Varulv [KoK] - R3

Accepterar du ordförande Anthrox paket?

• Total voters
    11
Jag hade missförstått appendixet som tillkom i R1. Jag hade bara läst reglerna i anmälningstråden och där var appendixet dolt och jag trodde det bara var för ulvarna. Jag läste inte spoiler taggen i R1 där Vimsan dolt det.

Därför trodde jag att all info kring valen var hemlig. Med det sagt så inser jag att allt förtroende är brutet.

Jag har försökt att lägga energi på detta men tror att spelet är över redan och trasigt pga mitt misstag.

Ulvarna skulle knappast slösa tid med att rösta ut mig och jag kommer knappast att vara en tillgång till byn längre då jag bara bidrar med snömos i bästa fall och i värsta fall brunsmetar enn skyldig bybo.
Asch, inte deppa nu. Du var ju i toppform förra rundan. Fortsätt så så vinner vi det här 👍🏻

Antar att en ulv-Anthrox inte hade gått ut med att ett av alternativen var 2-0 och ett 2-3. Men det går ju att tänka att vi ber Anthrox lägga 2-0 i paketet och skicka 2-3 vidare istället. För att bevisa att det inte gått ulv bakom ordförandeklubban. 1-1 har vi på 3 spelare etablerat som en sanning ju.
En sak till: 2-3 är nog ett bättre bykort att hålla i spel än 1-1. Även om 2-3 ger ulvarna tre poäng så kan det vara så att två poäng till byn mot NWO är mer fördelaktigt. 1-1 känns som ett skitkort som är för långsamt för att byn ska vinna, jag är för att vaska det.

Jag hade missförstått appendixet som tillkom i R1. Jag hade bara läst reglerna i anmälningstråden och där var appendixet dolt och jag trodde det bara var för ulvarna. Jag läste inte spoiler taggen i R1 där Vimsan dolt det.

Därför trodde jag att all info kring valen var hemlig. Med det sagt så inser jag att allt förtroende är brutet.

Jag har försökt att lägga energi på detta men tror att spelet är över redan och trasigt pga mitt misstag.

Ulvarna skulle knappast slösa tid med att rösta ut mig och jag kommer knappast att vara en tillgång till byn längre då jag bara bidrar med snömos i bästa fall och i värsta fall brunsmetar enn skyldig bybo.

Var inte för hård mot dig själv! Varenda en av oss (inkludive SL) har klantat sig i spelet! Du behövs!

Nu vinner vi det här!

Jag funderar lite på hur Fjodor och Sidd agerat, mot bakgrund av att de förstod att andra skulle bli ordförande efter dem. Jag gissar att de mer är nojjiga bybor dom tolkat information olika än superulvar som får coachning av andra superulvar.

…men frågan är väl hur team Ulv tänker om det är en riktigt brädspelsintresserad spelare med i genget. Ljuger man om paketets innehåll då? Eller gör man något annat? Börjar undra om det inte ligger nån slug plan bskom ulvarnas svala lir just nu (inga nattmord osv).

Helt otroligt ologiskt nu @Anthrox
Du argumenterar hårt för att jag å fjodde snackar skit och att de tre flufftexterna är helt ofarliga.
På mina 2 texter (som ej handlade om Corona 1-1) är det tydligt att de pekar på organisation.
Jag tror även att det ligger i spelets mekanik att vissa flufftexter SKA peka mot organisationer.
Alltså ställer jag mig frågande till ditt påstående.

Sen när jag checkar upp det påståendet pga att jag tror du ljuger, då påstår du att jag fiskar.

Hur ska du ha det?
I mina ögon verkar du alltså slingra dig.

Röstläge ordförande (kollar för hand, så kan missa någon):
Basse: Impetigo eller Sysp
Brynolf: Impetigo
Impetigo: Häger
Octa: Häger
Empi: Häger

På mina 2 texter (som ej handlade om Corona 1-1) är det tydligt att de pekar på organisation.
Jag tror även att det ligger i spelets mekanik att vissa flufftexter SKA peka mot organisationer.
Fjodor har tagit tillbaka att hans poäng innehöll ledtrådar. Men två av dina tre gjorde alltså definitivt det ändå?

Innehåller konspirationerna någon info om vilka organisationer som finns i spel?
Här kan jag bekräfta att DET FINNS INFO i 2 av mina flufftexter som pekar mot 1 organisation av de 24 på listan.

Om denna är i spel på en av de 9 bybor har jag ingen aning om.

Att du argumenterar för att det är mycket jobb för Vimes att fixa alla dessa kort håller jag med om.
Dock har Vimes faktiskt i en extrapost här i öppna tråden (i R2 eller R3) skrivit om hur han fixat med en ”kortlek” och hur korten används. Alltså har han jobbat med korten.

Vidare så börjar du din text med att Ulvarna har info övertag vilket stämmer och nog därmed gör att de har chans på att lyckas gräva sig fram till detta vinstmål, svårt, men inte helt omöjligt.

När ni ser färg på mig så vet ni att jag talade sanning om att det finns kort som leder rätt.

Du argumenterar hårt för att jag å fjodde snackar skit och att de tre flufftexterna är helt ofarliga.
Alltså ställer jag mig frågande till ditt påstående.

Sen när jag checkar upp det påståendet pga att jag tror du ljuger, då påstår du att jag fiskar.

Hur ska du ha det?
I mina ögon verkar du alltså slingra dig.

Men snälla du, det är ju du som slingrar dig. Du byter ju hela tiden. Fjoddster skriver att han trodde att alternativen var farliga eftersom han missat att hela organisationslistan fanns i reglerna.

Och du har ju bytt narrativ om texterna MINST två gånger. När jag frågade om det fanns något med alternativens formulering som gjorde att du trodde att organisationerna de anspelade på faktiskt var med i spel bekräftade du det.
”det står saker om konspirationerna i alternativen”
Sen tvärvände du 180 grader (kickflip mcTwist) eftersom du ”fick en plötslig tanke” att det kanske kunde vara på det andra sättet jag frågade om.
Jag själv har faktiskt ingen aning om just DEN organisationen är en av de 9 som är i spel detta parti.

Visst den finns på listan.
Och nu är du tillbaka på att alla alternativen absolut innehåller farliga flufftexter och det har du och Fjodde sagt hela tiden.

DU HAR ETT INFORMATIONSÖVERTAG HÄR! INGEN ANNAN HAR LÄST DITT ORDFÖRANDE-PM! Då måste man försöka förvalta det informationsövertaget genom att vara tydlig med vad man vet, vad man inte vet och vad man tror.

DU HAR ETT INFORMATIONSÖVERTAG HÄR! INGEN ANNAN HAR LÄST DITT ORDFÖRANDE-PM! Då måste man försöka förvalta det informationsövertaget genom att vara tydlig med vad man vet, vad man inte vet och vad man tror.
Okej, om nu Sidd är en sån kanalje, skulle du kunna tänka dig att föreslå ulv-Sidd till utröstning i R4?

Ryck upp dig grabben😇
Din efterträdare på orförandeposten ordnade upp allt utan misstag heller😅

Ps: du sitter inte ensam i regel-förvirring, anar att vi har en handfull spelare där som egentligen skulle behöva ha ett kramkalas…

Fjodor har tagit tillbaka att hans poäng innehöll ledtrådar. Men två av dina tre gjorde alltså definitivt det ändå?
Yes.
Det är därför jag reagerar på Anths ”bullskit” kommentar.
Det är därför jag argumenterar för att vissa poängkort har bäring på spelet.

Men snälla du, det är ju du som slingrar dig. Du byter ju hela tiden. Fjoddster skriver att han trodde att alternativen var farliga eftersom han missat att hela organisationslistan fanns i reglerna.

Och du har ju bytt narrativ om texterna MINST två gånger. När jag frågade om det fanns något med alternativens formulering som gjorde att du trodde att organisationerna de anspelade på faktiskt var med i spel bekräftade du det.

Sen tvärvände du 180 grader (kickflip mcTwist) eftersom du ”fick en plötslig tanke” att det kanske kunde vara på det andra sättet jag frågade om.

Och nu är du tillbaka på att alla alternativen absolut innehåller farliga flufftexter och det har du och Fjodde sagt hela tiden.

De två förslagen (med flufftext) som inte var 1-1 (med Corona) hade text som har bäring på en1 organisation som finns på listan.
Om nån bybo har den, vet jag ej.

Jag sitter i båten påväg till simskolan.
Blir inte aktiv idag heller tyvärr. Ikväll ska jag hålla i middagsbjudning. Kommer ta ställning till att rösta ja eller nej till paketet.

Min röst för orförande är Impetigo
Jag tycker inte vi ska rösta ut någon. Inte ens siddus.

Min alternativ ser jag nu inte direkt länkar till någon av konspirationerna men går säkert att tolka in det så att det passar.

5G ger tankekontroll 0-3
6G ger tarmkontroll 1-3
Corona öl ger corona 1-1

Jag lägger korten på bordet för jag tror det gynnar byn mer just nu. Anthrox kanske kan outa mer för att vi ska gröna honom / hans paket.

Jag är inte alls så nöjd med planen att skicka vidare 2-3 till nästa ordförande och @Empiricus är precis så smart jag tycker att ulvarna verkar köra just nu.

1-1 må vara ett sugigt alternativ men gercmindre manöverutrymme till ulvlsget, vars poäng eller förmågor vi inte vet något om.

Jag har för övrigt svårt att tänka mig attxett ulvlag med åtminstone en bra spelare göra klantiga drag. Tvärtom tycker kag att @fjodorsenuba sstte huvet på soikrn när hsn konstaterade hur en skicklig ulvspelare nog leder de andra mot segern.

Mot den bakgrunden är det otrovärdigt att @Sidd och @fjodorsenuba skulle få krångla till spelet. En ulvmaestro hade hjälpt dem bättre.

Back