Brynolf
Orange
Jajo, men sen svängde det där väl båd hit och båd dit.
Hinner inte kolla upp det nu
Hinner inte kolla upp det nu
Ja @Anthrox hur var det egentligen? Om Impes argument håller så är ju Octa inte så värst grön
Detta är inte sant! Impetigo bättre än såhär kan duJag minns urtydligt att Anthrox sa att ham skulle hänga sig själv. Det var ett av de bärande argumenten i hans resonemang.
Du kan inte basera hela rundan på ett inlägg i början av rundan. Det fungerar inte.Ulvarna vill döda en grön Anthrox. Därför röstar de ja till paketet.
Well...Ja @Anthrox hur var det egentligen? Om Impes argument håller så är ju Octa inte så värst grön
Det här har jag inte fattat, men jag var ju mitt i inspelningsteknikens härliga flow.Det betyder att ulvarna räknar med, om paketet går igenom så får byn:
2 poäng, mot ulvarnas 0.
Ett siande som garanterat en ordförandes position.
En av byn valde ordförande, som kommer ha garanterad färg.
För att han var ordförande. (Och ärligt talat trodde jag att brynolf var ulv, skrev till och med det i paketet till Vimes, "Utser Brynolf till nästa ordförande, mot bättre vetande"Det här har jag inte fattat, men jag var ju mitt i inspelningsteknikens härliga flow.
Varför valdes Brynolf som siarmål?
Äntligen kommer du in i spel Basse.jag tycker nog att vi röstar ner paketet och hoppas att ordförandeskapet hamnar hos någon vi verkligen litar på. Det kan också vara ett argument för att ta ut Stradh eller andra kontroversiella spelare.
Ärligt talat tycker jag att Impe börjar se ut som en ulv med.@Basenanji du ser ut som en ulv nu.
Du röstade ja på mig som ordförande när det var kört att rösta ner.
Nu när det finns hopp att rösta ner förslaget går du emot mig.
Du är inte konsekvent och tycks gå efter nån ulvchatt. Jag får inte ihop det annars.
Varför röstade du ja till paketet och hade mig som grön för att i denna runda gå efter Impetigos pipa?
Du spelar inte konsekvent.
Såhär skrev du igårkväll:
”Ok! Nu vänder vi på kuttingen! Tack för alla pedagogiska exempel på hur lite ulvarna ksn ha!
Ordföranderöst: Octagonal
Ingen utröstning!
Klapp-klapp-klapp!”
Du röstade alltså för att jag skulle bli ordförande. Vad har ändrats, vem i ulchatten har sagt till dig att rösta nej?
Måste vi göra allt i ett svep?Med en snömospost som landar i att vi ska rösta nej=inget händer å ordförande kan inte göra nåt
OCH slutkläm
…bi ska ta ut Stratten.
Det sitter inte ihop: vi kan INTE utesluta Stratten om vi röstar ner (NEJ) förslaget.
Ja jag vet jag velar! Jag skrev det också: ”Jag är kluven…”@Basenanji du ser ut som en ulv nu.
Du röstade ja på mig som ordförande när det var kört att rösta ner.
Nu när det finns hopp att rösta ner förslaget går du emot mig.
Du är inte konsekvent och tycks gå efter nån ulvchatt. Jag får inte ihop det annars.
Varför röstade du ja till paketet och hade mig som grön för att i denna runda gå efter Impetigos pipa?
Du spelar inte konsekvent.
Såhär skrev du igårkväll:
”Ok! Nu vänder vi på kuttingen! Tack för alla pedagogiska exempel på hur lite ulvarna ksn ha!
Ordföranderöst: Octagonal
Ingen utröstning!
Klapp-klapp-klapp!”
Du röstade alltså för att jag skulle bli ordförande. Vad har ändrats, vem i ulchatten har sagt till dig att rösta nej?
Well, han får ju igenom ett paket till om allt som han vill. Och överlever. För som sagt, inte kommer han hänga sig själv om han är ulv.
Octagonals poster nu sista rundorna är skarpa, men också väldigt defensiva mot både angrepp på Octagonal och på Anthrox.