allihopa att you got nuthin' wolves!
Fast ditt "försvar" består mest i att göra narr av Basse, det ger inte direkt förtroende av att man bör lyssna på dig, tvärt om så känns det desperat.
 

Halo77

Veteran
Joined
20 May 2017
Messages
189
.113;n250231 said:
Om alla enas är iofs inte basse en ulv
Varför inte det? Om det skulle vara så att alla bybor röstar på en och samma ulv så är det inte helt orimligt att ulvarna skulle haka på drevet för att inte misstänkliggöra sig själva.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,701
CASE Basenanji VS SODIVRA et al
Post nr 1

Jag sa ju tidigare att det är lättare att analysera spelet i efterhand, när vi faktiskt vet vem som är vem. Hur då kan man undra? Jo, för att det är en sak vi kan lita på till åtminstone 99,99% säkerhet: ulvar röstar inte ut ulvar. Jo, någon gång kanske man offrar en ulv, men då ör det antingen en del av en superulvplan elelr så är det ett måste för att byborna är helt säkra och det inte längre går att ljuga.

Och våra chanser att hitta ulvarna är bäst tack vare att vi har röstningar. Det är i dessa som vi kan hänga ulvar, medan ulvarna desperat måste undvika snaran.

De måste också hjälpa varandra. Om en av dem är illa ute, så måste de andra se till att...

...byn börjar rikta blickarna mot någon annan bybo
och att
...byn slutar rösta på en ulv.

Sovidras argument nu senast är att röstningen stod mellan en ulv och en bybo. Jag (menar Sovidra) är alltså ulv och Mukwa var bybo. Och tja, om det vore så, då vore Sovidras analys helt riktig. I så fall så är nog jag, Jocke och Lukas ulvar.

Men det är vi inte. För jag är bybo.

(Ni börjar ana det nu hoppas jag: att jag trots allt är en bybo som kämpar för byn!)

((Det här kommer bli ett episkt parti varulvsspel))
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Basenanji;n250349 said:
Ja, sorry, jag missade LJS! Men han är ju med på ulvlaget så han lär ju rösta med dig i den här rundan!
Fast du gjorde ju just en anklagelse mot mig för att jag är ulv för att jag glömde Halo77, och nu glömmer du en spelare.

Basenanji;n250349 said:
Att Jocke vill dreva mot mig eller Lukas? För att han ännu inte tror att du, LJS och Vicotnik är ulvarna. Han är byboig: han misstänker mig och Lukas just nu. Men vänta Sodivra, jag litar på Jocke. Han är klipsk. När han får läsa mitt case (och lite till) så kommer han fatta läget.
Plötsligt så är du inte alls en så hopplös, osäker spelare som du påstod i förra rundan. Plötsligt så har du inte ett krav på bybor att de ska vara paranoida längre. Plötsligt så vet du vem Jocke ska rösta på. Vi har hängt bybor för en bråkdel av sådana tells.

Det faller isär, Basse.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,701
Varför inte det? Om det skulle vara så att alla bybor röstar på en och samma ulv så är det inte helt orimligt att ulvarna skulle haka på drevet för att inte misstänkliggöra sig själva.
Tack vare Sodivras dramatiska natur har ulvarna faktiskt gjort bort sig ordentligt. LJS ger ju sitt stöd till Sodivra så nu tror LJS, Sodivra och Vicotnik att de komemr få minst fyra röster på mig.

Men Halo 77, håll med om att det är konstigt att en "bybo" är så glad redan nu? Så att den ger tårtor till andra spelare? Vi i byn är ju pressade mot väggen! Om vi röstar ut en bybo är spelet över och ulvarna vinner.

Inte riktigt läge för tårta då va?
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Lukas;n250351 said:
Vet du jag hoppas verkligen att du är ulv det här spelet, för annars spelar du så extremt drygt att du borde ta dig en funderare på om det är värt det.

Om jag sårat dina känslor på riktigt så är det inte värt det. Jag ber om ursäkt, Lukas.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,701
Enligt Sodivra såg det ut så här med andra ord:

Basenanji (5) Vicotnik, Halo 77, Sodivra, Empiricus, Mukwa)
Mukwa (5) Basenanji, LJS, .113, Jocke, Lukas)

Men det såg egentligen ut så här:

Basenanji (5) Vicotnik, Halo 77, Sodivra, Empiricus, Mukwa
Mukwa (5) Basenanji, LJS, .113, Jocke, Lukas

Så dessvärre så stod alltså två bybor mot varandra. Ja, jag är ledsen Mukwa, men jag tyckte ändå att du var skum så där på slutet förra rundan.



Det ni undrar nu är förstås:

“Tänk om det fanns något läge där vi kunde se hur ulvarna röstade om något verkligen stod på spel? Om det verkligen var viktigt för ulvarna att vinna omrästningen på något sätt?”

Och ja, det gör det. Flera faktiskt. För nu har vi ju facit, nu kan vi gå tillbaka och titta på vad som hände tidigare.

Och det som är så najs är att vi kan se att det som då inte såg så konstigt ut, faktiskt var konstigt. Riktigt konstigt.

Häng med!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,701
Basenanji vs Sodivra et al.
Post nr 2

Låt mig ta er tillbaka i tiden. På måndagen den 26/6 startar det här fantastiska varulvsspelet med att Vimes postar ett startinlägg. Spelet är igång!

Och det puttrar lite försiktigt sådär tills jag och Vicotnik rätt tidigt knasar till det, Rasmus lägger sin honungsfälla, KK har ännu inte deltagit något alls, inte hellre Mukwa. Men nog om det för nu. Vad som skrivs i tråden är ju inte hela världen försåvitt inte en ulv håller på att röstas ut eller hur?

Det viktigaste för ulvarna är helt enkelt att klara sig genom alla utröstningar. Så låt oss titta lite på dem istället.

På onsdagen 28/6, runt elvasnåret på förmiddagen så ser det ut så här:

28/6 kl. 10:53
Vicotnik (1) Halo77
RasmusL (2) Lukas, LJSLarsson
xyas (1) Jocke
Konrad Konvalj (1) Basenanji
Basenanji (2) Vicotnik, Sodivra
Halo77 (1)RasmusL
LJSLarsson (1) .113
(Från .113.s inlägg #123, R1)

Vid den tidpunkten är Rasmus i hetluften pga sin honungsfälla och jag är i hetluften för att jag har börjat stirra envetet på LJS/Sodivra. Både Vicotnik och LJS har i oh för sig en röst var, men vaddårå, det är väl inget? Visst är fältet ovan rätt splittrat?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,701
Basenanii vs Sodivra et al.
Post nr 3

Och så börjar det hända något. .113 röstar på LJSLarsson och då ser det ut så här helt plötsligt:

11.20
Basenanji (2) Vicotnik, Sodivra
LJSLarsson (2) .113, Basenanji
RasmusL (2) Lukas, LJSLarsson
Vicotnik (1) Halo77
xyas (1) Jocke
Halo77 (1) RasmusL
(Från mitt inlägg #124, R1)

Hoppsan! Nu vart det visst två röster på LJS?! Och svårt att veta hur det här ska sluta för ulvlaget. Vi är ändå inne på onsdagen – en dag innan utröstning. Ulvarna förhandlar med varandra och är lite stressade, ska pressen på LJS ligga kvar?

Så Sodivra kliver in i matchen vid 15-tiden (#131)

Alltså, detta är sämsta möjliga läge för byn, vi måste samla rösterna mera ikväll och imorgon! Idealläget är att vi har drev mot två tydliga kandidater. I bästa fall har man två som riskeras att röstas ut, och en av dem är ulv. Då blir det svettigt för ulvteamet som måste försöka skydda sin kamrat utan att det blir för uppenbart.
Okej. Det där är bra. Visst ska vi ha bra drev och mellan färre kandidater än ovan. Men mellan vilka?

Men som det är nu så finns det ingen riktig press på någon. Säg att Basse, Rasmus eller Larsson är ulv, ok? Då räcker det med att bara en enda av dem flyttar en röst för att skifta avgörandet.
Ja, nu börjar vi se lite av den nervositet som ulvarna kände förra veckan. Det räcker om bara en enda fyttar en röst…till vem då? Är det någon speciell du skulle vilja att vi röstade ut Sodivra?Basse, Rasmus eller Larsson. Aha! Sodivra misstänker Larsson! Får vi se en röst då?

För det andra, om RasmusL, Halo77 och Jocke håller kvar sin ensamma röst på en spelare ger det oss inget att analysera när rösterna räknats. En ensam röst på någon har inte chansen att fälla dem, det säger ingenting, det är inget statement vi kan kolla på för att se vem som är kompis med vem, det är totalt ofarligt.
Helt riktigt. Eller…”Fan, dumma bybor, kan ni inte rösta på en annan bybo så vi ulvar slipper ligga dr och dra på oss röster?!”

Ah shit, jag vill utveckla mera men jag måste stressa iväg nu. Summa summarum: Kom igen byn, samla er på de som har chans att röstas ut eller lägg upp ett riktigt bra case mot någon annan att dreva mot. Något annat skadar byn!
Stressigt var ordet. Sovidra vill säga så mycket, men hinner inte. Stackarn.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,701
Basenanji vs Sodivra et al.
Post 4

En intressant poäng här, som jag skrivit om tidigare, är att Sodivra (minns ni?) inte var med i spel förräns efter ett tag (Spelet startar måndag 26/6 kl 20.41, men Sodivra är inte med förrän på tisdagen 27/6 kl 18.52). Men ändå hade han STENKOLL på hur röstläget såg ut. Och nu börjar ulvarna prata om att det inte är så himla bra att två av ulvarna har röster på sig. Vad värre är: LJS delar förstaplats med några andra. Ulvarna tänker sig att de ska vänta ut byn. Mycket kan ju trots allt hända.

Så vad ska hända härnäst?

Men inget händer! Inte på flera timmar! Röstningen rör sig inte en centimeter!

Till slut svarar LJS (#134) på .113:s kritik. I den posten går han först hårt på .113, för att sedan lite senare vara sur på att .113 kritiserar honom för att jaga Xyas, KK, Mukwa – tre i dagsläget grönade bybor:

Xyas, KK och Mukwa är ett ENORMT problem för byn, och om alla tre väljer att sitta på läktarbänken ligger vi alla extremt illa till. Så när xyas äntligen gör ljud ifrån sig skriver jag uppmuntrande till honom, ber honom att ta sig tid att läsa, och varnar för hur svårt han gör för byn. Jag gör inget case mot honom och tar inte upp hans konstiga uttalande om siaren (som Basse tar upp): jag gör en metakommentar där jag som en spelare till en annan ber honom att ge sig in i spelet. Är han bybo så tjänar vi på det, är han varulv förlorar han på det.

Hur är det ett copypastat skåpmatscase? Hade de varit så hade jag väl på en gång tagit rygg på Basse och hans pik om xyas kommentar om siaren och själv överlycklig över att hitta en till hållhake på en oskyldig bybo?

Jag är orolig över de inaktiva spelarna, och under dagen har jag insett att vi har en spelare som inte alls tycks bry sig om denna blacka runt halsen på byn: du, 113:

Vad röstar då LJS på? Är .113 ett så stort problem att LJS röstar på .113? Eller hur långt vill han driva sin kritik mot .113? Nä. han släpper det. I nästa post (#135) så urskuldar han sig (för en ulv vill inte framstå som aggressiv) så han vill vända “blåslampan på ett annat håll”. han vill veta vem Jocke och Halo 77 skulle rösta på om det var några minuter kvar av rundan.

Tror jag det. I det här läget är ulvarna asskraja! De vill ha försäkringar för att inte deras kandidat ska röstas ut!

(Ser ni btw mönstret som bildas av att sätta in de röda och gröna spelarna i texten? Man kan ju undra varför inte LJS misstänker Sovidra eller Vicotnik?)

((Det kommer mera))
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,070
Location
Sthlm
Sordiva: Jag skrev ju efter ditt drev mot Basse förra rundan inget där hade påverkat mig nämnvärt.
Sen så menade jag att jag ville rösta ut Lukas eller Mukwa, efter som jag trodde att det fanns nått där.
Nu är jag inte säker på något alls längre. Jag är fortfarande sugen på att hänga Lukas, men jag kan inte riktigt säga om det finns nått där eller inte.
Sen gillar jag inte heller att någon tycker att de vet vad jag ska rösta på den här rundan, för det kan jag inte själv säga ännu.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,701
Basenanji vs Sodivra et al.
Post 5
Okej. Ulvlaget är alltså på onsdagen den 28/6 duktigt nojjiga över att LJS eventuellt kan röstas ut. Och vad som är värre: inte en jävel verkar bry sig. Det är fan stiltje i byn. Ingen skriver nåt (förutom jag och Jocke) så vid 19-tiden på onsdagen ger sig vem då in i leken?


VICOTNIK!


(Kl 20.18)
Att RasmusL både friar och fäller Basse i samma inlägg, aktivit väljer att ljuga gör att jag inte känner att jag kan lita på en sån spelare. Så för att bryta röst läget så kommer jag flytta min röst.

Röst: RasmusL

Kan även passa på att nämna att jag kommer befinna mig på Wexio (växjö spelkonvent) från och med imorgon kväll. Kommer dock försöka vara så aktiv jag kan mellan spelpassen.
——
En fråga: när Vicotnik pratar om att “bryta röstläget” vem pratar han med då? Vem har liksom nämnt att det är dåligt? Just det! Sodivra! Hm, nästan som om de kunde prata med varandra och hade koll på vad de skrev.

Dessutom kommer vi få anledning att återkomma till Vicotniks tidsbrist. Vad kommer han lägga sin dyrbara tid på när han väl kan komma ifrån där på Wexio spelkonvent? Han kanske inte kan vara med alls egentligen? Vi kommer återkomma till det framöver, men tillsvidare håller vi oss till röstläget under de kritiska timmarna innan röstningsdags på torsdagen 22.00.

Onsdagen 28/6 vid 20-tiden ser röstningsläget ut så här:

LJSLarsson (2) .113, Basenanji
RasmusL (3) Lukas, LJSLarsson, Vicotnik
Halo77 (1) RasmusL
Mukwa (1) Halo77
Konrad Konvalj (1) Jocke
Basenanji (1) Sodivra

Puh! Rasmus har nu fler röster än LJS! Skönt för ulvarna, men säkert? Nä, inte alls. Hur ska det gå nu?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,701
Sordiva: Jag skrev ju efter ditt drev mot Basse förra rundan inget där hade påverkat mig nämnvärt.
Sen så menade jag att jag ville rösta ut Lukas eller Mukwa, efter som jag trodde att det fanns nått där.
Nu är jag inte säker på något alls längre. Jag är fortfarande sugen på att hänga Lukas, men jag kan inte riktigt säga om det finns nått där eller inte.
Sen gillar jag inte heller att någon tycker att de vet vad jag ska rösta på den här rundan, för det kan jag inte själv säga ännu.
Nej, det är kaxigt av mig, jag vet, men nu är det fan stressigt som satan. Jag är hyper-röd, men bybo och ulvarna driver med oss öppet i tråden.

Tycker du på söndag att du ska rösta ut mig kl. 22.00 så har jag all respekt för det. Jag får förstås skylla mig själv som har spelat så kaosigt och slarvigt.

Men jag tror att du kan se vad jag ser. Vad drar du för slutsatser av röstningsförfarandet förra veckan tisdag-torsdag?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,701
Basenanji vs Sodivra et al.
Post 6

Välkomna tillbaka! Vi har precis haft ett tags stiltje i byn, LJS ligger i topp tillsammans med andra, Sodivra har manat byn til att samla ihop sig till färre röstningskandidater, och rasmus har börjat få röster. Fortfarande osäkert bland ulvarna alltså. Hoppas att fler hoppar på Rasmusdrevet!

Men! Då dyker en ny mänscha upp och förstör partyt för ulvarna: Halo 77!

Kl 23.03 på onsdagen 28/6 skriver Halo en post (#151) där hen dels inte tycker att Rasmus är ulvig (himla jobbigt med tanke på att ulvgänget satsar på att byn ska ge sig på Rasmus) och dessutom litar mer på de som ger sig på LJS än LJS himself



Röstsammanställningen tisdag 28/6 kl 23.03

LJSLarsson (3) .113, Basenanji, Halo77.
RasmusL (3) Lukas, LJSLarsson, Vicotnik
Halo77 (1) RasmusL
Konrad Konvalj (1) Jocke
Basenanji (1) Sodivra


Ulvgänget: “Amen VAFAN! Jaja, vi får väl ta tag i det här i morgon!

——

Tror ni att de gör det?

^^



(Empiricus kommer emellan och grillar Halo 77 kring vem denne anser mer trovärdig än LJS och börjar sedan grilla mig. Sorry Empiricus, men jag är inte en naturvetar-logisk-kall-beräknande typ. Jag är kaos och hermeneutik. Jag är drama och känslor! Jag vill inte vinna med ett tryggt 4-4-2, utan med klacksparkar och fyrverkerier!)
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,701
Basenanji vs Sovidra et al.
Post 7

Och Halo 77 förklarar sig. Rösten ligger kvar på LJS. Empiricus svarar, med rätt tydliga tells på mig. Men inget händer. Byn är fortfarande slö som en trött fisk i varmt vatten.



Jo! KK kommer in i matchen!



Men röstar han? Nä.
__

Nu är klockan 09.10 på TORSDAGEN 29/6 och LJS ligger fortfarande brunt till. Ingen i byn har gjort en ansats till att skriva, till att haka på Rasmus eller Basse. Till slut måste en i ulvlaget göra nåt:

I en lång, snyggt skriven post (#163) ger sig LJS ut på en runda där han först förklarar hur Sodivra fångade ulvar (jag och LJS var ulvar då) genom att se på hur vi ulvar hade kommunicerat med varandra. Det här är en plantering! Så med detta geniala Sodivra-spel ska nu LJS analysera hur spelarna har betett sig mot varandra. Då grönar han Vicotnik. Därefter går han på Rasmus.

LJS punktar upp följande (och observera: LJS vill alltså ta upp EN ANNAN misstänkt! Snacka om att vilja få bybor att rösta på bybor!)

Så för att sammanfatta:
* Rasmus och Vicotniks beteende mot varandra ser skumt ut för mig
* Rasmus gör en riskabel fälla
* Rasmus följer inte upp de som fångar i fällan - Halo och Sodivra - utan går istället på Lukas som inte gick i fällan
* Rasmus grönar och rödar Basse i samma inlägg (vilket 117 upptäckte)

Rasmus är därför min misstänkte nr 1.

Med Vicotnik tänker jag nu så här: Visar sig Rasmus röd när vi lynchar honom rödar det Vicotnik, visar han sig dock grön grönar det Vicotnik (dock fortfarande med brunt slarvstänk över sig). Jag ser därför inget behov att fortsätta jaga Vicotnik mer den här rundan.

Jag har istället får en annan misstänkt, vilket jag vill ta upp i mitt nästa inlägg;
Oerhört snygga misstankar kastade omkring sig, inte minst den där sista harangen om hur Vicotnik blir grön av en grön Rasmus! Vem får till slut en skopa av LJS? Halo 77 (#164)! Men röstar då LJS på Halo77? Njet.



Det där är typiskt för LJS i det här spelet (och till viss del också Sovidra): att liksom lägga ut lockbeten på olika bybor för att få andra bybor att börja misstänka dem. Och nu börjar tiden rinna ut, för det är torsdag och läget ser mörkt ut för LJS.

Vi kan väl hittills knappast anklaga LJS för att våga ta tydligt ställning gentemot någon, eller hur?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,701
Vi tar och bryter lite här för lite pepp.

Okej, nu skriver jag värsta långa tråden uppdelad på irriterande många poster som går ut på att vi faktiskt ser hur ulvarna inte bara styr röstandet från en ulvkandidat, utan också aktivt försöker få byn att rösta på andra bybor.

Det kan ju kännas lite mastigt att läsa allt det där och vafan, Basse, du HAR ju betett dig klumpigt!

så hörni, innan jag fortsätter:

Anledningen till att jag drar igång den här massiva utläggningen är för att byn håller på att förlora. Röstar vi ut en bybo är spelet över och ulvarna vann. Vi kan alltså inte ta fel nu.

Men att det är svårt just nu betyder INTE att vi har förlorat! Ge inte upp! Vi i byn kan kämpa oss tillbaka! Knäcker vi en ulv nu så kan vi se vilka som ulven har samarbetat med och röstat på etc. Ni behöver inte gilla mig. Ni kan få rösta ut mig på söndag om ni tycker att det ska vara så. Men till dess vill jag att vi kämpar! Vi fortsätter den här kampen tills den är över!

Så fråga dig själv: är du redo att förlora? Vill du ge upp? Ska ulvarna få ta hem det här eller ska vi

VINNA DEN MEST EPISKA FAJTEN NÅGONSIN?!

KOM IGEN NU BYN! NU TAR VI SODIVRA M FL!
 
Top