Varulv [KoK] - R8

Accepterar du ordförande Empiricus förslag?

• Total voters
    10
Det är därför det vore bra om byn visste vilka förmågor vi sitter på, för vi kommer inte igenom den klungan utan att få färg på någon av dem. Vad tjänar vi på att hålla det hemligt? Jag tror vi förlorar om vi gör ingenting i fyra rundor, och då är det ändå inte säkert att det slumpas rätt ordförande sen så det kan bli ännu längre.
Det känns som det är make or break med beslutet den här rundan. Dags att bränna förmågor för att få lite mer klarhet då kanske?

Och vad ska ulvarna göra ifall de vet om att exv Brynolf sitter på en väktning? Inte som att de kan hindra honom på något sätt liksom.

Tror vi att nattmord kostar tre?

Har de sparat har de isåfall tre kills att dela ut.

Säg att tre dör nästa natt. Då är vi bara tre fem bybor kvar. Om jag utesluter en bybo så bara fyra stycken.

Det som däremot är mer troligt är att de har bränt poäng längs vägen. Dels genom att sia men chansen finns även att de brände ett nattmord på mig som gick åt skogen.

Tror vi siande kostar lika mycket eller kostar det bara två?
Jag tycker vi ska ta ut BM eller Basse denna rundan. Har vi ett siande kan någon av dem sias. Har vi missförtroende kan någon sno ordförande när de röstas igenom. När de presenterat poängen kan någon gå till protokollen, så en ulv åtminstont inte kan ljuga om vilka poäng de har bara vad de gör med dem. Och om det är så att ulvarna börjar närma sig med nattmordsvinst så köper vi alltid en runda på att ta ut en ulv.

Jag landade i nej till paketet pga de dåliga poängen. Jag vill att vi väntar in bättre poäng.

Det var inte för jag tror Octa är ulv.

Jag har skummat igenom r7 och r8.

@Anthrox skriver att han sa att han skulle hänga sig själv för att locka ulvar att rösta ja på hans paket och sen i nästa andetag att ulvar aldrig skulle rösta ja till hans paket.

Okaj.

Enda skälet han anför är att jag outade siandet, det antyder alltså att ulvarna skulle vara så rädda för att ge Anthrox siandd att de velat rösta ned paketet.

Varföe skulle ulvar vara rädda för sianden? Det är uppenbarligen i ulvarnas händer sianden blir farliga, det är knappast hela världen för ulvarna om en bybo kan sia nån vare sig röd eller grön.

Sen visar Octa sina äkta färger igen denna rundan, samma som sist: blodröd.

självklart är det nej till Octas paket.

Tagga mig om det är viktiga detaljer jag missat eller vid frågor, jag kommer bara kika in sporadiskt.
Det här är bara blaj och ett sista försök från ulvImpe att så tvivel i byn. Nu är jag säker på att Impe är röd.

Jag landade i nej till paketet pga de dåliga poängen. Jag vill att vi väntar in bättre poäng.

Det var inte för jag tror Octa är ulv.
Väntar på vad? Vi har inga fler ordföranden, om vi inte har några förmågor som hjälper oss här.

Jag tror också byn behöver vara proaktiv då det verkar som att ulvarna vill stalla upp spelet.
Märkligt att de som nu röstar nej alltså tror att det kommer bli bättre med BM, Basse, Stratten.
Är ICKE grönande.

Nu är BM, Basse och Impe igång med att så tvivel om att vi ska vänta och rösta ner Octas paket. Men det funkar ju inte. Vi har INGA ordföranden de kommande tre rundorna om vi inte röstar igenom Octas paket nu och utesluter någon.

Så vad är planen då?

Rösta igenom 2-3, gå upp till 12 NWO. Skicka 1-2, släng 0-1?

Uteslut Big Mama eller Basse.
Sätt den andra som ordförande?

Tre rundor är ett till nattmord, det betyder att de mördar fyra bybor för oss. Då är det fyra mot tre kvar. Och då ska ordförandeposten slumpas till någon byn kan lita på (som inte finns kvar, eftersom de har blivit mördade).

Så vad är planen då?

Rösta igenom 2-3, gå upp till 12 NWO. Skicka 1-2, släng 0-1?

Uteslut Big Mama eller Basse.
Sätt den andra som ordförande?
Ja, jag tror det blir bäst.
Rösta igenom 2-3
skicka och släng vad som det hjälper inte oss ändå
Uteslut Basse
BM som ordförande

och hoppas på att ni har någon förmåga som kan hjälpa till i nästa runda.

Ja, jag tror det blir bäst.
Rösta igenom 2-3
skicka och släng vad som det hjälper inte oss ändå
Uteslut Basse
BM som ordförande

och hoppas på att ni har någon förmåga som kan hjälpa till i nästa runda.
inte skitlätt att välja mellan BM och Basse det här partiet 😄

Back