Konrad Konvalj said:Mukwa said:Det här kan jag dessutom utveckla lite småfuskigt. Det är nämligen så att det blev ett automatiskt FRAMGÅNG, och för er som inte tror mig kan ju pröva att väntaMukwa said:Nä, jag missade att man var tvungen att skicka in FRAMGÅNG, glömde bort och trodde dessutom att det gick automatiskt, eftersom det inte finns någon bybo som skulle vilja sabotera.![]()
Nu vet inte jag vad du syftar på riktigt här Mukwa men jag antar att du menar att du inte skickade in FRAMGÅNG?
Du såsade bort det och Data startade upp rundan ändå? Är det så du menar?
Jag tycker hur som det här är rätt ulvigt beteende. Nu ligger jag lite efter och har lite att läsa ikapp, men jag störde mig som F. på det här lilla inlägget.
Precis. Jag skickade aldrig in nån framgång. Jag skickade ingenting, men eftersom Data har en stark processor insåg han att spelet kunde rulla igång ändå. Med rätta. Ingen bybo skulle någonsin vilja skicka in ett sabotage, och enligt kortleken kan de inte ens göra det har jag för mig. Hur kan mitt lilla inlägg vara annat än grönande? Det går som sagt att bevisa också. Om du väntar med framgångsmailet så kommer det ske automatiskt om du är bybo. Hur kan du tycka att det här är ulvigt?