Varulv [Mäster Ulv 5] - Runda 2

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
AnthroxKonrad Konvalj231016 14.42Sidd231016 21.17Konrad Konvalj231016 23.27
AnderssonBrynolf231016 20.22Konrad Konvalj231016 23.23
BasenanjiKonrad Konvalj231016 09.16Andersson231016 18.46Sidd231017 16.30
BioBunkerVIIBrynolf231016 20.25Legolvar231017 07.23Sidd231017 17.44Konrad Konvalj231017 18.32
BrynolfKonrad Konvalj231016 23.05Andersson231017 18.44Sidd231017 20.39
EmpiricusSidd231017 01.35
FjodorsenubaAndersson231016 12.49Basenanji231017 13.18Sidd231017 20.36Konrad Konvalj231017 21.06
HägerstrandLegolvar231016 11.56Legolvar231016 13.44Impetigo231017 09.05Konrad Konvalj231017 11.56
HerrKBasenanji231016 14.27
ImpetigoOctagonal231016 10.29Sidd231016 20.19
Konrad KonvaljFjodorsenuba231016 13.34Basenanji231017 18.38
LegoIvarBrynolf231016 20.27Basenanji231017 15.52
OctagonalImpetigo231016 16.37Legolvar231017 14.25Konrad Konvalj231017 18.25
RasmusLAnthrox231016 09.18Brynolf231016 11.47Waterhouse231017 11.49Legolvar231017 16.57Konrad Konvalj231017 17.47
SiddKonrad Konvalj231016 17.00Skarpskytten231016 21.52Basenanji231017 19.21Konrad Konvalj231017 20.55
SkarpskyttenBrynolf231016 18.34Sidd231016 21.44
WaterhouseHerrK231016 09.40Brynolf231016 17.27Basenanji231017 08.32
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Jag har aldrig påstått att jag är grön.
Den här posten är alldeles för lång, förstår du inte det själv?

Den är full med svamnel dessutom vilket till exempel @Waterhouse redan påpekat.

Jag hinner ärligt talat inte med att läsa ikapp i tråden, mest är det Anthrox fel så nu vill jag ha ut honom även om han är bybo.

Men jag känner mig ganska säker på att det han hållit på med i dag är medvetet spelförstörande så kag är inte så orolig gör att han skulle vara bybo.

Röst: @Anthrox

(Kan tyvärr inte FETA, det funkar bara ibland för mig, jag är hopplöst oteknisk)

Jag hoppas kunna läsa i äkapp i kväll men jag tror ärligt talat inte att jag kommer fixa det. jag tror att ulvarna gör rätt i att spelförstöra på detta sättet.
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Så Anderssons och Anthrox röster på Konrad ligger tidigast, de kommer under måndagskvällen och fastnar sedan där, de rör sig inte under tisdagen alls. Octagonal, BiobunkerVII, Sidd och Fjodorsenuba byter till KK under de sista 3,5 timmarna av tisdagen och deras röstflyttar till KK-drevet resulterar mest i att Sidd klarar sig och att KK hängs. Octagonal flyttar från Legolvar kanske 40 minuter efter RasmusL som vi vet är grön. Både bunkern och Fjodorsenuba byter från Sidd. Och Sidd byter från Basse.

Basse verkar ju vara ett tredje drev på slutet, men hur säkert är det drevet egentligen? Flest röster i det drevet är 5 stycken, och sedan byter Sidd drev till att rösta på KK. KK känns om man tittar på röstmönstret inte riktigt som om han faktiskt var ett alternativ på samma sätt som Sidd.
 

HerrK

Veteran
Joined
9 Oct 2023
Messages
59
Kort runda där alla måste ta ställning, gärna så fort som möjligt. De som ännu inte har röstat är förutom mig själv är LegoIvar, HerrK och Empiricus. Alla oss borde rimligtvis få mer heat än vi har hittills. Att ingen av oss knappt har någon heat alls tycker jag blir ganska talande om varför vi måste tvinga folk till att ta ställning. Ulvarna kommer annars kunna gömma sig för enkelt.

Röst: @HerrK

Vilka håller du som rödast i gruppen? Tidigare var du inne på Waterhouse spåret men tycks ha släppt det nu. Utveckla!
Tycker detta är skitsvårt! Jag tycker det är en rätt gul sörja överlag. Skulle dock inte säga att jag släppt @Waterhouse, ser honom fortfarande som en ulvkandidat. Han gillar strategiska resonemang och skulle helt njuta av att spela snäll bybo som ulv. Tycker fortfarande att hans lågmälda spel i R1 kan säga nåt. Tycker t ex diskussionen kring privacy-inställningar och "upptäckten" kring att ulvarna kan använda vilka kanaler som helst kan ses som trevligt och smått handlingskraftigt grönande, samtidigt så ger dom insikterna inte så mycket. Men det är bra ligga-under-radarn-snack.

Så just nu:
Röst: @Waterhouse
 

HerrK

Veteran
Joined
9 Oct 2023
Messages
59
Hämtning på förskolan hägrar. Jag försöker hänga med så gott jag kan via mobilen, men längre inlägg får med största sannolikhet vänta tills efter läggning (19-20-tiden).
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,383
Basse verkar ju vara ett tredje drev på slutet, men hur säkert är det drevet egentligen? Flest röster i det drevet är 5 stycken, och sedan byter Sidd drev till att rösta på KK. KK känns om man tittar på röstmönstret inte riktigt som om han faktiskt var ett alternativ på samma sätt som Sidd.
Snygg sammanställning!
Jag håller nog inte med om att "mitt" basse-drev inte var riktigt, det hade tidigaste rösten så vinner särskiljningar vid lika. Dessutom låg de drevades röster utspridda på andra icke-drevade så fanns mycket utrymme för förändringar.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Basse verkar ju vara ett tredje drev på slutet, men hur säkert är det drevet egentligen? Flest röster i det drevet är 5 stycken, och sedan byter Sidd drev till att rösta på KK. KK känns om man tittar på röstmönstret inte riktigt som om han faktiskt var ett alternativ på samma sätt som Sidd.
Nädu. Basse och Konrad 6 hade röster vardera och Sidd fick 5 när jag bytte min röst dit. Sen flyttade snabbt Fjodor och Sidd till KK och avgjorde.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,383
Tycker detta är skitsvårt! Jag tycker det är en rätt gul sörja överlag. Skulle dock inte säga att jag släppt @Waterhouse, ser honom fortfarande som en ulvkandidat. Han gillar strategiska resonemang och skulle helt njuta av att spela snäll bybo som ulv. Tycker fortfarande att hans lågmälda spel i R1 kan säga nåt. Tycker t ex diskussionen kring privacy-inställningar och "upptäckten" kring att ulvarna kan använda vilka kanaler som helst kan ses som trevligt och smått handlingskraftigt grönande, samtidigt så ger dom insikterna inte så mycket. Men det är bra ligga-under-radarn-snack.

Så just nu:
Röst: @Waterhouse
Bra, ta ställning!
Jag blev lite överväldigad av mängden inlägg och tempot i början av R1 och kom aldrig riktigt ifatt, och så himla "lågmält" vet jag inte om mitt spel var. Detta var något annat än Hitta Jesus och Paradise Ulvtell, och i dem hittade jag idéer för hur spelet funkade som jag inte gjort här än.
Angående frågan om privacy-inställningar: Både Brynolf och KK spelar/spelade med privacy-inställningarna avslagna, jag spionerade på dem och såg dem aldrig i PM. Får ulvar bara kommunicera där var det grönande, får ulvar kommunicera varsom är det inte grönande.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,600
Äh, jag är nere för räkning, min förkylning håller i sig och blir värre.

Jag tycker att det intressanta verkar ske från det att LegoIvar har lika många röster som KK, Sidd och mig själv. Här röstar Octagonal (353) på LegoIvar för att etablera ytterligare ett röstningsalternativ utöver de som finns. Detta sker måndag vid 13-tiden. Sedan blir det mer och mer tydligt hur de tre dreven formerar sig och ur mitt arbetsdokument hämtar jag följande kommentarer:


372 LegoIvar>Basenanji (Motivering: Pga bråket med Anthrox i början av R1)
381 Basenanji>Sidd (Motivering: hakar på drev, Sidd spelar onaturligt kontrollerat och fiskar efter powerroller)
393 Rasmus>LegoIvar (Motivering: tidigare honungsfälla samt vill inte dreva ut Basse som är drivande)
Kommentar: HÄR har LegoIvar fått ganska många röster trots allt, försöker någon rädda honom?

414 BiobunkerVIII>Sidd (Motivering: LegoIvar verkar vara ett svalt spår (!) och BiobunkerVII vill hellre rösta på någon i topptrion)
415 Rasmus>KK (Motivering: måste det vara tre så… dvs han röstar på ett av drevalternativen)
Kommentar: NU börjar det bli spännande, Sidd håller på att bli utröstad! Kl. är 17.47.

422 Octagonal>Konrad konvalj (Motivering: förstår inte vad som rödar Sidd, men däremot vad som rödar KK)
Kommentar: Försöker Octagonal rädda Sidd här?

427 BiobunkerVII>KK (Motivering: viker mig för majoriteten)
Kommentar: Försöker BiobunkerVII också rädda Sidd? Men han låg ju som sista person på Sidd innan? Hm… Kl. är 18.32

431 Brynolf>Andersson (Motivering: Vill inte rösta ut KK, menar att Andersson hakar på drev och håller sig i bakgrunden)
442 Sidd>Basenanji (Motivering: för att få Basse att förstå hur ulvig KK är?)
474 fjodor>Sidd (Motivering: Sidd gömmer sig i brus och hålligång, bra att spara KK och Basse)
Kommentar: fjodor jämnar ut mellan dreven och släpper Basse.

477 Brynolf>Sidd (Motivering: dumt att ligga med ensam röst på någon)
Kommentar: Brynolf skyddar Basse?

495 Sidd>KK (motivering: se tidigare poster)
498 fjodor>KK (Motivering: Hämndröst på KK)


Tja, jag vet inte? överhuvudtaget så verkar det som att vi har med bybor att göra, slutet på rundan tror jag är vimsiga bybor som springer omkring. fjodor och Brynolf verkar vilja skydda Basse, vilket jag förstås blir glad för. Vid ett tillfälle ser det ut som att Octagonal och BiobunkerVII försöker rädda Sidd, men det verkar konstigt med tanke på att Biobunker också var redo att rösta ut Sidd tidigare...

Nej, summa summarum så tror jag preliminärt att det vi kan se här är grönande manövrar av de inblandade. Dert är ju förstås hjälpsamt eftersom vi då kan avfärda några från röd-listan, men analysen haltar betänkligt.

Tillbaka till sjuksängen.
 

Skarpskytten

D&D-smurf
Joined
18 May 2007
Messages
5,999
Location
Ett häxkräl
Jag lägger nu till @Brynolf till min gröna lista (jag har inte gjort någon samlad lista denna rundan, och vet inte om jag hinner det).

Sedan han kom in spelet på allvar runt inlägg 500 i Runda 1 har han spelat aktivt, drivande och observant, ställ frågor, legat på de som låg på @Basenanji i Runda 1 men nu har släppt honom. Det är bybospel i mina ögon. Jag tror absolut att han kan vara en sån som kan ro i hamn att vara ulv med sin spelstil, precis som jag tror att @Impetigo kan vara det, men jag ser inget på dem.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Angående frågan om privacy-inställningar: Både Brynolf och KK spelar/spelade med privacy-inställningarna avslagna, jag spionerade på dem och såg dem aldrig i PM. Får ulvar bara kommunicera där var det grönande, får ulvar kommunicera varsom är det inte grönande.
Även Rasmus var synlig. Tror det var bra länge sen ulvar kommunicerade i PM, jag har nog alltid kört via mail när jag har varit ond.
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Nädu. Basse och Konrad 6 hade röster vardera och Sidd fick 5 när jag bytte min röst dit. Sen flyttade snabbt Fjodor och Sidd till KK och avgjorde.
Det är sant som du säger, jag läste inte min egen lista så noggrant som jag borde. Med en liten brasklapp: Fjodor bytte bort från Basse till Sidd strax innan du röstade på Sidd, Sidd bytte därefter från Basse till KK och Fjodor från Sidd till KK efter att du bytt till Basse.
Andemeningen stämmer väl i och med att jag gissar att du skrev posten när Fjodor låg med sin röst på Basse, men den låg inte där när posten kom.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,241
@Anthrox jag har inte menat att du upprepade gånger hävdat att du skulle bli nattmördad - men ja du skrev ”när/om” sen blev det en sanning i R2 - inte du som skrev det har jag aldrig menat. Min bild är att du tar ifrågasättanden och/eller kritik som personliga påhopp ”jag svartmålas” ”falska narrativ” din senaste post är mer sansad - ok ställ mig mot väggen och se vad ni hittar.

Din läsning av Konrads röd-grön-lista är ogin, att du håller fast vid den nu är obra. Spelstil och blaj å sidan - vad säger hans lista för inte fan är det bara rödande för att nån röstat på honom - då har du misstagit den med Sidds lista i slutet av R1.
Likväl är det du som hakar upp dig på att det är en grej. Jag, som alla andra bybor, är givetvis oroliga för att bli nattmördade. Vad är syftet med din post om varför jag inte nattmördades? Jag tror inte att det är ett svagt argument att ulvarna drog sig för att mörda mig, eftersom orden "väkta Anthrox" skrevs i R1. Men jag tror heller inte att jag var mer kandidat till nattmord än många andra spelare. Har någon påstått att det är bevis för något? Är syftet med posten enbart till för att ställa mig i misstänksamhetens dager? Gott så i så fall, det är som sagt bra att vi alla synas under luppen, men jag vill ju ta tillfället i akt att återigen påpeka att när/om jag åker ut och det visas att jag är grön är det såna grejer som rödar andra spelare. Jag har nu en lång, lång post om varför jag känner mig tystad/svartmålad/påklistrad med falska narrativ. Det har inget med att jag skulle ta det som personliga påhopp att göra, utan för att jag tycker inte att många saker som sägs är förankrade i verkligheten. Motbevisa mig så kan jag förklara mig, men att bara spotta ut substanslösa inlägg som går på känsla hjälper inte byn (det här är nog mer riktat till andra än BB7, jag ville bara få ur mig det).

Väldigt kort svar om detta bara så det inte blir en grej. Jag läste en garanterat grön spelares lista. Jag läste din kommentar där din kritik bara var att han nämnde spelarnas attityd till honom. I min kommentar till det hela blandade jag ihop färg och spelare, det fanns som sagt några att välja mellan som exempel. Det är din uppfattning att KK bara skrev blaj. Mitt intryck är att du låste dig fast vid en tolkning av honom som nu visat sig vara felaktig. Jag tror det beror på att ni har väldigt olika spelstil, som om en internetpoker wizkid skulle möta någon gammal texaslegandar med cowboyhat.
Hur läste du listan innan KK åkte ut?

Som sagt, hjälp mig då att förstå. Vad är det i KKs lista som ger något för byn? Vad i den är matnyttig information?

Det som också gör mig osäker kring de som ej tagit ställning är att det rimligtvis borde vara lätt för ulvarna att tjäna enkla bypoäng på (likt jag gör nu). Alltså tror jag vi har minst en ulv bland dessa, annars hade ulvarna själva get sig på dessa.
Smart tänkt! Det är givetvis enkelt för ulvar att ge sig på lågflygare, något jag försökt förhindra nån gång under R1. Men att det inte görs är ju likväl en talande faktor.
Om jag förstått det hela rätt innebär det att du potentiellt ser en ulv i LegoIvar, Empi och HerrK, korrekt?

Basse verkar ju vara ett tredje drev på slutet, men hur säkert är det drevet egentligen? Flest röster i det drevet är 5 stycken, och sedan byter Sidd drev till att rösta på KK. KK känns om man tittar på röstmönstret inte riktigt som om han faktiskt var ett alternativ på samma sätt som Sidd.
Drevet mot Basse är konstruerat av lågflygare och existerade ENBART för att Fjodor ville det. Det var slöröster under en god portion av R1, där HerrK såg till att plocka tidigast time stamp med röst på Basse, samt att Waterhouse la sig lägligt där med. Sen gick Fjodor in och sa att Basse var ett drev, LegoIvar hakade på och vips blev Sidd och KK tvungna att rösta på Basse för att försöka hjälpa sig själva. LegoIvar kanske kan ha hakat med på drevet för att det fanns röster där, men jag tror det kan vara kalkylerat med tanke på att han försvunnit mer eller mindre sen dess. Waterhouse låg nog bara där för att det fanns diskussion om Basse och att han sen gick afk (resten av kvällen tror jag?).
Men master minden i ulvlaget verkar vara Fjodde, som såg till att det fanns ett drev på Basse öht (det var ärligt talat rätt oförtjänt att ha ett faktiskt drev på Basse, som kunde ledat till att han röstats ut). När drevet dessutom började lossna från Basse igen började Fjodde med att först kalla det egentliga skapandet av drevet för SLÖRÖST på Basse, och sen hans skumma poster om KK, och sen bytte röst till just KK.
Det var ett artifiecllt drev skapade av lågflygare, som tvingade in de andra drevande i att haka på.

Jag sa redan då att det var ett falskt narrativ att Basse var på väg att åka ut, eftersom drevet inte var legit.

Röst: @fjodorsenuba

Den här posten är alldeles för lång, förstår du inte det själv?

Den är full med svamnel dessutom vilket till exempel @Waterhouse redan påpekat.

Jag hinner ärligt talat inte med att läsa ikapp i tråden, mest är det Anthrox fel så nu vill jag ha ut honom även om han är bybo.

Men jag känner mig ganska säker på att det han hållit på med i dag är medvetet spelförstörande så kag är inte så orolig gör att han skulle vara bybo.

Röst: @Anthrox

(Kan tyvärr inte FETA, det funkar bara ibland för mig, jag är hopplöst oteknisk)

Jag hoppas kunna läsa i äkapp i kväll men jag tror ärligt talat inte att jag kommer fixa det. jag tror att ulvarna gör rätt i att spelförstöra på detta sättet.
Men allvarligt, du försöker fortfarande påstå att du inte försöker tysta mig? Du (med flera) attackerar mig från multipla håll och när jag grundligt försvarar mig (eftersom ni inte underbygger attackerna med något med substans) klarar du inte av att läsa en lång post? Vill du inte ta ansvar för dina anklagelser menar du?

Vad är svammel?

På vilket sätt är det spelförstörande?
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,561
Likväl är det du som hakar upp dig på att det är en grej. Jag, som alla andra bybor, är givetvis oroliga för att bli nattmördade. Vad är syftet med din post om varför jag inte nattmördades? Jag tror inte att det är ett svagt argument att ulvarna drog sig för att mörda mig, eftersom orden "väkta Anthrox" skrevs i R1. Men jag tror heller inte att jag var mer kandidat till nattmord än många andra spelare. Har någon påstått att det är bevis för något? Är syftet med posten enbart till för att ställa mig i misstänksamhetens dager? Gott så i så fall, det är som sagt bra att vi alla synas under luppen, men jag vill ju ta tillfället i akt att återigen påpeka att när/om jag åker ut och det visas att jag är grön är det såna grejer som rödar andra spelare. Jag har nu en lång, lång post om varför jag känner mig tystad/svartmålad/påklistrad med falska narrativ. Det har inget med att jag skulle ta det som personliga påhopp att göra, utan för att jag tycker inte att många saker som sägs är förankrade i verkligheten. Motbevisa mig så kan jag förklara mig, men att bara spotta ut substanslösa inlägg som går på känsla hjälper inte byn (det här är nog mer riktat till andra än BB7, jag ville bara få ur mig det).


Hur läste du listan innan KK åkte ut?

Som sagt, hjälp mig då att förstå. Vad är det i KKs lista som ger något för byn? Vad i den är matnyttig information?


Smart tänkt! Det är givetvis enkelt för ulvar att ge sig på lågflygare, något jag försökt förhindra nån gång under R1. Men att det inte görs är ju likväl en talande faktor.
Om jag förstått det hela rätt innebär det att du potentiellt ser en ulv i LegoIvar, Empi och HerrK, korrekt?


Drevet mot Basse är konstruerat av lågflygare och existerade ENBART för att Fjodor ville det. Det var slöröster under en god portion av R1, där HerrK såg till att plocka tidigast time stamp med röst på Basse, samt att Waterhouse la sig lägligt där med. Sen gick Fjodor in och sa att Basse var ett drev, LegoIvar hakade på och vips blev Sidd och KK tvungna att rösta på Basse för att försöka hjälpa sig själva. LegoIvar kanske kan ha hakat med på drevet för att det fanns röster där, men jag tror det kan vara kalkylerat med tanke på att han försvunnit mer eller mindre sen dess. Waterhouse låg nog bara där för att det fanns diskussion om Basse och att han sen gick afk (resten av kvällen tror jag?).
Men master minden i ulvlaget verkar vara Fjodde, som såg till att det fanns ett drev på Basse öht (det var ärligt talat rätt oförtjänt att ha ett faktiskt drev på Basse, som kunde ledat till att han röstats ut). När drevet dessutom började lossna från Basse igen började Fjodde med att först kalla det egentliga skapandet av drevet för SLÖRÖST på Basse, och sen hans skumma poster om KK, och sen bytte röst till just KK.
Det var ett artifiecllt drev skapade av lågflygare, som tvingade in de andra drevande i att haka på.

Jag sa redan då att det var ett falskt narrativ att Basse var på väg att åka ut, eftersom drevet inte var legit.

Röst: @fjodorsenuba



Men allvarligt, du försöker fortfarande påstå att du inte försöker tysta mig? Du (med flera) attackerar mig från multipla håll och när jag grundligt försvarar mig (eftersom ni inte underbygger attackerna med något med substans) klarar du inte av att läsa en lång post? Vill du inte ta ansvar för dina anklagelser menar du?

Vad är svammel?

På vilket sätt är det spelförstörande?
Vad är svammel är väl en jävligt bra fråga du ställer och eftersom de flesta andra skriver substanslöst så är väl svaret alla utom Anthrox.
Tycker Impetigo har helt rätt, de här återkommande textväggarna är spelflrstörande.

Röst: @Anthrox
 

Skarpskytten

D&D-smurf
Joined
18 May 2007
Messages
5,999
Location
Ett häxkräl
@Empiricus Nu har du gjort ett egentlig gräv, men jag är osäker på vad kontentan blir för dig. Du är nu ensam med röst på Basse, och det är väl bra om vi samlar ihop rösterna lite? Ska du försöka få igång ett drev på honom eller flytta rösten? Hur tänker du?
 

Skarpskytten

D&D-smurf
Joined
18 May 2007
Messages
5,999
Location
Ett häxkräl
"egentlig" = ordentligt.

Och jag läste tabellen fel, igen. Det är Basse som ligger med röst på Empiricus. Men du borde röst, Empi!
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Oaktat min felräkning på hur många som var i Bassedrevet när och varför (jag hade gärna önskat jag kunde sitta och likt en guldgrävare tålmodigt vaska igenom runda 1 efter var samtalsläget låg när rösterna skiftade) så tycker jag ändå att röstmönstret speciellti slutet på förra rundan mellan dreven tål att tittas närmare på. Det är några röster som avgör det för KK-drevet och med en färg på en annan av drevens mål så skulle det vara mycket givande. Fjodor och Bunker går direkt från ett drev till det andra. Sidds röst gör att KK-drevet får en röst mer än Sidd-drevet, och fjodors röstbyte från Sidd till KK 55 minuter innan deadline gör att det ändå behöver gå flera röster till något av de andra dreven för att det skall vända.

Sidds röst är ju förståelig, han kan välja att hänga KK eller hoppas på att fler vänder sig mot Basse. Fjodor röstar först på Sidd men misstänker Sidd, KK och Basse i den posten, och byter därefter till KK för att säkra utröstningen av KK.
Gillar att ni är på @Anthrox och @Andersson och @Sidd
Här försöker man skapa lite kaos för att gräva och ni hugger direkt. Bra!

Vilka tror ni är KKs kumpaner då? Jag tror fortfarande på 3+ ulvar och jag har inte sett något direkt angränsade med KKs flytt av röster eller drev eftersom det mestadels slött legat på mig som lågflyger. Inte direkt så att många andra vill haka på tåget mot mig så jag är väldigt fundersam på vilka han kamrater skulle vara.

Ge mig gärna tre namn var på vilka ni tror är KKs kumpaner!

Röst: @Konrad Konvalj
Efter att förskt skapa lite kaos och gräv så kan jag nu "hämnas" på KK och flytta rösten dit.
Hade jag fått välja denna runda hade jag antingen haft färg på Sidd eller Fjodor. Men jag tror Sidd skulle ge mer för oss att analysera, och jag måste ändå fortsatt hålla det för atypiskt spel från Sidd i starten av rundan. Så jag lägger min röst där.
 
Top