Basenanji
magisk flopp
Hur skulle jag skaffat dem? Jag har aldrig fått chansen att visa vilken snel hest jag är, mer än att rösta på de paket som gett byn tio poäng!Men du har inga grönpoäng heller,
Suck.
Hur skulle jag skaffat dem? Jag har aldrig fått chansen att visa vilken snel hest jag är, mer än att rösta på de paket som gett byn tio poäng!Men du har inga grönpoäng heller,
Nä lite orättvist är det förstås.Hur skulle jag skaffat dem? Jag har aldrig fått chansen att visa vilken snel hest jag är, mer än att rösta på de paket som gett byn tio poäng!
Suck.
VJVS BasseVarför är alla så skeptiska mot mig? Vad rent konkret gör mig ulvig?
Vore ju tråkigt om jag fick 3-0, 3-0 och 3-0 och så blev det paketet nedröstat ”för Basse går det ju inte att lita på!!1!!”
Hur skulle jag skaffat dem? Jag har aldrig fått chansen att visa vilken snel hest jag är, mer än att rösta på de paket som gett byn tio poäng!
Suck.
Det blir lotten som gäller om ni röstar nej.Ordförandevaletvär lätt däremot: jag i första hand men annars blir @Big Mama ett bra val.
Jo du har haft massor att tillfällen att faktiskt utöva VJVS och kritiskt granska alla i spelet. Men du har snurrat likt Sidd och hejat på BM som om hon inte är ulv bör fundera på att anfalla mer än en bybo för att hjälpa byn.Hur skulle jag skaffat dem? Jag har aldrig fått chansen att visa vilken snel hest jag är, mer än att rösta på de paket som gett byn tio poäng!
Suck.
Stradh är ett bättre val till ordförande än både Basenanji och BM för min del...Det blir lotten som gäller om ni röstar nej.
Vad tycker du om Empiricus bortfall? Är det ett fiske för att gröna Octagonal?Jag har skummat igenom r7 och r8.
@Anthrox skriver att han sa att han skulle hänga sig själv för att locka ulvar att rösta ja på hans paket och sen i nästa andetag att ulvar aldrig skulle rösta ja till hans paket.
Okaj.
Enda skälet han anför är att jag outade siandet, det antyder alltså att ulvarna skulle vara så rädda för att ge Anthrox siandd att de velat rösta ned paketet.
Varföe skulle ulvar vara rädda för sianden? Det är uppenbarligen i ulvarnas händer sianden blir farliga, det är knappast hela världen för ulvarna om en bybo kan sia nån vare sig röd eller grön.
Sen visar Octa sina äkta färger igen denna rundan, samma som sist: blodröd.
självklart är det nej till Octas paket.
Tagga mig om det är viktiga detaljer jag missat eller vid frågor, jag kommer bara kika in sporadiskt.