Nekromanti Hur skulle din tatuering se ut ?

Marukusu

Hero
Joined
18 Mar 2004
Messages
1,681
Location
Umeå
Det intressantaste med den här trådnekringen var att jag blev påmind om hur jävla irriterande jag måste ha varit för andra forumiter för ett par år sen. :gremsmile:
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Smrtihara said:
Hehe.. Nekromanti när det är vettigt! Fräckt.

Jag vill fortsätta med min ryggtavla. Jag har en scarabé med Horusvingar som sträcker sig från axel till axel. Jag vill fortsätta med att fullkomligt täcka ryggen med scarabéer.
 

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
Det här ska jag tatuera in - på armen, om jag inte kommer på en bättre plats.

Fast jag vill inte ha den färglagd. Grå-svart eller brunröd passar mig bäst.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
WTF???? =)

Hehe.. Nekromanti när det är vettigt! Fräckt.
Dom om min förvåning när jag såg det här! =)
Har inte ett minne av denna trådstart & än mindre har jag skaffat nån tatuering..

/ Johan K, som blev lite överraskad över denna återuppvärmning av trådstart.
 

Tibbelin

Warrior
Joined
28 Mar 2006
Messages
305
Location
Nangiala
Men förstör inte din vackra kropp på det viset! Hela din aura skulle förändras om du hade en tatuering!

/Tibb som också grubblat i tatueringsbanor när hon var yngre men sedan konstaterat att det finns ingen permanent märkning som känns rimlig att hålla över en livslängd
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Men förstör inte din vackra kropp på det viset! Hela din aura skulle förändras om du hade en tatuering!
=)

/Tibb som också grubblat i tatueringsbanor när hon var yngre men sedan konstaterat att det finns ingen permanent märkning som känns rimlig att hålla över en livslängd
Det finns en märkning som jag bog kan stå för ganska länge, det infattar en märkning som anknyter till friluftsliv.
 

Tibbelin

Warrior
Joined
28 Mar 2006
Messages
305
Location
Nangiala
Johan K said:
Det finns en märkning som jag bog kan stå för ganska länge, det infattar en märkning som anknyter till friluftsliv.
Men ganska länge är inte samma sak som en livstid..

Fast det är klart, när jag tänkte efter lite mer igår så skulle jag nog kunna leva med en panda på min kropp hela livet. En panda var min första kärlek och pandor är alltjämt något som bor i mitt hjärta. Sovrummet är väldigt pandigt inrett. Men jag säger nog ändå nää, jag behöver ingen tatuering. Nu när Svensson börjat tatuera sig i så pass stor utsträckning så sticker man ju ut mer som otatuerad.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
McFisk said:
Underarmen esnitsig att tatuera, kändes knappt.
Smärta är inte enda anledningen till varför man kan vara tveksam mot tatueringar. Särskilt inte på underarmarna, och om man gillar att jobba i kortärmat.
 
Top