Brynolf
Orange
Hmmm, vill vi det?Jag röstar ner till Octagonal och empiricus säger nått om förmågan
Hmmm, vill vi det?Jag röstar ner till Octagonal och empiricus säger nått om förmågan
Jag röstar ner till Octagonal och empiricus säger nått om förmågan
Nä, jag är nog faktiskt benägen att hålla med Basse här från tidigare - vi borde hålla på våra tankar om förmågeanvändandet och tillgången.Hmmm, vill vi det?
Njae, du lirar fröjdigt. Tycker inte det sista var en ulvstunt men kanske lite överilat på just Empi, resten är ju rödare i min bok
Nej jag är lite inne på att riva av plåstret och lida igenom dessa rundor. Vi måste ju rösta ner BM minst och jag tror inte på Stradh heller. Basenanji har ju inte höjt sig direkt heller.När det gäller paketet är jag tveksam. Jag vill ha 2 poäng så vi kan komma upp i matchboll nästa gång vi har ett bra läge med en grön ordförande, men å andra sidan kan det dröja ett tag då det är BM, Basse och Stradh kvar och de har alla inte lyckats gröna sig särskilt mycket det här partiet.
Är det bättre att rösta ner alla paket tills vi får tillbaka klubban när alla varit? Det känns oändligt långsamt bara, många gissningar för ulvarna och flera gratispoäng.
Bra att du är med nu fjodde i matchen.
Jo, du tänker felOm det röstas ner händer ingenting med paketet tror jag. Vilken som går vidare lottas väl eller tänker jag fel?
Jag ville veta för att jag skulle fatta beslut om ja eller nej till Octas paket.Bra att du är med nu fjodde i matchen.
Snacka om att fiska för ulvlaget.
Det är inget som skall ges till dem.
Octa, Brynolf å Sysp klarar att använda grejjerna själva.
Sen så om nån tex Empi är röd så vet ju ulvarna redan men nu får du berätta vad du ska med den infon till @fjodorsenuba![]()
Om det verkar som om paketet är på väg att gå igenom kommer jag outa förmågan. Iom att jag tror octa är ulv så vet redan ulvlaget vad för förmåga som finns på bordetJag ville veta för att jag skulle fatta beslut om ja eller nej till Octas paket.
Empiricus kan bekräfta det Octagonal säger.
Information hjälper mer än stjälper i detta läge. Du och jag om något borde veta detta efter R2 xD